7.3

Christian Steyer: Filmy a seriály

  • Dark
    Dark (2017)
    Seriál
    • Netflix
    87%
    1
  • Sabine Kleist, sieben Jahre
    Sabine Kleist, sieben Jahre (1982)
    Film
    Malá Sabina strávila dětství v sirotčinci poté, co její rodiče zemřeli při autonehodě. Když jedna z vychovatelek, Edita, odejde, aby se postarala o své dítě, Sabina uteče, protože Edita byla jediná dospělá osoba, které v sirotčinci důvěřovala. Poté se toulá městem a hledá někoho, kdo by se jí ujal. Na své cestě potkává spoustu lidí, ale zdá se, že nikam nezapadá, dokud si nakonec neuvědomí, že existuje zvláštní místo, kam patří.
    Žánry:RodinnýDětský
    74%
    Malá Sabina strávila dětství v sirotčinci poté, co její rodiče zemřeli při autonehodě. Když jedna z vychovatelek, Edita, odejde, aby se postarala o své dítě, Sabina uteče, protože Edita byla jediná dospělá osoba, které v sirotčinci důvěřovala. Poté se toulá městem a hledá někoho, kdo by se jí ujal. Na své cestě potkává spoustu lidí, ale zdá se, že nikam nezapadá, dokud si nakonec neuvědomí, že existuje zvláštní místo, kam patří.
    Žánry:RodinnýDětský
    2
  • Liebling Kreuzberg
    Liebling Kreuzberg (1986)
    Seriál
    Liebling Kreuzberg byl televizní seriál vysílaný na ARD, který byl poprvé uveden v pěti sériích s celkem 58 epizodami v letech 1986 až 1998. Scénáře prvních tří a páté série napsal Jurek, jeho přítel Manfred Krug napsal roli svérázného berlínského právníka Roberta Lieblinga na tělo, čtvrtou sérii napsal Ulrich Plenzdorf. Režie se ujali Heinz Schirk, Werner Masten a Vera Loebner. Producenty seriálu byly SFB, NDR a WDR. Hudbu k první sérii složil Hans-Martin Majewski, v pozdějších sériích Klaus Doldinger.
    72%
    Liebling Kreuzberg byl televizní seriál vysílaný na ARD, který byl poprvé uveden v pěti sériích s celkem 58 epizodami v letech 1986 až 1998. Scénáře prvních tří a páté série napsal Jurek, jeho přítel Manfred Krug napsal roli svérázného berlínského právníka Roberta Lieblinga na tělo, čtvrtou sérii napsal Ulrich Plenzdorf. Režie se ujali Heinz Schirk, Werner Masten a Vera Loebner. Producenty seriálu byly SFB, NDR a WDR. Hudbu k první sérii složil Hans-Martin Majewski, v pozdějších sériích Klaus Doldinger.
    3
  • Zugvögel - ... einmal nach Inari
    Zugvögel - ... einmal nach Inari (1998)
    Film
    71%
    4
  • Kinderspiele
    Kinderspiele (1993)
    Film
    70%
    5
  • Dva životy
    Dva životy (2012)
    FilmRole: Archivist

    Dcera Norky a německého okupačního vojáka Katrine vyrůstala v Německu a nyní žije v Norsku. Její spokojený rodinný život však zasáhne nečekaná rána v podobě předvolání svědčit o vlastní minulosti válečného dítěte, což mladá žena odmítá... Katrine je mladá žena, která vyrůstala ve východoněmeckém sirotčinci, kam ji nacisté zavlekli poté, co ji odtrhli od její norské matky. O několik let později se však dívce podařilo z východního Německa utéct. Vydala se po stopách své pravé matky a nyní, v roce 1990, žije spokojeně se svou rozrůstající se rodinou v Norsku. Když ale jednoho dne zavolá mladý právník, který vyšetřuje nacistické zločiny spáchané na válečných dětech ve východním Německu a chce ji za každou cenu zapojit do procesu odškodnění od znovusjednoceného německého státu, Katrine je nucena stanout tváří v tvář své utajované minulosti. Prozrazené tajemství by totiž mohlo zničit její šťastný život, který si v Norsku vybudovala.

    69%

    Dcera Norky a německého okupačního vojáka Katrine vyrůstala v Německu a nyní žije v Norsku. Její spokojený rodinný život však zasáhne nečekaná rána v podobě předvolání svědčit o vlastní minulosti válečného dítěte, což mladá žena odmítá... Katrine je mladá žena, která vyrůstala ve východoněmeckém sirotčinci, kam ji nacisté zavlekli poté, co ji odtrhli od její norské matky. O několik let později se však dívce podařilo z východního Německa utéct. Vydala se po stopách své pravé matky a nyní, v roce 1990, žije spokojeně se svou rozrůstající se rodinou v Norsku. Když ale jednoho dne zavolá mladý právník, který vyšetřuje nacistické zločiny spáchané na válečných dětech ve východním Německu a chce ji za každou cenu zapojit do procesu odškodnění od znovusjednoceného německého státu, Katrine je nucena stanout tváří v tvář své utajované minulosti. Prozrazené tajemství by totiž mohlo zničit její šťastný život, který si v Norsku vybudovala.

