74%

Komentáře a recenze 52

Hare77
Hare77
2 051 bodů
8.5
Spielberg i v animované podobě zůstává Spielbergem. Je nutno přistoupit na princip karmického života, i když zcela lapidárně (postavy jsou vzhledově jedna ku jedné v minulosti i současnosti) a pak už se jen vést po akčních scénách, tak jak je Spielberg vždy točil a točí. Indiana Jones by do filmu zapadl, jako nůž do tajícího másla.
beseda
beseda
1 931 bodů
7
Velice slušně odvedená práce. Příjmeným překvapením byla zejména technická stránka filmu, která byla zvládnuta naprosto dokonale. Dokonce mi tentokrát nevadila ani 3D verze. Úžasná výprava a scény, barevné kompozice obrazů, a velmi zajímavé a pěkné prolínačky do dalších obrazů. Zejména v druhé polovině filmu mi vadila až přemíra „akce“ (paradoxně mne tato část nejvíce nudila). Není to sice druh filmu na který bych šel do kina opakovaně, ale přesto doporučuji. Hezký, napínavý, rodinný film. --- Celkový dojem: 80%, technické provedení: 100%, hudba: 70%. --- Viděno: 26.10.2011, předpremiéra ČR.
wop
wop
1 716 bodů
8
Vynikající animované dobrodružství, dávající vzpomenout na zlaté doby Indiana Jonese a první Mumie. Někdy k potrhání vtipné, někdy možná trochu moc "crazy", celkově ale kvalitní věc, jakých je dneska málo.
dráza
dráza
888 bodů
5
Lepší by byl se skutečnýma hercema.
hovorkok
hovorkok
647 bodů
5
Příběh by to možná nebyl tak špatný, ale ta grafika? Nevím proč, když si chci pustit animovaný film, bych se měla dívat na postavy, které vypadají skoro jako živé. Nač vytvářet animované filmy, když se tvůrci snaží o co nejrealističtější vzhled postav. Tak to přece rovnou mohou hrát normální herci. A také přesně jak napsal POMO (ČSFD), žádná z postav mi nepřilnula k srdci, jedině tak pes Filuta.
kapi128
318 bodů
9.5
Perfektni animovany film,skvely dej.Melo to smrnc,velmi povedene od Stevena.Na to se clovek diva s radosti a urcite mi nebude delat problem to omrknout jeste jednou.
Gvendolina
149 bodů
9
Viděno pár let zpátky, ale pořád si pár scén pamatuju a rozhodně na mě udělaly dojem! A to jsem nikdy příznivcem Tintinových dobrodružství úplně nebyla. Děj je nabitý akcí, animace je líbivá a přitom účelná a hlavně není to účelově film pouze pro nejmenší. Spielberg se za tenhle animák rozhodně stydět nemusí.
Honza0911
Honza0911
22 bodů
9.5
Když mi bylo asi dvanáct let, poprvé jsem dostal do ruky komiks o Tintinovi. Už tenkrát si mě získal svým smyslem pro napětí, humorem a vyprávěním. Na Tintinova dobrodružství jsem zavítal ihned do kina a musím říct, že mě nezklamaly. Spojení tří původních komiksů funguje na stříbrném plátně dokonale, a to i ve 3D. Pro každého fanouška i diváka, který o tomto mladém reportérovi ještě nikdy neslyšel to je skvělá napínavá zábava. Stále čekám, kdy se vynoří pokračování..