74%

Komentáře a recenze 52

kedl
kedl
6 380 bodů
7.5
Animaci a akci má Spielberg dobře zvládnutou, ale to je možná tak vše co lze vyzdvihnou. Tyhle dvě věci prostě snímek nikam kupředu nedoženou. Scénář se opírá o prostý klasický stereotypní námět. Chyběl mi tam nějaký, neotřelý zvrat, ale dostalo se mi jen klasickému vyústění, ale to asi k Tintinovím dobrodružstvím patří.
Pas
Pas
6 225 bodů
8.5
Indiana Tintin Do teď jsem si neuvědomil, jak moc je Tintin podobný jistému archeologovi, shodou okolností mající cosi společného se Spielbergem... Škoda, že mu neprojde udělat pátý díl Dr.Jonese stejnou metodou, jakou použil na Tintina, to jest metodou, která respektuje předlohu výtvarně a to dokonce i když titulní postava nevypadá jako třináctiletý snaživec přispívající do školních novin. Většinou... Ač mi z počátku akce připadla trošku přehnaná a trpěl jsem dojmem, že neustále musí někdo někoho pronásledovat, všechno si to záhy sedlo do naprosto výtečně povedeného dobrodružného snímku víceméně klasického střihu, pro které mám docela slabost a které se v áčkovém zpracování moc často nevidí.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8
Skvěle zanimovaný film, který má pointu, pořádný děj a nenechá vás ani vydechnout. Skvělé dílo Stevena Spielberga...
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Příběhově ne tak silné jak bych čekal. Na pohádku a pobavení ne dost zábavné, ale na koukání dokonalé. Pokud byl někdo schopný dát Cameronovo Avataru 4* a víc za fantastické provedení Pandory tak já dávám Spielbergovo Tintinovi za bezchybnou animaci 4*. Protože nebýt jí, podobně jako Avatar (bez úžasných efektů) by Tintin spadl do průměru. V ani jednom případě se totiž nedá říct, že by překypovali originalitou v příběhové linii.
Petrson
Petrson
4 166 bodů
8
Nadstandardní animace, nadstandardní animáč, Indián Jones v kreslené podobě, chvílemi jsem podezříval Spielberga, že tam vložil skutečné herce v druhém plánu. 3D umírněné a to tak, že jej člověk přestane vnímat a to je dobře. Po dlouhé době zase nový zážitek a konečně jiný styl. "Rotoskopie" nebo téměř dokonale vychytané pohyby lidí.
10
Nádherný dobrodružný návrat do mého dětství, kdy jsem Tintinovi eskapády nade vše miloval. Konečně pořádně natočenej comics mého dětství. Žádná hraná fušeřina jako v případě Asterixe nebo nepochopitelná vypatlanost filmového Garfilda.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
8
Já osobně animované filmy až na vyjímky nemusím, proto to hodnotím podle toho co řekne můj bratr (10 let). Zkombinuji své pocity a přídám jeho bylo to dobrý/bylo to na prd ---> z toho vznikne mé hodnocení v %, ale jako podstatný bod animáků beru kouknout jako celá rodina, nebo nedoporučuji koukat vůbec. Proto tento komentář použiji u většiny animáků, jen u opravdových vyjímek hodím něco více obsáhlého. Souhrn: Pro děti ideální.
saboter
saboter
3 564 bodů
9
Animace ta je zde naprosto ůžasná ale co osotatní zapomnělo se na vše ostatní ne nezapomnělo Spilberg dokazuje že má i u animaku obrvské anbice a Jacksononem dokázaly udělat efektní příběhovou podívanou pro děti a i pro dospělé ale možná že orávě dospělé ocení film eště více protože legenda mezi novinářeme se svým psem fanoušky nestratila a tak se můžete užít moderní podobu této legendy a asi oceníte a omluvíte trochu zklamábí s posledního Indiana Jonese.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
8
Tintin mě docela mile překvapil. Natož, že mě komiks "V zemi Sovětů" téměř zklamal, film mě překvapivě potěšil. Animace byla bezpochyby dokonalá a bojové scény mě opravdu bavili. Sice mi příjde, že třeba takové Star Wars, Star Trek a nebo MAtrix dohromady jsou snad více pravděpodobnější než toto, nicméně jsem si toto sledování v celku užil. Docela hezký film pro děti. Na takové rodinné nedělní večírky. Steve jde hold opět k rodinnému filmu (dalo by se i říci komedii) a v celku mu to jde. Jackson si práci producenta snad užil a byl jsem rád, že se na filmu také podílel. Velmi se těším, na druhé pokračování kde se Pete ujme i režie. Moje první seznámení s filmovým Tintinem tedy dopadlo perfektně (lépe než jsem očekával) a snad mi to dalo odvahu dát Tintinovi druhou šanci na poli komiksu. Děkuji.
2 487 bodů
6
6/10