Tintinova dobrodružství

74%

Komentáře a recenze 52

8
Na Tintinových dobrodružstvích jsem jako malý kluk vyrůstal,takže je pro mne tento celovečerní animovaný snímek splněným snem a návratem zpět do dětských letech. Režie se chopil ten nejpovolanější chlápek v Hollywoodu a díky tomu vznikl opravdu kvalitní příběh plný napětí,zábavy a dobrodružství. Když k tomu přidáte úžasnou vizuální stránku,tak nemohu jinak hodnotit než 80%.
29 898 bodů
7.5
Na tomto snímku oceňuji zejména dokonalou animaci. Každý pohyb vlasu na Tintinovi je bezchybný. Mimika postav dokonalá. Příběh ovšem jen mírně nadprůměrný. Celkový dojem z filmu dobrý. Je to takové klasické Tintinovo dobrodružství. Dobrá podívaná pro malé i dospělé. 75%.
22 285 bodů
8
Spielberg umí pořád ohromit, proto je Tintin fakt skvělá podívaná. Technicky jde navíc skoro určitě o nejpokročilejší film (že tu pokročilost nevyužívá tak dobře jako Avatar, je věc jiná). Neseděly mi humor (neustále opakování vtipů na jeden motiv) ani mdlá, typická Willimsova hudba, ale oboje se dá svést na záměrnou nostalgii a tak trochu brakovost. Kvalit Indyho "staré trilogie" ale Tintin rozhodně nedosahuje, jen ji připomíná. Má to stačit? Asi musí, protože nástupce je v nedohlednu. Měl bych se ještě přiznat, že jsem ze začátku moc nevěřil animaci - rozpohybovaná ale vypadá dobře (i když nechápu, proč je někdo vyveden realisticky a jiný naopak silně stylizovaně). Rozhodně zajít a rozhodně do kina! Jen nečekat zázrak - ten se nekoná. Možná proto, že při vší té náročné technice a očividné velkoprodukci už jen těžko můžeme uvěřit v nějakou upřímnost, která je k tomuhle přístupu (záměrné brakovosti) asi nutná, jinak působí výsledek strašně chtěně.
8
Po zprznění posledního Jonese Spielberg dokazuje, že to v sobě ještě pořád má. Perfektní animák a zároveň jeden z nejlepších dobrodružných snímků posledních let. 8.5/10
8.5
Vizuálně dokonalá, zábavou nabitá a nevinně se tvářící dobrodružná jízda, která v mnoha ohledech připomíná Idiana Jonese v animované podobě. Akční scény jsou skutečně prvotřídní a bohatě zastíní i ten ne úplně věrohodný příběh, který kopíruje snad tisíc a jednu pohádku, jenž se čte dětem na dobrou noc. Stejně jako u ostatních Spielbergovo filmů jsem při sledování Tintina doslova předl blahem, moje oči i uši byly stoprocentně uspokojeny, a poněvadž jsem nic jiného než vysoce komerční popkornovou zábavu ani nečekal, vysoké hodnocení je pevně na svém místě.
10
Spielberg natočil Indiana Jones 3/5 a natočil ho animovaně. Za mně dokonale fungující animák ze kterého jsem toho Jonese chvílemi opravdu cítil.
10
Úchvatná animace, k dokonalosti přirozeného chování postav chybí krůček, tak jako u ostatních animovaných filmů tohoto typu, ale i přes to je dokonalá. Příběh plný humoru postupně se rozvíjející v průběhu a výborné dobrodružství, které mě uchvátilo. Zápory jsem však nijaké doposud nezaznamenal. Celý film je přiměřeně vtipný a naprosto dokonalý.
M3lios
M3lios
9 141 bodů
8
Milá rozprávka pre deti prerobená do vysokorozpočtového CGI filmu ,ktarý sa doťahuje na ošial známy ako Polárny Express. Tintina som v origináli nikdy nevidel ani nečítal ,takže neviem ohodontoiť. Deťom to vadiť nebude. Zabaví ich to tak či onak. 72%
Milandob
Milandob
8 900 bodů
8
spielberg stale vie ako na to (zemeckis si musi trieskat hlavu o stenu mumlajuc nieco o motion capture a preco to on nedokaze) a s prehladom si natoci prave pokracovanie indiana jonesa, film plny lahkosti, detskej hravosti a vynikajucich akcnych scen... tesim sa na druhe pozretie v 3d!
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 011 bodů
10
Znovu jsem tento film viděla a opět jsem nebyla zklamaná. Znám Tintina s jeho specifickým účesem a jeho věrného psíka Filutu ještě z maminčiného Mladého hlasatele, který odebírala jako já Ohníček, i v této časopisecké podobě to bylo velice pěkné, vtipné a dobrodružné. Možná, že mladé generaci už to nic neřekne, ale každopádně ta animace je úchvatná! Ta zaslouží potlesk! A místy jsem až zapomínala, že to nejsou herci, tak to bylo dokonalé!