7.0

Veruschka von Lehndorff: Filmy a seriály

  • Casino Royale
    Casino Royale (2006)
    FilmRole: Gräfin von Wallenstein
    • iTunes
    • Rakuten
    V Casino Royale, již 21. pokračování nejúspěšnější filmové série všech dob, se v roli slavného agenta Jamese Bonda poprvé představí Daniel Craig. Příběh filmu je založen na stejnojmenném románu Iana Fleminga z roku 1953, ve kterém se agent 007 objevil vůbec poprvé... Casino Royale pojednává o začátcích Bondovy špionážní kariéry. V rámci své první mise s pověřením "007" se má dostat na kobylku Le Chiffreovi (Mads Mikkelsen), který se stal bankéřem světového terorismu. Aby jej mohl zastavit a rozložit tak teroristickou síť, musí Bond Le Chiffrea porazit v pokerovém turnaji s astronomickými sázkami, který Le Chiffre pořádá v Casino Royale. Zprávu, že se s ním na misi vydává okouzlující účetní ministerstva financí Vesper Lynd (Eva Green), která má zajistit finanční prostředky na pokerové partie a poté na vládní peníze dohlížet, přijímá s krajní nevolí - avšak poté, co společně přežijí řadu smrtících útoků ze strany Le Chiffrea a jeho nohsledů, se mezi nimi vyvine vzájemná přitažlivost. Ta je nakonec zavede do ještě nebezpečnějších situací, které navždy změní Bondův život. (Falcon)
    84%
    V Casino Royale, již 21. pokračování nejúspěšnější filmové série všech dob, se v roli slavného agenta Jamese Bonda poprvé představí Daniel Craig. Příběh filmu je založen na stejnojmenném románu Iana Fleminga z roku 1953, ve kterém se agent 007 objevil vůbec poprvé... Casino Royale pojednává o začátcích Bondovy špionážní kariéry. V rámci své první mise s pověřením "007" se má dostat na kobylku Le Chiffreovi (Mads Mikkelsen), který se stal bankéřem světového terorismu. Aby jej mohl zastavit a rozložit tak teroristickou síť, musí Bond Le Chiffrea porazit v pokerovém turnaji s astronomickými sázkami, který Le Chiffre pořádá v Casino Royale. Zprávu, že se s ním na misi vydává okouzlující účetní ministerstva financí Vesper Lynd (Eva Green), která má zajistit finanční prostředky na pokerové partie a poté na vládní peníze dohlížet, přijímá s krajní nevolí - avšak poté, co společně přežijí řadu smrtících útoků ze strany Le Chiffrea a jeho nohsledů, se mezi nimi vyvine vzájemná přitažlivost. Ta je nakonec zavede do ještě nebezpečnějších situací, které navždy změní Bondův život. (Falcon)
    1
  • Zvětšenina
    Zvětšenina (1966)
    FilmRole: Veruschka

