Žebříčky

Nejlepší filmy na téma: impotence

  1. Petrolejové lampy
    Petrolejové lampy (1971)
    Film
    • Oneplay
    Sugestivní filmové drama Petrolejové lampy natočil Juraj Herz podle stejnojmenného románu Jaroslava Havlíčka. Vypráví v něm tragický příběh stárnoucí dívky Štěpy, žijící na přelomu století v dusném prostředí českého maloměsta, v ovzduší nepochopení a předstíraných citů, přetvářky a falše. Štěpě jsou neustále matkou vnucováni adepti na ženění, kteří ovšem musejí pocházet z téhož okruhu jako ona. Štěpa je však jiná než ostatní dívky. Jakoby zasažena duchem emancipace, vyslouží si pověst dívky volných mravů a ta přirozeně nápadníky z řad městské honorace odrazuje. Než by se stala starou pannou, provdá se za bratrance, zkrachovalého důstojníka. V den svatby ale ještě netuší, jaká strašlivá nemoc pronásleduje jejího ženicha...
    Režie:Juraj Herz
    80%
    Sugestivní filmové drama Petrolejové lampy natočil Juraj Herz podle stejnojmenného románu Jaroslava Havlíčka. Vypráví v něm tragický příběh stárnoucí dívky Štěpy, žijící na přelomu století v dusném prostředí českého maloměsta, v ovzduší nepochopení a předstíraných citů, přetvářky a falše. Štěpě jsou neustále matkou vnucováni adepti na ženění, kteří ovšem musejí pocházet z téhož okruhu jako ona. Štěpa je však jiná než ostatní dívky. Jakoby zasažena duchem emancipace, vyslouží si pověst dívky volných mravů a ta přirozeně nápadníky z řad městské honorace odrazuje. Než by se stala starou pannou, provdá se za bratrance, zkrachovalého důstojníka. V den svatby ale ještě netuší, jaká strašlivá nemoc pronásleduje jejího ženicha...
    Režie:Juraj Herz
    1
  2. Pečovatel
    Pečovatel (2014)
    Film
    Zdá se, že inspektorovi Nicku Cafmeyerovi vůbec nic nechybí - přitažlivý zevnějšek, inteligence ani slibné kariérní vyhlídky. Přesto se však nad jeho životem a vztahy vznáší temný stín. Od svých devíti let je Nick pronásledován dosud nevyřešeným zmizením svého mladšího bratra Bjorna. Na základě Nickova svědectví byl vyslýchán jejich soused Plettinckx, známý sexuální delikvent, kterého však brzy propustili. Celá ta léta žije Plettinckx v Nickově blízkosti a obtěžovat ho způsobuje Plettinckxovi ďábelskou rozkoš. Jediná žena, která o této dramatické události ví, je Nickova nadřízená Danni. Ta se proto zdráhá Nicka zapojit do velmi znepokojivého případu, kdy byl pár držen násilníkem celé tři dny v zajetí. Útočník zmizel beze stopy i s jejich devítiletým synkem Robinem. Nick se staví do čela masivního pátrání, které se záhy promění v neúnavný hon. (Cinemax)
    75%
    Zdá se, že inspektorovi Nicku Cafmeyerovi vůbec nic nechybí - přitažlivý zevnějšek, inteligence ani slibné kariérní vyhlídky. Přesto se však nad jeho životem a vztahy vznáší temný stín. Od svých devíti let je Nick pronásledován dosud nevyřešeným zmizením svého mladšího bratra Bjorna. Na základě Nickova svědectví byl vyslýchán jejich soused Plettinckx, známý sexuální delikvent, kterého však brzy propustili. Celá ta léta žije Plettinckx v Nickově blízkosti a obtěžovat ho způsobuje Plettinckxovi ďábelskou rozkoš. Jediná žena, která o této dramatické události ví, je Nickova nadřízená Danni. Ta se proto zdráhá Nicka zapojit do velmi znepokojivého případu, kdy byl pár držen násilníkem celé tři dny v zajetí. Útočník zmizel beze stopy i s jejich devítiletým synkem Robinem. Nick se staví do čela masivního pátrání, které se záhy promění v neúnavný hon. (Cinemax)
    2
  3. Sex, lži a video
    Sex, lži a video (1989)
    Film
    • HBO Max
    Jak již víme, není tento snímek dráždivou erotickou podívanou, ale komorní psychologickou studií svérázných vztahů mladé čtveřice s nádechem smutné komedie v jemném rohmerovském stylu. Rozhodující roli v příběhu má podivínská záliba ústředního hrdiny Grahama, jíž si kompenzuje své problémy s lidmi a se sexem: nahrává si na video zpovědi různých žen o jejich intimním životě a sexuálních problémech. Tento inteligentní a skromný film se stal nečekaně úspěšným debutem tehdy šestadvacetiletého režiséra S. Soderbergha. Hrdinami znepokojujícího příběhu o intimní síle rozhovoru jsou čtyři třicátníci. John je úspěšný právník, který bydlí se ženou Ann v Los Angeles. Ann je plachý a dobrácký typ, nadovšechno miluje svého manžela a žije život podle všech