James Gibson: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

James Gibson: Filmy a seriály

  • Chamtivost
    Chamtivost (1924)
    Film

    Psychologické bohatství tohoto původně čtyři a půl nebo možná dokonce devítihodinového filmu, v oné době celkem výjimečné, obdařilo poprvé film románovými výrazovými prostředy. Stroheim navázal na griffithovský realismus, ale proti jeho trochu staromódnímu viktoriánskému ideálu romantických hrdinů postavil v zolovském duchu živé, plnokrevné typy, jejichž vývoj určovaly psychologické a fyziologické dispozice a prostředí. Příběh je příliš determinován ortodoxně chápaným naturalismem - dnes například ruší určité dekadentní schválnosti, ale řeč němého filmu a zvláštní dusivá atmosféra jsou dodnes opravdu strhující. V realistickém výrazu film vykresluje ničivé následky, které zanechává v chování a konání trojice maloměšťáků vášnivá touha po penězích. V závěru dosahuje režisérův divoký romantismus takřka epické šířky - sokové vzájemně spojení pouty, umírají krátce po sobě v pustinách Údolí smrti, žízniví, ale zasypaní zbytečným a zakrváceným zlatem. Velký realista Stroheim, mistr v oživování charakterů, vášní, věcí, které mu hrály přes množství významotvorných detailů, se po výrazném, producenty vynuceném zkrácení snímku odmítl k tomuto dílu hlásit a nikdy ho v konečném sestřihu ani neviděl.

    Žánry:Drama
    78%

    Psychologické bohatství tohoto původně čtyři a půl nebo možná dokonce devítihodinového filmu, v oné době celkem výjimečné, obdařilo poprvé film románovými výrazovými prostředy. Stroheim navázal na griffithovský realismus, ale proti jeho trochu staromódnímu viktoriánskému ideálu romantických hrdinů postavil v zolovském duchu živé, plnokrevné typy, jejichž vývoj určovaly psychologické a fyziologické dispozice a prostředí. Příběh je příliš determinován ortodoxně chápaným naturalismem - dnes například ruší určité dekadentní schválnosti, ale řeč němého filmu a zvláštní dusivá atmosféra jsou dodnes opravdu strhující. V realistickém výrazu film vykresluje ničivé následky, které zanechává v chování a konání trojice maloměšťáků vášnivá touha po penězích. V závěru dosahuje režisérův divoký romantismus takřka epické šířky - sokové vzájemně spojení pouty, umírají krátce po sobě v pustinách Údolí smrti, žízniví, ale zasypaní zbytečným a zakrváceným zlatem. Velký realista Stroheim, mistr v oživování charakterů, vášní, věcí, které mu hrály přes množství významotvorných detailů, se po výrazném, producenty vynuceném zkrácení snímku odmítl k tomuto dílu hlásit a nikdy ho v konečném sestřihu ani neviděl.

    Žánry:Drama
    1
  • The Arizona Kid
    The Arizona Kid (1930)
    FilmRole: Stage Guard (as Jim Gibson)
    Arizona Kid (Warner Baxter) žije dvojí život. Naoko je zámožný a bezstarostný těžař, ale ve skutečnosti se skrývá za maskou bandity ve stylu Robina Hooda. Jeho život se zkomplikuje, když se zamiluje do Virginie Hoyt (Carole Lombard), dívky z východu. Dívku doprovází její údajný bratr Dick Hoyt (Theodore von Eltz), který je ale ve skutečnosti jejím manželem. Když je Kidova těžební osada přepadena a dva jeho přátelé jsou zabiti, zjistí, že za tím stojí právě Dick s Virginií...
    59%
    Arizona Kid (Warner Baxter) žije dvojí život. Naoko je zámožný a bezstarostný těžař, ale ve skutečnosti se skrývá za maskou bandity ve stylu Robina Hooda. Jeho život se zkomplikuje, když se zamiluje do Virginie Hoyt (Carole Lombard), dívky z východu. Dívku doprovází její údajný bratr Dick Hoyt (Theodore von Eltz), který je ale ve skutečnosti jejím manželem. Když je Kidova těžební osada přepadena a dva jeho přátelé jsou zabiti, zjistí, že za tím stojí právě Dick s Virginií...
    2

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.