?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Agnès Sourdillion: Filmy a seriály

  • Nicolas Le Floch
    Nicolas Le Floch (2008)
    Seriál
    70%
    1
  • Bande des quatre, La
    Bande des quatre, La (1989)
    FilmRole: Jeanne
    66%
    2
  • Komisařka Florence
    Komisařka Florence (2015)
    Seriál
    • Filmbox+
    65%
    3
  • La jeune fille et les loups
    La jeune fille et les loups (2008)
    FilmRole: Rosette
    V době nedlouho před první světovou válkou je do francouzského alpského městečka poblíž italských hranic doručena smečka zmasakrovaných vlků místnímu preparátorovi Leonovi (Patrick Chesnais). Přeživší černé vlče sestoupí z hor a hledá svou rodinu. Před objevením a jistou smrtí ho zachrání Leonova mladá dcera Angele, která ho vypustí zpět do divočiny. Velká válka přijde a odejde a z místních majitelů sléváren, rodiny Garcinových, udělá boháče. Rodinný patriarcha Albert Garcin (Michel Galabru), který je shodou okolností kmotrem Angele, dal cikánce doživotní bezplatný pronájem chatrče v kopcích (ve vzpomínkách ji hraje Elisa Tovati, kde je doslova vidět, jak tančí s vlky na jevišti). Její syn Guiseppe (Stefano Accorsi), který se zdá být mírně mentálně postižený, tam hlídá vlky, se kterými se spřátelil, zejména černého vůdce smečky, kterému říká Carbone.
    Žánry:DramaRodinný
    65%
    V době nedlouho před první světovou válkou je do francouzského alpského městečka poblíž italských hranic doručena smečka zmasakrovaných vlků místnímu preparátorovi Leonovi (Patrick Chesnais). Přeživší černé vlče sestoupí z hor a hledá svou rodinu. Před objevením a jistou smrtí ho zachrání Leonova mladá dcera Angele, která ho vypustí zpět do divočiny. Velká válka přijde a odejde a z místních majitelů sléváren, rodiny Garcinových, udělá boháče. Rodinný patriarcha Albert Garcin (Michel Galabru), který je shodou okolností kmotrem Angele, dal cikánce doživotní bezplatný pronájem chatrče v kopcích (ve vzpomínkách ji hraje Elisa Tovati, kde je doslova vidět, jak tančí s vlky na jevišti). Její syn Guiseppe (Stefano Accorsi), který se zdá být mírně mentálně postižený, tam hlídá vlky, se kterými se spřátelil, zejména černého vůdce smečky, kterému říká Carbone.
    Žánry:DramaRodinný
    4
  • Šedé duše
    Šedé duše (2005)
    FilmRole: Joséphine Maulpas
    Na tři Césary nominované francouzské drama se odehrává na východě Francie během první světové války. V malé vesničce nedaleko fronty je nalezeno tělo zavražděné nevinné dívky a na místo činu dorážejí tři muži – postarší žalobce a generál Destinat, pletichařící soudce Mierck a místní ustrašený policejní důstojník – kteří mají incident vyšetřit. Všem jde o pověst a každý přistupuje k případu s jinou motivací. Má ale vůbec cenu pátrat po jednom vrahovi, když nedaleko za kopcem umírají tisíce nevinných lidí a nikoho to nezajímá? A stojí vůbec za námahu hledat spravedlnost tam, kde už neexistuje lidskost?
    Žánry:Drama
    63%
    Na tři Césary nominované francouzské drama se odehrává na východě Francie během první světové války. V malé vesničce nedaleko fronty je nalezeno tělo zavražděné nevinné dívky a na místo činu dorážejí tři muži – postarší žalobce a generál Destinat, pletichařící soudce Mierck a místní ustrašený policejní důstojník – kteří mají incident vyšetřit. Všem jde o pověst a každý přistupuje k případu s jinou motivací. Má ale vůbec cenu pátrat po jednom vrahovi, když nedaleko za kopcem umírají tisíce nevinných lidí a nikoho to nezajímá? A stojí vůbec za námahu hledat spravedlnost tam, kde už neexistuje lidskost?