předepsaných pravidel. Svému psychoanalytikovi se však svěří, že navzdory lásce k Johnovi ji jejich intimní život nechává chladnou. Sexuálně frustrovaný John proto hledá útočiště u Anniny sestry Cynthie, vyzývavé rebelky, která vždy žárlila na vzorně se chovající Ann. Všechno se však změní s příchodem Grahama, Johnova spolubydlícího z univerzitních časů. Graham je záhadný muž a nikdo neví, co má v životě za sebou. Rychle se sblíží s Ann a svěří se jí se svým tajemstvím. Sexuální uspokojení nedokáže najít v normálním vztahu se ženou, ale pouze prostřednictvím natáčení rozhovorů o erotických fantaziích žen. Ačkoliv je Ann Grahamovým přiznáním vyděšená, zároveň ji i fascinuje. Poté, co odhalí manželovu nevěru a sestřinu zradu, je nucena upustit od svého úzkoprsého vnímání světa a nabere odvahu pustit Grahama a jeho kameru do svých intimních představ. Debut amerického režiséra Stevena Soderbergha se stal hitem amerického nezávislého filmu a na MFF Cannes získal prestižní Zlatou palmu. Tyto úspěchy Soderberghovi otevřely cestu do Hollywoodu, kde se stal režisérem inteligentních blockbusterů jako Dannyho jedenáctka, Erin Brockovich, Traffic - Aféry bezmocných či Solaris.
    Žánry:DramaNezávislý
    73%
    Jak již víme, není tento snímek dráždivou erotickou podívanou, ale komorní psychologickou studií svérázných vztahů mladé čtveřice s nádechem smutné komedie v jemném rohmerovském stylu. Rozhodující roli v příběhu má podivínská záliba ústředního hrdiny Grahama, jíž si kompenzuje své problémy s lidmi a se sexem: nahrává si na video zpovědi různých žen o jejich intimním životě a sexuálních problémech. Tento inteligentní a skromný film se stal nečekaně úspěšným debutem tehdy šestadvacetiletého režiséra S. Soderbergha. Hrdinami znepokojujícího příběhu o intimní síle rozhovoru jsou čtyři třicátníci. John je úspěšný právník, který bydlí se ženou Ann v Los Angeles. Ann je plachý a dobrácký typ, nadovšechno miluje svého manžela a žije život podle všech předepsaných pravidel. Svému psychoanalytikovi se však svěří, že navzdory lásce k Johnovi ji jejich intimní život nechává chladnou. Sexuálně frustrovaný John proto hledá útočiště u Anniny sestry Cynthie, vyzývavé rebelky, která vždy žárlila na vzorně se chovající Ann. Všechno se však změní s příchodem Grahama, Johnova spolubydlícího z univerzitních časů. Graham je záhadný muž a nikdo neví, co má v životě za sebou. Rychle se sblíží s Ann a svěří se jí se svým tajemstvím. Sexuální uspokojení nedokáže najít v normálním vztahu se ženou, ale pouze prostřednictvím natáčení rozhovorů o erotických fantaziích žen. Ačkoliv je Ann Grahamovým přiznáním vyděšená, zároveň ji i fascinuje. Poté, co odhalí manželovu nevěru a sestřinu zradu, je nucena upustit od svého úzkoprsého vnímání světa a nabere odvahu pustit Grahama a jeho kameru do svých intimních představ. Debut amerického režiséra Stevena Soderbergha se stal hitem amerického nezávislého filmu a na MFF Cannes získal prestižní Zlatou palmu. Tyto úspěchy Soderberghovi otevřely cestu do Hollywoodu, kde se stal režisérem inteligentních blockbusterů jako Dannyho jedenáctka, Erin Brockovich, Traffic - Aféry bezmocných či Solaris.
    Žánry:DramaNezávislý
    3
  4. Tělesné vztahy
    Tělesné vztahy (1971)
    Film
    68%
    4
  5. Farinelli
    Farinelli (1994)
    Film
    Snímek režiséra Gérarda Corbiaua Farinelli je nevšední biografií jedné z významných osobností evropské operní scény 18. století. Carlo Broschi, zvaný Farinelli (1705-1782), patřil mezi nejobdivovanější zpěváky své doby; sopranista, vrcholný představitel slohu bel canto, díky svému zmrzačení (byl kastrát) zvládl tři a půl oktávy a dokázal udržet tón celou minutu. Fascinující a nejednoznačná postava je pro autory průvodcem dobou baroka s jeho pompézností a smyslem pro efekty; hrdina si však zároveň zachovává tajemství, jež tkví v neuchopitelném umění dojímat krásou zpěvu. Právě Farinelliho božské umění je ústředním prvkem vyprávění, jež zobecňuje osud skutečné osobnosti v historické době na pozadí vztahů mezi protagonisty a jejich zvláštních rolí. Souputníkem kastráta, jemuž je dáno okouzlovat a milovat ženy, avšak bez očekávaného naplnění, je jeho starší bratr Riccardo. Muž, který zpěváka v dětství zmrzačil, aby uchoval jeho hlas, je pouze průměrným