Star Wars: Klonové války

86%

Komentáře a recenze 13

22 296 bodů
6
První dojem: Překvapivě se to dá snést a je možné si ho i užít. Příjemná délka 20 minut zvládne pobavit, ale díky krátkosti si ani neuvědomíte prázdnost a zbytečnost každého dílu. Na mě to působí. Animace je sice už docela zastaralá (nebo tak vypadá), ale má svůj styl. Hrdinové hláškují a pořád se někdo mlátí světelnými meči. Co víc chtít od Star Wars?_____ Po deseti dílech: Takže stalo se to, čeho sem se "bál". Seriál nijak zvlášť nepostupuje a zároveň sice během těch příjemných dvaceti minutek pobaví, ale bohužel čím dál tím méně_____ Po dalších několika letmo zhlédnutých epizodách jde hodnocení radikálně dolů. Seriál přestávám sledovat a nechám mu 60%. A to z milosti. Je to hloupé, zbytečné a teď už i nezábavné. Smůla.
saboter
saboter
3 564 bodů
7.5
Celkem to slušně vysvětlí příběh mezi 2 a 3 epizodou ale jestly čekáte něco více budete zklamáni protože jde spíše o dětský film než o ňáký epický film skvěle to občas pobavý a i překvapí originální dabing a i ten Cz ale jinak budete zklamáni a už se stoho příběhu stává guláš(pro mne).
  • animace ujdou
  • humor
  • příběh zamotává eště více
  • nic velkého nečekat
  • dalo se stoho vitěžit více
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 299 bodů
6
Jako fanda SW světa,jsem se chte nechtě musel pustil i do animovaného světa SW a jako prvním sem začal clone wars.a musím říct že mám smíšené pocity.prvni 2 řady byly s animací opravdu na striru.pak každou další sérií se to zlepšovalo.ted k hodnocení,dávám jen 6 na jednu stranu je to zajímavé,seriál nabídl to co si člověk mohl jen domýšlet,co se stalo mezi epizodou 2 a 3.Nektere díly byly opravdu skvělé,jiné byly až úmorně zdlouhavé a zbytečné.proto je moje hodnocení lehce nad průměr.libilo se mi představení různých nových postav které sem znal jen z hry SWGoH.coz bylo fajn,ale jiné díly byly k uzoufani nudné,seriál sem sledoval na jeden zátah,což bylo úmorné,a některé díly sem jen prelitl,ale některé sem hltal,třeba když se Yoda učil jak se napojit na sílu i po smrti.a 7 série,kromě posledních 4 dílů byla naprosto zbytečná
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Po dopozeraní seriálu do konca (6. séria) musím zmeniť hodnotenie na 5. Seriál posledné 3 série obsahuje v každej niekoľko príbehov rozdelených na 4 časti, ktoré môžu stáť osamote. Toto rozhodnutie tvorcov zvýšilo kvalitu seriálu, len škoda, že po odkúpení značky firmou Disney sa prestal seriál vysielať..
jan-hrouda
863 bodů
10
Hromady droidu, deste lejzru a mracna vesmirnych bitev, akce strida akci, planeta planetu a temna strana nenapadne postupuje. Ackoliv je serie cilena i na mladsi publikum, neboji se obcas pritvrdit a zneklidnovat. Neztraci ze zretele sirsi kontext pribehu a s pribyvajicimi dily ziskava obdobi klonovych valek zajimavejsi a komplexnejsi texturu. Nektere dily jsou sice prumerne, jine pak vylozene dementni, ale celkove jde o hodne zabavny, imaginativni a zvlast s pribyvajicimi dily sympaticky nejednoznacny serial - v rade ohledu lepsi nez prequelova trilogie. Nicmene zejmena u pozdejsich, pribehove hutnejsich epizod me celkem mrzi, ze maji jen 22 minut a vic vynika jista zkratkovitost. Presto naprosto jednoznacnych celkovych pet hvezdicek a jeden z mych uplne nejoblibenejsich serialu a srdecni zalezitost. Zaver 7. serie je pak cira dokonalost, nejen absolutni vrchol Star Wars, ale i celkove jedna z nejlepsich veci, co jsem v zivote videl.
JamesConnorGeek
823 bodů
10
10/10. - Kus mého dětství a srdce, který pro mne bude navždy tím nejlepším. Seriál Klonové války vypráví pro mě nejlepší a zároveň nejdrsnější a nejsmutnější období celého Star Wars. Období, kde se budovala válka plná smrti, pohromy, utrpení, přátelství a loajality. Osud tohodle konfliktu je velice depresivní, protože nebýt Dartha Sidiuse a jeho majestátního plánu, tak by tenhle seriál a ani celkově Klonové války nikdy nevznikly. Lucasfilm, děkuji za tenhle seriál, nebýt mého zesnulého přitele a nebýt kvality a nostalgie seriálu, nikdy bych ho nezhlédnul až do konce. Nemohu vám být více než dlužný za kus mého dětství, který mě timhle dnem po dokoukaní seriálu opustil. Děkuji.
Ricmont
Ricmont
821 bodů
10
Tak jsem dohnal jeden ze svých největších seriálových restu. A podíval se na Klonové války. A za mě fantastický seriál který se pro mě stal po čtvrté sérii srdeční záležitostí.
Critin
Critin
316 bodů
10
Fanoušci fanouškům. Dodnes to nejlepší z SW světa.
  • Animace
  • Dabéři / herci
  • Soundtrack
  • Příběh
  • Známé postavy i nové
  • Čekání na poslední sérii bylo nekonečné
david141474
200 bodů
10
Nevim kde začít. Tento seriál je velmi podhodnocený a to je škoda, protože lepší Star Wars seriál není. A to říkám jako fanoušek Star Wars. Tento seriál má jednak skvělý děj, každá epizoda je velmi zajímavá, krom jedné jediné MERCY MISSION, která je nejhorší epizoda celého seriálu. Jinak je to velmi velmi kvalitní dílo, které stojí za zhlédnutí každého člověka, který se začíná zajímat o Star Wars. A finále s Ahsokou a Maulem? Finále celého seriálu je neuvěřitelný. Lepší seriálové finále jsem snad v životě neviděl! Když nepočítám Dark Winds, který jsou o kapánek lepší než Clone Wars. Prostě a jednoduše 20/10, menší číslo dát ani nemůžu! Nejlepší seriál od Star Wars!