?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Gretchen Walther: Filmy a seriály

  • Edge of Night, The
    Edge of Night, The (1956)
    Seriál
    Na hraně noci byl americký televizní mysteriózní seriál / soap opera produkovaný společností Procter & Gamble. Debutoval na CBS 2. dubna 1956 a vysílal se živě na této síti do 28. listopadu 1975; poté se seriál přesunul na ABC, kde se vysílal od 1. prosince 1975 do 28. prosince 1984. Celkem bylo natočeno 7 420 epizod, z nichž přibližně 1 800 bylo k dispozici pro syndikaci.
    Žánry:DramaKrimi
    77%
    Na hraně noci byl americký televizní mysteriózní seriál / soap opera produkovaný společností Procter & Gamble. Debutoval na CBS 2. dubna 1956 a vysílal se živě na této síti do 28. listopadu 1975; poté se seriál přesunul na ABC, kde se vysílal od 1. prosince 1975 do 28. prosince 1984. Celkem bylo natočeno 7 420 epizod, z nichž přibližně 1 800 bylo k dispozici pro syndikaci.
    Žánry:DramaKrimi
    1
  • Doctors, The
    Doctors, The (1963)
    Seriál
    71%
    2
  • Search for Tomorrow
    Search for Tomorrow (1951)
    Seriál
    Hledej zítřek je americká soap opera, která měla premiéru 3. září 1951 na CBS. Dne 29. března 1982 byla přesunuta z CBS na NBC, kde pokračovala až do závěrečné epizody odvysílané 26. prosince 1986. Vysílala se tak celých pětatřicet let. V době svého posledního vysílání to byl nejdéle vysílaný publicistický pořad v televizi. Tento rekord později překonal Hallmark Hall of Fame, který měl premiéru na Štědrý den roku 1951 a občas se vysílá dodnes. Autorem seriálu je Roy Winsor, prvních třináct týdnů ho psala Agnes Nixon a později Irving Vendig.
    Žánry:Drama
    70%
    Hledej zítřek je americká soap opera, která měla premiéru 3. září 1951 na CBS. Dne 29. března 1982 byla přesunuta z CBS na NBC, kde pokračovala až do závěrečné epizody odvysílané 26. prosince 1986. Vysílala se tak celých pětatřicet let. V době svého posledního vysílání to byl nejdéle vysílaný publicistický pořad v televizi. Tento rekord později překonal Hallmark Hall of Fame, který měl premiéru na Štědrý den roku 1951 a občas se vysílá dodnes. Autorem seriálu je Roy Winsor, prvních třináct týdnů ho psala Agnes Nixon a později Irving Vendig.
    Žánry:Drama
    3
  • Pan domácí
    Pan domácí (1970)
    FilmRole: Doris
    V této sociální satiře ztvárnil Beau Bridges bohatého mladého muže, který opustí rodinnou usedlost a hledá lásku v brooklynském ghettu. Zámožný a krutý mladík Elgar Enders (Beau Bridges) ve dvaceti devíti letech utíká z dobře zaopatřeného domova na rodinném sídle na Long Islandu. Jeho útěk však spočívá v tom, že si koupí dům v černošském ghettu v Brooklynu a plánuje, že současné obyvatele vystěhuje a vybuduje si v něm luxusní bydlení. Když se však vypraví do domu podívat, kupodivu si jeho chudé nájemníky nejrůznější barvy pleti oblíbí. Dokonce dokáže odhodit své bělošské předsudky a oblíbí si zdejší dívky, zvláště pak Fanny (Diana Sands), manželku černošského radikála, a také se zamiluje do mulatky Lanie (Marki Bey), v každém případě však ztratí zájem o renovaci domu. Jeho matka Joyce (Lee Grant) se ale tohoto cíle nevzdává... Film představuje v prvé řadě komedii, avšak také odhaluje základní kruté pravdy o životě v ghettu. Elgar Enders pak funguje jako pohled diváka, s ním se učíme a s ním se také vyvíjíme. Ve snímku oslavil svůj režisérský debut držitel Oscara za střih Hal Ashby.
    Režie:Hal Ashby
    64%
    V této sociální satiře ztvárnil Beau Bridges bohatého mladého muže, který opustí rodinnou usedlost a hledá lásku v brooklynském ghettu. Zámožný a krutý mladík Elgar Enders (Beau Bridges) ve dvaceti devíti letech utíká z dobře zaopatřeného domova na rodinném sídle na Long Islandu. Jeho útěk však spočívá v tom, že si koupí dům v černošském ghettu v Brooklynu a plánuje, že současné obyvatele vystěhuje a vybuduje si v něm luxusní bydlení. Když se však vypraví do domu podívat, kupodivu si jeho chudé nájemníky nejrůznější barvy pleti oblíbí. Dokonce dokáže odhodit své bělošské předsudky a oblíbí si zdejší dívky, zvláště pak Fanny (Diana Sands), manželku černošského radikála, a také se zamiluje do mulatky Lanie (Marki Bey), v každém případě však ztratí zájem o renovaci domu. Jeho matka Joyce (Lee Grant) se ale tohoto cíle nevzdává... Film představuje v prvé řadě komedii, avšak také odhaluje základní kruté pravdy o životě v ghettu. Elgar Enders pak funguje jako pohled diváka, s ním se učíme a s ním se také vyvíjíme. Ve snímku oslavil svůj režisérský debut držitel Oscara za střih Hal Ashby.
    Režie:Hal Ashby
    4

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.