skladatelem; o to zoufaleji se drží geniálního sourozence, jemuž dělá manažera, společníka i skladatele. Utajovaná žárlivost spolu s neschopností dostát dávnému slibu, že pro zpěváka složí vysněnou operu o Orfeovi, se nakonec postaví mezi bratry, kteří byli nerozluční nejen v práci, ale i v soukromí (Carlo se s Riccardem dělí o ženy, jež dobyl). Dalším aktérem dramatu je Georg Friedrich Händel, léta toužící, aby kastrát zpíval jeho skladby. To je i Farinelliho stále trýznivějším tajným snem (zpěvák dokonce ukradne skladateli jeden jeho opus); Carlo však zůstává věrný bratrovi a londýnskému souboru italského mistra Porpory. Ničivé spory nakonec ochromují tvůrčí schopnosti všech aktérů, svazovaných závistí, strachem ze ztráty tvůrčí potence a touhou po dokonalosti. Pouta lásky a důvěry se však nakonec ukazují být stejně důležitá jako věčné, a přece tak pomíjivé umění tónů. Corbiau své téma pojednává v přitažlivých, vizuálně dynamických obrazech, v nichž dominuje na jevišti zpívající, androgynní a magický král tónů (zpěv tenoristy Dereka Leeho Ragina a sopranistky Ewy Mallas Godlewské byl pro potřeby filmu digitálně upravován). Zřejmá je paralela mezi dobovými zpěváky a moderními hvězdami pop music, které jsou na jedné straně hýčkané a obdivované davem, na straně druhé však trpí osamělostí a pocity nejistoty. Farinelli navíc strádá svou neplodností, jež je v příkrém kontrastu s uvolněnou, požitkářskou atmosférou doby i s jeho tvůrčí potencí. Atraktivitu myšlenkově i vizuálně pozoruhodného snímku umocňují herecké výkony hlavních představitelů, Stefana Dionisiho (Farinelli) a Enrica Lo Versa (Riccardo).
    66%
    Snímek režiséra Gérarda Corbiaua Farinelli je nevšední biografií jedné z významných osobností evropské operní scény 18. století. Carlo Broschi, zvaný Farinelli (1705-1782), patřil mezi nejobdivovanější zpěváky své doby; sopranista, vrcholný představitel slohu bel canto, díky svému zmrzačení (byl kastrát) zvládl tři a půl oktávy a dokázal udržet tón celou minutu. Fascinující a nejednoznačná postava je pro autory průvodcem dobou baroka s jeho pompézností a smyslem pro efekty; hrdina si však zároveň zachovává tajemství, jež tkví v neuchopitelném umění dojímat krásou zpěvu. Právě Farinelliho božské umění je ústředním prvkem vyprávění, jež zobecňuje osud skutečné osobnosti v historické době na pozadí vztahů mezi protagonisty a jejich zvláštních rolí. Souputníkem kastráta, jemuž je dáno okouzlovat a milovat ženy, avšak bez očekávaného naplnění, je jeho starší bratr Riccardo. Muž, který zpěváka v dětství zmrzačil, aby uchoval jeho hlas, je pouze průměrným skladatelem; o to zoufaleji se drží geniálního sourozence, jemuž dělá manažera, společníka i skladatele. Utajovaná žárlivost spolu s neschopností dostát dávnému slibu, že pro zpěváka složí vysněnou operu o Orfeovi, se nakonec postaví mezi bratry, kteří byli nerozluční nejen v práci, ale i v soukromí (Carlo se s Riccardem dělí o ženy, jež dobyl). Dalším aktérem dramatu je Georg Friedrich Händel, léta toužící, aby kastrát zpíval jeho skladby. To je i Farinelliho stále trýznivějším tajným snem (zpěvák dokonce ukradne skladateli jeden jeho opus); Carlo však zůstává věrný bratrovi a londýnskému souboru italského mistra Porpory. Ničivé spory nakonec ochromují tvůrčí schopnosti všech aktérů, svazovaných závistí, strachem ze ztráty tvůrčí potence a touhou po dokonalosti. Pouta lásky a důvěry se však nakonec ukazují být stejně důležitá jako věčné, a přece tak pomíjivé umění tónů. Corbiau své téma pojednává v přitažlivých, vizuálně dynamických obrazech, v nichž dominuje na jevišti zpívající, androgynní a magický král tónů (zpěv tenoristy Dereka Leeho Ragina a sopranistky Ewy Mallas Godlewské byl pro potřeby filmu digitálně upravován). Zřejmá je paralela mezi dobovými zpěváky a moderními hvězdami pop music, které jsou na jedné straně hýčkané a obdivované davem, na straně druhé však trpí osamělostí a pocity nejistoty. Farinelli navíc strádá svou neplodností, jež je v příkrém kontrastu s uvolněnou, požitkářskou atmosférou doby i s jeho tvůrčí potencí. Atraktivitu myšlenkově i vizuálně pozoruhodného snímku umocňují herecké výkony hlavních představitelů, Stefana Dionisiho (Farinelli) a Enrica Lo Versa (Riccardo).
    5
  6. Satyrikon
    Satyrikon (1969)
    Film

