Alan Price: Nejlepší filmy a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Alan Price: Filmy a seriály

  • The Midnight Special
    The Midnight Special (1972)
    Seriál
    The Midnight Special byl americký hudební pořad pozdních nočních hodin, který vysílala stanice NBC v 70. a na začátku 80. let. Vytvořil a produkoval ho Burt Sugarman. Premiéru měl jako speciál 19. srpna 1972, poté začal pravidelně vycházet 2. února 1973 a poslední epizoda byla odvysílána 1. května 1981. Devadesátiminutový program následoval po pátečním vydání The Tonight Show s Johnnym Carsonem. Pořad měl obvykle hostující moderátory, s výjimkou období od července 1975 do března 1976, kdy jako stálá moderátorka působila zpěvačka Helen Reddy. Wolfman Jack byl hlasatelem a častým hostujícím moderátorem. Seriál občas vysílal i archivní záběry starších umělců. Když se program na počátku 80. let blížil ke konci, začal často používat playback místo živých vystoupení. V pořadu se občas objevovala i komediální vystoupení, například Richarda Pryora a Andyho Kaufmana.
    Žánry:Hudební
    84%
    The Midnight Special byl americký hudební pořad pozdních nočních hodin, který vysílala stanice NBC v 70. a na začátku 80. let. Vytvořil a produkoval ho Burt Sugarman. Premiéru měl jako speciál 19. srpna 1972, poté začal pravidelně vycházet 2. února 1973 a poslední epizoda byla odvysílána 1. května 1981. Devadesátiminutový program následoval po pátečním vydání The Tonight Show s Johnnym Carsonem. Pořad měl obvykle hostující moderátory, s výjimkou období od července 1975 do března 1976, kdy jako stálá moderátorka působila zpěvačka Helen Reddy. Wolfman Jack byl hlasatelem a častým hostujícím moderátorem. Seriál občas vysílal i archivní záběry starších umělců. Když se program na počátku 80. let blížil ke konci, začal často používat playback místo živých vystoupení. V pořadu se občas objevovala i komediální vystoupení, například Richarda Pryora a Andyho Kaufmana.
    Žánry:Hudební
    1
  • Šťastný to muž
    Šťastný to muž (1973)
    FilmRole: Alan Price
    • iTunes
    Druhá část Andersonovy trilogie s postavou Micka Travise vznikla podle původního scénáře představitele ústředního hrdiny Malcolma McDowella, který popisoval své zkušenosti obchodního zástupce s kávou. Lindsay Anderson společně se scenáristou trilogie Davidem Sherwinem námět rozpracovali a připravili k realizaci. V téměř muzikálové koláži písní a jednotlivých epizod sledujeme bizarní cestu prodejce kávy, který se vydává do světa za štěstím a v rozmanitých prostředích (vojenský objekt, atomová elektrárna, kostel, noční párty) se setkává s různě zkorumpovanými představiteli moci. Malcolm McDowell je zde jako Šťastný muž naprosto neodolatelný a na samém vrcholu hereckého rozkvětu. Životní pouť jeho postavy, plná hrabivosti a chamtivosti mládí, odráží charakteristické jevy britské společnosti přelomu 60. a 70. let minulého století. Již potřetí se Anderson setkal s precizní prací kameramana Miroslava Ondříčka, na vynikající hudební složce se podílel Alan Price, který již dříve komponoval hudbu k některým předešlým Andersonovým divadelním inscenacím. Nakonec si spolu s dalšími hudebníky ve filmu zahrál sám sebe, podobně se v závěru filmu ve scéně konkurzu na Šťastného muže objeví i Lindsay Anderson. S výjimkou Malcolma McDowella se většina herců objeví v různých úlohách několikrát.
    77%
    Druhá část Andersonovy trilogie s postavou Micka Travise vznikla podle původního scénáře představitele ústředního hrdiny Malcolma McDowella, který popisoval své zkušenosti obchodního zástupce s kávou. Lindsay Anderson společně se scenáristou trilogie Davidem Sherwinem námět rozpracovali a připravili k realizaci. V téměř muzikálové koláži písní a jednotlivých epizod sledujeme bizarní cestu prodejce kávy, který se vydává do světa za štěstím a v rozmanitých prostředích (vojenský objekt, atomová elektrárna, kostel, noční párty) se setkává s různě zkorumpovanými představiteli moci. Malcolm McDowell je zde jako Šťastný muž naprosto neodolatelný a na samém vrcholu hereckého rozkvětu. Životní pouť jeho postavy, plná hrabivosti a chamtivosti mládí, odráží charakteristické jevy britské společnosti přelomu 60. a 70. let minulého století. Již potřetí se Anderson setkal s precizní prací kameramana Miroslava Ondříčka, na vynikající hudební složce se podílel Alan Price, který již dříve komponoval hudbu k některým předešlým Andersonovým divadelním inscenacím. Nakonec si spolu s dalšími hudebníky ve filmu zahrál sám sebe, podobně se v závěru filmu ve scéně konkurzu na Šťastného muže objeví i Lindsay Anderson. S výjimkou Malcolma McDowella se většina herců objeví v různých úlohách několikrát.
    2
  • Two Ronnies, The
    Two Ronnies, The (1971)
    Seriál
    77%
    3
  • Play for Today
    Play for Today (1970)
    Seriál
    76%
    4
  • Is That All There Is?
