Victor Kendall: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Victor Kendall: Filmy a seriály

  • Laurel a Hardy studují
    Laurel a Hardy studují (1940)
    FilmRole: Student
    72%
    1
  • I katové umírají!
    I katové umírají! (1943)
    Film
    Vídeňský rodák Fritz Lang byl spolu se svou ženou a scenáristkou jeho filmů Theou von Harbou jednou z vůdčích postav německé meziválečné kinematografie. Některé z jeho filmů, především monumentální eposy Metropolis (Metropolis, 1927) a Nibelungové (Die Nibelungen: Siegfrieds Tod, Kriemhilds Rache, 1924), vyhovovaly svou koncepcí nacistické straně. Lang však nepatřil mezi stoupence této ideologie, což dokázal snímkem Závěť doktora Mabuse (Das Testament des Dr. Mabuse, 1933), když vložil autentické výroky nacistických pohlavárů do úst hlavní postavy šíleného zločince.
    Paralela mezi vývojem v Německu a vyzněním tohoto snímku byla tak zjevná, že byl v Německu ihned po premiéře zakázán. Lang však překvapivě nebyl nacisty perzekvován, naopak mu říšský ministr propagandy Josef Goebbels osobně nabídl místo vedoucího činovníka německého filmového průmyslu. Lang si vzal čas na rozmyšlenou, ale ještě týž den z Německa uprchl do Francie a odtud později emigroval do USA.
    Zatímco Fritz Lang v Hollywoodu patřil k zakladatelům Protinacistické ligy, jeho tehdy již bývalá žena a členka NSDAP Thea von Harbou se aktivně zapojila do služeb nacistické propagandy. Po válce skončila v internačním táboře a k filmu se mohla vrátit až po několikaleté nucené pauze.
    Lang se stal jedním z evropských režisérů, kteří byli po vstupu Spojených států amerických do 2. světové války vybráni k natočení propagandistických filmů, přibližujících německý teror v okupované Evropě. Lang se tomuto tématu věnoval ve třech filmech - Hon na člověka (Man Hunt, 1941), I katové umírají! a Ministerstvo strachu (Ministry of Fear, 1944).
    Prostřední film této série, snímek I katové umírají!, velmi volně interpretuje útok na Reinharda Heydricha. Na scénáři spolupracoval se známým divadelníkem Bertoldem Brechtem. Autoři vědomě rezignovali na jakoukoliv historickou věrohodnost, takže místo parašutistů vyslaných z Londýna útok úspěšně provede člen domácího odboje doktor Svoboda. Tomu se podaří nacistům opakovaně uprchnout, takže i za cenu obětí několika desítek rukojmí může pokračovat v odbojové činnosti.
    Tento Langův snímek je především napínavý film noir a režisér v něm používá oblíbený motiv osamělého člověka, jenž musí čelit mnohonásobnému nebezpečí. Fritz Lang ho přizpůsobil potřebám amerického publika. Role nacistů obsadil evropskými herci, naopak kladné role českých odbojářů zastali výhradně američtí herci. To mělo zajistit jeho snadnější přijetí i jednodušší identifikaci diváků s hlavními hrdiny. Tímto krokem však ještě snížil věrohodnost filmu pro evropské publikum. Přesto je cenný nejen jako jedna z prvních uměleckých reflexí atentátu na Heydricha, ale především je hollywoodským uznáním významu československého odboje. (oficiální text distributora)