    Na počátku 60. let měl za sebou Federico Fellini osm a půl filmu (ta "půlka" se vztahuje k filmu Boccaccio 70, u něhož se o režii dělil s V. De Sicou, M. Monicellim a L. Viscontim). A taky velkou tvůrčí krizi. Paradoxně právě ta mu pomohla k dalšímu triumfu: vypovídal se z ní totiž ve filmu 8 1/2 (1963) tak originálně a působivě, že mu vynesla v roce 1964 Oscara za Nejlepší cizojazyčný film. V příštím roce byla uvedena ještě Giulietta a duchové.

    Satyrikon (1968) natočil Fellini podle fragmentů antického románu Gaia Petronia Arbitera. Na scénáři s ním spolupracoval nový "člen týmu", Bernardino Zapponi, který je podepsán i pod filmy jiných režisérů (Nová strašidla, Horalka). V osobité alegorii lze najít jak prvky společné s obrazem společnosti v Sladkém životě, tak velké výtvarné vize jako v pozdějším filmu Roma. Jakási starověká road movie o putování mladíků Encolpia a Ascylta nás provádí v prvním plánu zároveň surrealisticky i často až naturalisticky viděným antickým světem hostin, orgií, úchylek a výstředností, v druhém pak oťukává skryté oblasti lidské mysli. Bortící se hodnoty římského impéria symbolizovaného zříceným obrovským nevěstincem, zvrácené hodnoty, únik před novým tyranem do neznáma na moře... Felliniho Satyrikon překypuje obrazy a významy, na rozdíl od předcházející tvorby je nezakrývaně stylizovaný v hereckém projevu i ve výpravě (z velké části natáčený výjimečně v ateliérech, podle skic samotného režiséra).