    Filmová esej o nemožnosti uchopit objektivní pravdu. Jedno z nejslavnějších děl světové kinematografie.
    Je mladý, pohledný, úspěšný a bohatý, svět – zejména jeho ženská část – mu leží u nohou. Módní fotograf Thomas, ochotný pro získání nevšedních snímků přenocovat v noclehárně mezi nuzáky, aby ovšem vzápětí přesedl do svého rolls-royce a odjel do svého ateliéru fotit atraktivní modelku. Dravý, arogantní, sebevědomý – a přece vnitřně, skrytě zranitelný. Do londýnského Maryon parku jej zavedla vlastně náhoda. Ale správný fotograf neudělá krok bez svého aparátu a vzdálená dvojice milenců, skotačící na pozadí nádherné, majestátní zeleně je příliš zajímavým objektem, než aby ji jen tak přehlédl. Jenomže náladové fotografie v sobě, jak má Thomas brzy zjistit, skrývají znepokojivé tajemství…
    Zvětšeninu natočil Michelangelo Antonioni podle povídky argentinského spisovatele Julia Cortázara Babí léto (česky vyšlo ve Světové literatuře v r. 1968 již pod názvem Zvětšenina). Se spoluscenáristou Toninem Guerrou přesadil její příběh z Paříže do Londýna, který byl v polovině šedesátých let minulého století avantgardní metropolí, centrem hippies, boomu všech druhů umění – pop-artu, fotografie, divadla, módy i hudby. Antonioni se na svůj první zahraniční film důkladně připravoval. Žil v Londýně osm měsíců, vyzpovídal desítky příslušníků nejrůznějších profesí, chodil po klubech, vstřebával onu specifickou, nepopsatelnou atmosféru. A pak jej za půl roku natočil. Navázal jím přímo na svou „tetralogii citů“ z let 1959–1964 (Dobrodružství, Noc, Zatmění, Červená pustina). Opět nabídl divákovi mnohovrstevnaté metaforické dílo se záměrně neuzavřenými motivy, provokující k mnoha interpretacím. Zvětšenina je detektivním příběhem s hádankou, psychologickou studií, filmovou úvahou o hranicích výtvarných a narativních umění i filozofickou esejí o nemožnosti uchopit objektivní pravdu. Antonioni jí vzdal i hold intuici, jedné ze svých stěžejních tvůrčích metod. Přihlásil se k ní zejména výroky „Dělám filmy spíše žaludkem než mozkem“ nebo „Zkušenost mě naučila, že pokud je intuice krásná, pak je správná.“ (Česká televize)

    74%

    Filmová esej o nemožnosti uchopit objektivní pravdu. Jedno z nejslavnějších děl světové kinematografie.
    Je mladý, pohledný, úspěšný a bohatý, svět – zejména jeho ženská část – mu leží u nohou. Módní fotograf Thomas, ochotný pro získání nevšedních snímků přenocovat v noclehárně mezi nuzáky, aby ovšem vzápětí přesedl do svého rolls-royce a odjel do svého ateliéru fotit atraktivní modelku. Dravý, arogantní, sebevědomý – a přece vnitřně, skrytě zranitelný. Do londýnského Maryon parku jej zavedla vlastně náhoda. Ale správný fotograf neudělá krok bez svého aparátu a vzdálená dvojice milenců, skotačící na pozadí nádherné, majestátní zeleně je příliš zajímavým objektem, než aby ji jen tak přehlédl. Jenomže náladové fotografie v sobě, jak má Thomas brzy zjistit, skrývají znepokojivé tajemství…
    Zvětšeninu natočil Michelangelo Antonioni podle povídky argentinského spisovatele Julia Cortázara Babí léto (česky vyšlo ve Světové literatuře v r. 1968 již pod názvem Zvětšenina). Se spoluscenáristou Toninem Guerrou přesadil její příběh z Paříže do Londýna, který byl v polovině šedesátých let minulého století avantgardní metropolí, centrem hippies, boomu všech druhů umění – pop-artu, fotografie, divadla, módy i hudby. Antonioni se na svůj první zahraniční film důkladně připravoval. Žil v Londýně osm měsíců, vyzpovídal desítky příslušníků nejrůznějších profesí, chodil po klubech, vstřebával onu specifickou, nepopsatelnou atmosféru. A pak jej za půl roku natočil. Navázal jím přímo na svou „tetralogii citů“ z let 1959–1964 (Dobrodružství, Noc, Zatmění, Červená pustina). Opět nabídl divákovi mnohovrstevnaté metaforické dílo se záměrně neuzavřenými motivy, provokující k mnoha interpretacím. Zvětšenina je detektivním příběhem s hádankou, psychologickou studií, filmovou úvahou o hranicích výtvarných a narativních umění i filozofickou esejí o nemožnosti uchopit objektivní pravdu. Antonioni jí vzdal i hold intuici, jedné ze svých stěžejních tvůrčích metod. Přihlásil se k ní zejména výroky „Dělám filmy spíše žaludkem než mozkem“ nebo „Zkušenost mě naučila, že pokud je intuice krásná, pak je správná.“ (Česká televize)