    Žánry:Drama
    5
  • 37 : l'ombre et la proie
    37 : l'ombre et la proie (2024)
    FilmRole: Patti
    • iTunes
    • Rakuten
    • SWEET.TV
    58%
    6
  • Pěstuj si pravačku
    Pěstuj si pravačku (1987)
    FilmRole: Camper
    Pěstuj si pravačku, jeden z Godardových filmově nejanarchističtějších a nejvtipnějších filmů, v sobě skrývá tři poměrně nezávislé narativní linie: v první z nich se postava filmového tvůrce nazývaná okolními lidmi občas Princ a občas Idiot (hraná značně sebeironicky samotným Godardem) snaží dopravit kotouče s filmem během dvaceti čtyř hodin producentovi; v druhé sledujeme dokumentaristicky zaznamenávané zkoušení písní skupiny Les Rita Mitsouko v hudebním studiu; v poslední linii se pak odehrávají bizarní setkání mezi Individuem a Mužem. Jedním z témat, jež propojují tyto linie, je zkoumání samotného procesu tvorby, který explicitně zobrazují scény se skupinou Les Rita Mitsouko a méně explicitně celý film svou vlastní rozbitou formou, umožňující divákovi, aby si dílo do značné míry skládal dohromady jaksi sám. Pěstuj si pravačku se nesnaží působit jako dokonale vyhotovený a už dávno zakončený výtvor - spíše je čímsi, co se jakoby teprve utváří před našima očima, chaotickým děním smyslu, osvobodivým nabízením všech možných potencialit významů, emocí, filmu. Godard v tomto svém fragmentárním snímku využívá s mistrnou lehkostí typické prvky své nenapodobitelné poetiky (montáž bez ustání vytvářející nečekaná spojení obrazů, zvuků, hudby a slov; statickou, nicméně s kompozicí obrazu a světlem nesmírně jemně a precizně pracující kameru; používání citací z literatury namísto konvenčních dialogů atd.), aby stvořil dech vyrážející dílo plné humoru, myšlenek a poezie.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    57%
    Pěstuj si pravačku, jeden z Godardových filmově nejanarchističtějších a nejvtipnějších filmů, v sobě skrývá tři poměrně nezávislé narativní linie: v první z nich se postava filmového tvůrce nazývaná okolními lidmi občas Princ a občas Idiot (hraná značně sebeironicky samotným Godardem) snaží dopravit kotouče s filmem během dvaceti čtyř hodin producentovi; v druhé sledujeme dokumentaristicky zaznamenávané zkoušení písní skupiny Les Rita Mitsouko v hudebním studiu; v poslední linii se pak odehrávají bizarní setkání mezi Individuem a Mužem. Jedním z témat, jež propojují tyto linie, je zkoumání samotného procesu tvorby, který explicitně zobrazují scény se skupinou Les Rita Mitsouko a méně explicitně celý film svou vlastní rozbitou formou, umožňující divákovi, aby si dílo do značné míry skládal dohromady jaksi sám. Pěstuj si pravačku se nesnaží působit jako dokonale vyhotovený a už dávno zakončený výtvor - spíše je čímsi, co se jakoby teprve utváří před našima očima, chaotickým děním smyslu, osvobodivým nabízením všech možných potencialit významů, emocí, filmu. Godard v tomto svém fragmentárním snímku využívá s mistrnou lehkostí typické prvky své nenapodobitelné poetiky (montáž bez ustání vytvářející nečekaná spojení obrazů, zvuků, hudby a slov; statickou, nicméně s kompozicí obrazu a světlem nesmírně jemně a precizně pracující kameru; používání citací z literatury namísto konvenčních dialogů atd.), aby stvořil dech vyrážející dílo plné humoru, myšlenek a poezie.
    Žánry:DramaFantasyKomedie
    7
  • Qui a envie d'être aimé?
    Qui a envie d'être aimé? (2011)
    FilmRole: Solange
    Antoine má dobře zavedenou advokátní praxi, je ženatý, má dceru a syna. Antoine má všechny předpoklady pro to, aby byl šťastný. Ale je tomu skutečně tak? Antoine dostává nečekané pozvání na katechezi pro dospělé. Jde tam, ovšem spíš ze slušnosti vůči učiteli svého syna, který ho na setkání pozval, než že by cítil potřebu začít duchovně žít... Film, natočený podle autobiografické knihy Thierryho Bizota, známého francouzského televizního producenta, vypráví o znovuobjevení křesťanské víry, které nastane, když to nejméně čeká - uprostřed krize středního věku.
    Žánry:Drama
    56%
    Antoine má dobře zavedenou advokátní praxi, je ženatý, má dceru a syna. Antoine má všechny předpoklady pro to, aby byl šťastný. Ale je tomu skutečně tak? Antoine dostává nečekané pozvání na katechezi pro dospělé. Jde tam, ovšem spíš ze slušnosti vůči učiteli svého syna, který ho na setkání pozval, než že by cítil potřebu začít duchovně žít... Film, natočený podle autobiografické knihy Thierryho Bizota, známého francouzského televizního producenta, vypráví o znovuobjevení křesťanské víry, které nastane, když to nejméně čeká - uprostřed krize středního věku.
    Žánry:Drama
    8
  • Anti-Squat
    Anti-Squat (2023)
    FilmRole: Eugénie
    Anti-Squat je francouzské drama, které se noří do nejistot postmoderního života. Sleduje Inès, 38letou samoživitelku, které po neustálých upomínkách hrozí vystěhování z bytu. V zoufalé snaze zajistit stabilní domov pro svého dospívajícího syna Adama žena proto přijme pozici ve startupu Anti-Squat, který se tváří jako její naprostá spása. Nabízí totiž dotované bydlení v prázdných kancelářských budovách výměnou za to, že obyvatelé budou dohlížet na squattery. Jenže organizace má opravdu přísná pravidla, včetně zákazu dětí, domácích mazlíčků, večírků a zavřených dveří — a jejich vymáhání má nově na starosti právě Inès...
    Žánry:Drama
    54%
    Anti-Squat je francouzské drama, které se noří do nejistot postmoderního života. Sleduje Inès, 38letou samoživitelku, které po neustálých upomínkách hrozí vystěhování z bytu. V zoufalé snaze zajistit stabilní domov pro svého dospívajícího syna Adama žena proto přijme pozici ve startupu Anti-Squat, který se tváří jako její naprostá spása. Nabízí totiž dotované bydlení v prázdných kancelářských budovách výměnou za to, že obyvatelé budou dohlížet na squattery. Jenže organizace má opravdu přísná pravidla, včetně zákazu dětí, domácích mazlíčků, večírků a zavřených dveří — a jejich vymáhání má nově na starosti právě Inès...
    Žánry:Drama
    9

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.