    Satyrikon je první z trojice velkých dobových fresek (ony druhé dvě jsou Casanova Federica Felliniho (1976), A loď pluje (1983) - a zahájil tak režisérovo druhé tvůrčí období. Byl nominován na Oscara za Nejlepší režii.

    65%

    Na počátku 60. let měl za sebou Federico Fellini osm a půl filmu (ta "půlka" se vztahuje k filmu Boccaccio 70, u něhož se o režii dělil s V. De Sicou, M. Monicellim a L. Viscontim). A taky velkou tvůrčí krizi. Paradoxně právě ta mu pomohla k dalšímu triumfu: vypovídal se z ní totiž ve filmu 8 1/2 (1963) tak originálně a působivě, že mu vynesla v roce 1964 Oscara za Nejlepší cizojazyčný film. V příštím roce byla uvedena ještě Giulietta a duchové.

    Satyrikon (1968) natočil Fellini podle fragmentů antického románu Gaia Petronia Arbitera. Na scénáři s ním spolupracoval nový "člen týmu", Bernardino Zapponi, který je podepsán i pod filmy jiných režisérů (Nová strašidla, Horalka). V osobité alegorii lze najít jak prvky společné s obrazem společnosti v Sladkém životě, tak velké výtvarné vize jako v pozdějším filmu Roma. Jakási starověká road movie o putování mladíků Encolpia a Ascylta nás provádí v prvním plánu zároveň surrealisticky i často až naturalisticky viděným antickým světem hostin, orgií, úchylek a výstředností, v druhém pak oťukává skryté oblasti lidské mysli. Bortící se hodnoty římského impéria symbolizovaného zříceným obrovským nevěstincem, zvrácené hodnoty, únik před novým tyranem do neznáma na moře... Felliniho Satyrikon překypuje obrazy a významy, na rozdíl od předcházející tvorby je nezakrývaně stylizovaný v hereckém projevu i ve výpravě (z velké části natáčený výjimečně v ateliérech, podle skic samotného režiséra).

    Satyrikon je první z trojice velkých dobových fresek (ony druhé dvě jsou Casanova Federica Felliniho (1976), A loď pluje (1983) - a zahájil tak režisérovo druhé tvůrčí období. Byl nominován na Oscara za Nejlepší režii.

    6
  7. Hájili jsme hrad
    Hájili jsme hrad (1969)
    Film
    • iTunes
    Film výrazně vyčnívá mezi ostatními filmy o druhé světové válce, natočených v šedesátých letech, a to zejména díky kvalitní knižní předloze od Williama Eastlakea. Odehrává se na sklonku války a pojednává o malé jednotce, na kterou velitelství zapomnělo. Izolace jednotky od zbytku armády v odlehlém hradě zapříčiňuje nudu, se kterou se jednotliví hrdinové vyrovnávají po svém. V této chvíli se ukazují charaktery jednotlivých postav, jejichž jednání vede k mnoha absurdním situacím. Například voják, který se zamiluje do Wolksvagenu, excelující Peter Falk alias…
    62%
    Film výrazně vyčnívá mezi ostatními filmy o druhé světové válce, natočených v šedesátých letech, a to zejména díky kvalitní knižní předloze od Williama Eastlakea. Odehrává se na sklonku války a pojednává o malé jednotce, na kterou velitelství zapomnělo. Izolace jednotky od zbytku armády v odlehlém hradě zapříčiňuje nudu, se kterou se jednotliví hrdinové vyrovnávají po svém. V této chvíli se ukazují charaktery jednotlivých postav, jejichž jednání vede k mnoha absurdním situacím. Například voják, který se zamiluje do Wolksvagenu, excelující Peter Falk alias…
    7
  8. Austin Powers: Špión, který mě vojel
    Austin Powers: Špión, který mě vojel (1999)
    Film
    • iTunes
    • Rakuten