    2
  • Dorian Gray im Spiegel der Boulevardpresse
    Dorian Gray im Spiegel der Boulevardpresse (1984)
    FilmRole: Dorian Gray / Don Luis de la Cerda
    • DaFilms
    67%
    3
  • Veruschka
    Veruschka (1971)
    FilmRole: Vera
    64%
    4
  • 5
  • Cattivi pensieri
    Cattivi pensieri (1976)
    Film
    • Netflix
    Mario Marani, vážený právník, žije koncem 70. let v Miláně. Má úžasnou manželku a vede bohatý společenský život. Maria ale trápí jeden problém: pokaždé, když vidí svou ženu, jak se baví s některým z jejich přátel, okamžitě si představí, jak spolu mají vášnivý poměr. Jeho žárlivost se vymkne kontrole, dokud mu do cesty nevstoupí mladík, který se skrývá v jejich bytě.
    Žánry:Komedie
    54%
    Mario Marani, vážený právník, žije koncem 70. let v Miláně. Má úžasnou manželku a vede bohatý společenský život. Maria ale trápí jeden problém: pokaždé, když vidí svou ženu, jak se baví s některým z jejich přátel, okamžitě si představí, jak spolu mají vášnivý poměr. Jeho žárlivost se vymkne kontrole, dokud mu do cesty nevstoupí mladík, který se skrývá v jejich bytě.
    Žánry:Komedie
    6
  • Nevěsta
    Nevěsta (1985)
    FilmRole: Countess
    • iTunes

    V příběhu, v němž se proplétá horor s milostnou romancí, plnou vášně i humoru, ožívá legenda o doktoru Frankensteinovi a jeho monstru. Tentokrát však geniální vědec (v podání rockové hvězdy Stinga) vdechne život krásné ženě (hraje ji Jennifer Bealsová) a záhy pocítí moc lásky. Velkolepá podívaná vypráví o tom, jak se Frankensteinovy výtvory snaží najít vlastní místo ve světě: oslňující Eva (Bealsová) zdůrazněním své sexuální nezávislosti a její poněkud komický druh Viktor (Clancy Brown) tím, že se naučí vážit si sám sebe, přičemž mu pomáhá soucitný cirkusový trpaslík (David Rappaport). Dokáže se doktor Frankenstein vyrovnat s tím, když se jeho monstrum vrátí a chce se stát jeho nevěstou? Skvělé herecké výkony, perfektní kamera a nádherné kostýmy - to vše je součástí pozvánky na svatební noc, na niž hned tak nezapomenete.

    53%

    V příběhu, v němž se proplétá horor s milostnou romancí, plnou vášně i humoru, ožívá legenda o doktoru Frankensteinovi a jeho monstru. Tentokrát však geniální vědec (v podání rockové hvězdy Stinga) vdechne život krásné ženě (hraje ji Jennifer Bealsová) a záhy pocítí moc lásky. Velkolepá podívaná vypráví o tom, jak se Frankensteinovy výtvory snaží najít vlastní místo ve světě: oslňující Eva (Bealsová) zdůrazněním své sexuální nezávislosti a její poněkud komický druh Viktor (Clancy Brown) tím, že se naučí vážit si sám sebe, přičemž mu pomáhá soucitný cirkusový trpaslík (David Rappaport). Dokáže se doktor Frankenstein vyrovnat s tím, když se jeho monstrum vrátí a chce se stát jeho nevěstou? Skvělé herecké výkony, perfektní kamera a nádherné kostýmy - to vše je součástí pozvánky na svatební noc, na niž hned tak nezapomenete.

    7
  • Milo-Milo
    Milo-Milo (1979)
    FilmRole: Barbara
    52%
    8

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.