    Is That All There Is? (1992)
    FilmRole: Sám sebe
    69%
    5
  • Heartbeat
    Heartbeat (1992)
    Seriál
    68%
    6
  • Srpnové velryby
    Srpnové velryby (1987)
    Film
    Výjimečná sestava hereckých veteránů se objevuje ve hře Davida Berryho o Libby Strongové a Sarah Weberové, dvou ovdovělých sestrách, které tráví již šedesáté léto na jednom filadelfském ostrově. Libby je slepá a zahořklá, zatímco Sarah je zdravá, nápomocná a někdy až otravně čiperná. Jejich sousedka Tisha se snaží Sarah přesvědčit, aby Libby předala do péče své dcery, ale Sarah to odmítá, protože nezapomněla na Libbinu morální podporu poté, co jí samotné zemřel manžel. To se ale změní, když se jí začnou podlamovat kolena z jednoho stárnoucího elegána. Když Libby zlostně jejich románek sabotuje, rozlícená Sarah se rozhodne, že i její vděk má své hranice. Když ale nakonec dojde na prodej letního domu a sbalení Libbiných věcí, Sarah to nedokáže.
    Žánry:Drama
    68%
    Výjimečná sestava hereckých veteránů se objevuje ve hře Davida Berryho o Libby Strongové a Sarah Weberové, dvou ovdovělých sestrách, které tráví již šedesáté léto na jednom filadelfském ostrově. Libby je slepá a zahořklá, zatímco Sarah je zdravá, nápomocná a někdy až otravně čiperná. Jejich sousedka Tisha se snaží Sarah přesvědčit, aby Libby předala do péče své dcery, ale Sarah to odmítá, protože nezapomněla na Libbinu morální podporu poté, co jí samotné zemřel manžel. To se ale změní, když se jí začnou podlamovat kolena z jednoho stárnoucího elegána. Když Libby zlostně jejich románek sabotuje, rozlícená Sarah se rozhodne, že i její vděk má své hranice. Když ale nakonec dojde na prodej letního domu a sbalení Libbiných věcí, Sarah to nedokáže.
    Žánry:Drama
    7
  • Nemocnice Britannia
    Nemocnice Britannia (1982)
    FilmRole: a píseň Rule Britannia
    • Netflix
    Závěrečný film Andersonovy satirické trilogie vznikl podle skutečných událostí, o kterých se režisér dočetl v novinách. Do třetice se setkáváme s hrdinou Mickem Travisem (Malcolm McDowell), tentokrát v roli podnikavého a zvídavého televizního reportéra, který společně s dalšími postavami tráví jeden den na oslavách 500. výročí luxusní nemocnice Britannia. Zatímco pozornost všech zaměstnanců se obrací k očekávané návštěvě královny matky, investigativní novinář se snaží zjistit okolnosti záhadného genetického projektu Dr. Millera. V nemocnici nic nefunguje tak, jak by mělo, je to jen obludné panoptikum, které chce za každou cenu vzbuzovat pocit normálnosti. Nemocnice je rovněž metaforou britské společnosti, zmítané různými neduhy, funguje jako organismus, kde se současně hlásají ušlechtilé myšlenky o demokracii a zároveň provádějí protilidské zvrácenosti. Anderson ve svém příběhu hravě a chvílemi i cynicky odkazuje na různé žánry filmu (např. hororová epizoda s šíleným lékařem Millerem), linii groteskního podobenství pak podporuje stylizované herectví. Malcolm McDowell tentokrát nevystupuje excentricky do popředí, ale stává se rovnocenným partnerem svých kolegů.
    Žánry:DramaKomedieSatira
    65%
    Závěrečný film Andersonovy satirické trilogie vznikl podle skutečných událostí, o kterých se režisér dočetl v novinách. Do třetice se setkáváme s hrdinou Mickem Travisem (Malcolm McDowell), tentokrát v roli podnikavého a zvídavého televizního reportéra, který společně s dalšími postavami tráví jeden den na oslavách 500. výročí luxusní nemocnice Britannia. Zatímco pozornost všech zaměstnanců se obrací k očekávané návštěvě královny matky, investigativní novinář se snaží zjistit okolnosti záhadného genetického projektu Dr. Millera. V nemocnici nic nefunguje tak, jak by mělo, je to jen obludné panoptikum, které chce za každou cenu vzbuzovat pocit normálnosti. Nemocnice je rovněž metaforou britské společnosti, zmítané různými neduhy, funguje jako organismus, kde se současně hlásají ušlechtilé myšlenky o demokracii a zároveň provádějí protilidské zvrácenosti. Anderson ve svém příběhu hravě a chvílemi i cynicky odkazuje na různé žánry filmu (např. hororová epizoda s šíleným lékařem Millerem), linii groteskního podobenství pak podporuje stylizované herectví. Malcolm McDowell tentokrát nevystupuje excentricky do popředí, ale stává se rovnocenným partnerem svých kolegů.
    Žánry:DramaKomedieSatira
    8
  • Get Yourself a College Girl
    Get Yourself a College Girl (1964)
    Film
    49%
    9
  • Alfie Darling
    Alfie Darling (1975)
    FilmRole: Alfie Elkins
    • Netflix
    46%
    10

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.