    Režie:Fritz Lang
    69%
    Vídeňský rodák Fritz Lang byl spolu se svou ženou a scenáristkou jeho filmů Theou von Harbou jednou z vůdčích postav německé meziválečné kinematografie. Některé z jeho filmů, především monumentální eposy Metropolis (Metropolis, 1927) a Nibelungové (Die Nibelungen: Siegfrieds Tod, Kriemhilds Rache, 1924), vyhovovaly svou koncepcí nacistické straně. Lang však nepatřil mezi stoupence této ideologie, což dokázal snímkem Závěť doktora Mabuse (Das Testament des Dr. Mabuse, 1933), když vložil autentické výroky nacistických pohlavárů do úst hlavní postavy šíleného zločince.
    Paralela mezi vývojem v Německu a vyzněním tohoto snímku byla tak zjevná, že byl v Německu ihned po premiéře zakázán. Lang však překvapivě nebyl nacisty perzekvován, naopak mu říšský ministr propagandy Josef Goebbels osobně nabídl místo vedoucího činovníka německého filmového průmyslu. Lang si vzal čas na rozmyšlenou, ale ještě týž den z Německa uprchl do Francie a odtud později emigroval do USA.
    Zatímco Fritz Lang v Hollywoodu patřil k zakladatelům Protinacistické ligy, jeho tehdy již bývalá žena a členka NSDAP Thea von Harbou se aktivně zapojila do služeb nacistické propagandy. Po válce skončila v internačním táboře a k filmu se mohla vrátit až po několikaleté nucené pauze.
    Lang se stal jedním z evropských režisérů, kteří byli po vstupu Spojených států amerických do 2. světové války vybráni k natočení propagandistických filmů, přibližujících německý teror v okupované Evropě. Lang se tomuto tématu věnoval ve třech filmech - Hon na člověka (Man Hunt, 1941), I katové umírají! a Ministerstvo strachu (Ministry of Fear, 1944).
    Prostřední film této série, snímek I katové umírají!, velmi volně interpretuje útok na Reinharda Heydricha. Na scénáři spolupracoval se známým divadelníkem Bertoldem Brechtem. Autoři vědomě rezignovali na jakoukoliv historickou věrohodnost, takže místo parašutistů vyslaných z Londýna útok úspěšně provede člen domácího odboje doktor Svoboda. Tomu se podaří nacistům opakovaně uprchnout, takže i za cenu obětí několika desítek rukojmí může pokračovat v odbojové činnosti.
    Tento Langův snímek je především napínavý film noir a režisér v něm používá oblíbený motiv osamělého člověka, jenž musí čelit mnohonásobnému nebezpečí. Fritz Lang ho přizpůsobil potřebám amerického publika. Role nacistů obsadil evropskými herci, naopak kladné role českých odbojářů zastali výhradně američtí herci. To mělo zajistit jeho snadnější přijetí i jednodušší identifikaci diváků s hlavními hrdiny. Tímto krokem však ještě snížil věrohodnost filmu pro evropské publikum. Přesto je cenný nejen jako jedna z prvních uměleckých reflexí atentátu na Heydricha, ale především je hollywoodským uznáním významu československého odboje. (oficiální text distributora)

    Režie:Fritz Lang
    2
  • A Yank in the R.A.F.
    A Yank in the R.A.F. (1941)
    Film
    63%
    3
  • Rage in Heaven
    Rage in Heaven (1941)
    Film
    62%
    4
  • Chetniks
    Chetniks (1943)
    Film
    62%
    5
  • The Flying Scotsman
    The Flying Scotsman (1929)
    Film
    • Netflix
    Flying Scotsman je černobílý film z roku 1929, odehrávající se ve stejnojmenném vlaku na trase z Londýna do Edinburghu. Strojvůdce Bob se po letech vynikající služby chystá do důchodu. Předposlední den v práci nahlásí topiče Crowe za pití v práci, což vede k jeho propuštění. Propuštěný muž se rozhodne pomstít a slíbí, že Boba při jeho poslední jízdě zabije. Mezitím se Crowův mladý nástupce zamiluje do krásné dívky, jejíž otec je, aniž by to tušil, Bob (který také nastoupil do vlaku ve snaze zastavit padoucha).
    Žánry:DramaKrimi
    60%
    Flying Scotsman je černobílý film z roku 1929, odehrávající se ve stejnojmenném vlaku na trase z Londýna do Edinburghu. Strojvůdce Bob se po letech vynikající služby chystá do důchodu. Předposlední den v práci nahlásí topiče Crowe za pití v práci, což vede k jeho propuštění. Propuštěný muž se rozhodne pomstít a slíbí, že Boba při jeho poslední jízdě zabije. Mezitím se Crowův mladý nástupce zamiluje do krásné dívky, jejíž otec je, aniž by to tušil, Bob (který také nastoupil do vlaku ve snaze zastavit padoucha).
    Žánry:DramaKrimi
    6
  • Dead Men Are Dangerous
    Dead Men Are Dangerous (1939)
    Film
    55%
    7
  • Atlantic
    Atlantic (1929)
    Film
    „Atlantic“ je dramatický film inspirovaný potopením lodi RMS „Titanic“, jehož děj se odehrává na palubě fiktivní lodi „Atlantic“. Hlavní zápletka se točí kolem muže, který má na lodi poměr se spolucestující, což nakonec odhalí jeho manželka. Na palubě je také starší manželský pár, Roolsovi, kteří jsou na výroční plavbě. Uprostřed Atlantského oceánu narazí „Atlantic“ do ledovce a je poškozen natolik, že se potápí.
    Žánry:Drama
    53%
    „Atlantic“ je dramatický film inspirovaný potopením lodi RMS „Titanic“, jehož děj se odehrává na palubě fiktivní lodi „Atlantic“. Hlavní zápletka se točí kolem muže, který má na lodi poměr se spolucestující, což nakonec odhalí jeho manželka. Na palubě je také starší manželský pár, Roolsovi, kteří jsou na výroční plavbě. Uprostřed Atlantského oceánu narazí „Atlantic“ do ledovce a je poškozen natolik, že se potápí.
    Žánry:Drama
    8

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.