    Austin Powers je na první pohled londýňský floutek, obklopený krásnými ženami, ale v noci pracuje jako tajný agent, připravený zasáhnout na Středním východě, v zamrzlé ruské tundře nebo v podzemí Východního Berlína. Austin nikdy neodmítl žádnou misi, a co je hlavní, nikdy nezmeškal následující party. Teď se musí nechat na 30 let zmrazit, aby porazil zákeřného zločince, který vydírá svět. S krásnou pomocnicí musí proniknout do zločineckého centra, odkud se jim s pomocí zubní protézy a zubní pasty podaří uniknout, ale ještě musí porazit ženské roboty v minisukních. Na této nebezpečné misi se musí Austin vypořádat se svojí sexualitou, která zaspala třicet let, a získat lásku krásné pomocnice.

    Režie:Jay Roach
    59%

    Austin Powers je na první pohled londýňský floutek, obklopený krásnými ženami, ale v noci pracuje jako tajný agent, připravený zasáhnout na Středním východě, v zamrzlé ruské tundře nebo v podzemí Východního Berlína. Austin nikdy neodmítl žádnou misi, a co je hlavní, nikdy nezmeškal následující party. Teď se musí nechat na 30 let zmrazit, aby porazil zákeřného zločince, který vydírá svět. S krásnou pomocnicí musí proniknout do zločineckého centra, odkud se jim s pomocí zubní protézy a zubní pasty podaří uniknout, ale ještě musí porazit ženské roboty v minisukních. Na této nebezpečné misi se musí Austin vypořádat se svojí sexualitou, která zaspala třicet let, a získat lásku krásné pomocnice.

    Režie:Jay Roach
    8
  9. Pravidla násilí
    Pravidla násilí (2007)
    Film
    Napínavý a opravdu brutální thriller vypráví o ženě ze střední třídy a jejím příteli, kteří se po noci plné vášně vydávají na nóbl večírek. Na cestě je však přepadne banda násilníků, kteří muže zmlátí a ženu krutým způsobem hromadně znásilní. Strašný zážitek vyvolává v traumatizované dvojici touhu po pomstě, a proto se ihned poté, co se jen trochu vzpamatují, oba chopí zbraní. Se západem slunce odhodlaná dvojice začíná svou odplatu. Nic je nezastaví a útočníky čeká opravdu trýznivá krvavá lázeň.
    Žánry:Thriller
    Režie:Dan Reed
    52%
    Napínavý a opravdu brutální thriller vypráví o ženě ze střední třídy a jejím příteli, kteří se po noci plné vášně vydávají na nóbl večírek. Na cestě je však přepadne banda násilníků, kteří muže zmlátí a ženu krutým způsobem hromadně znásilní. Strašný zážitek vyvolává v traumatizované dvojici touhu po pomstě, a proto se ihned poté, co se jen trochu vzpamatují, oba chopí zbraní. Se západem slunce odhodlaná dvojice začíná svou odplatu. Nic je nezastaví a útočníky čeká opravdu trýznivá krvavá lázeň.
    Žánry:Thriller
    Režie:Dan Reed
    9
  10. Kinobox - mobilní aplikace

    Stáhněte si mobilní aplikaci Kinobox4.8 z 1000+ hodnocení4.8 (1000+ hodnocení)

    ZDARMA
Které jsou top filmy na téma impotence? Ve filmovém žebříčku pro téma impotence s celkovým počtem 9 titulů vede těchto 5 nejlepších filmů: Petrolejové lampy, Pečovatel, Sex, lži a video, Tělesné vztahy, Farinelli, s hlavními hvězdami, jako jsou: Iva Janžurová, Petr Čepek, Marie Rosůlková, Ota Sklenčka, Vladimír Jedenáctík, Karel Chromík. Dostupnost na online streamovacích platformách (Netflix, HBO Max, Amazon Prime Video, Disney+, Oneplay, Prima Plus, SkyShowtime a nebo iVysílání) poznáte podle ikony u názvu filmu.Stále nevíte, na co se podívat? Vytvořte si svůj vlastní žebříček filmů pomocí vyhledávacího filtru.