    6
  • 3
    3 (2010)
    FilmRole: Chorleiter

    Novinářka Hanna a architekt Simon jsou úspěšný pár žijící v Berlíně v harmonickém svazku, který trvá již dvacet let. Různé aférky, plánování dítěte a svatby, každodenní starosti i radosti mileneckého páru, to vše mají za sebou. Až do okamžiku, kdy do jejich života vstoupí atraktivní Adam. Problém je v tom, že Hanna ani Simon o svých vzájemných citech k Adamovi netuší...

    Milostný příběh, ve kterém nechybí smysl pro humor, nečekané zvraty a překvapení, je natočen s dynamikou a s citem pro výtvarnou stránku. Každá část příběhu zapadá do dokonalé mozaiky, ve které se osudy tří hlavních hrdinů propojí. Snímek poukazuje na tanec, divadlo, sochařství a pohrává si i s filmovými citacemi /např. ze slavného filmu ZÁZRAK V MILÁNĚ /1951, režie Vittorio De Sica/.

    Tykwer i ve svém posledním filmu řeší své oblíbené téma lásky, mezilidských vztahů a dotýká se nadčasových otázek života a smrti. Zabývá se problémem krize středního věku, svobody jedince, jeho sexuální orientace a záměrně se vymezuje vůči tradičnímu pojetí partnerského svazku.
    Oceňovaný současný německý režisér, scenárista a hudebník Tom Tykwer /1965/ patří mezi umělecké a zároveň komerčně úspěšné tvůrce. Jeho filmy jsou pravidelně uváděny na prestižních festivalech a patří mezi očekávané události.

    Režie:Tom Tykwer
    68%

    Novinářka Hanna a architekt Simon jsou úspěšný pár žijící v Berlíně v harmonickém svazku, který trvá již dvacet let. Různé aférky, plánování dítěte a svatby, každodenní starosti i radosti mileneckého páru, to vše mají za sebou. Až do okamžiku, kdy do jejich života vstoupí atraktivní Adam. Problém je v tom, že Hanna ani Simon o svých vzájemných citech k Adamovi netuší...

    Milostný příběh, ve kterém nechybí smysl pro humor, nečekané zvraty a překvapení, je natočen s dynamikou a s citem pro výtvarnou stránku. Každá část příběhu zapadá do dokonalé mozaiky, ve které se osudy tří hlavních hrdinů propojí. Snímek poukazuje na tanec, divadlo, sochařství a pohrává si i s filmovými citacemi /např. ze slavného filmu ZÁZRAK V MILÁNĚ /1951, režie Vittorio De Sica/.

    Tykwer i ve svém posledním filmu řeší své oblíbené téma lásky, mezilidských vztahů a dotýká se nadčasových otázek života a smrti. Zabývá se problémem krize středního věku, svobody jedince, jeho sexuální orientace a záměrně se vymezuje vůči tradičnímu pojetí partnerského svazku.
    Oceňovaný současný německý režisér, scenárista a hudebník Tom Tykwer /1965/ patří mezi umělecké a zároveň komerčně úspěšné tvůrce. Jeho filmy jsou pravidelně uváděny na prestižních festivalech a patří mezi očekávané události.

    Režie:Tom Tykwer
    7
  • Já a Kaminski
    Já a Kaminski (2015)
    FilmRole: August Walrat

    Sebastian Zöllner (Daniel Brühl), novinář píšící o výtvarném umění a oplývající přehnaně vysokým sebevědomím, plánuje velkou věc: napíše zásadní knihu o legendárním, ale téměř zapomenutém malíři Manuelu Kaminském (Jesper Christensen). Žák Matisse a přítel Picassa se kdysi proslavil jako "slepý malíř". Bezohledný a ambiciózní kariérista Zöllner se vydává na vzdálenou chatu vysoko v Alpách, kde stárnoucí umělec žije odloučený od světa, obklopený svými důvěrníky. Sebastian jako nezvaný host pronikne do Kaminského domu, života i minulosti, přičemž umělce bez dlouhých cavyků vezme na krkolomnou, šílenou výpravu za jeho láskou z dětství, která byla dlouho považována za mrtvou. Cestou se pomocí léček a drzosti pokusí odhalit Kaminského tajemství. Sebastian však záhy zjistí, že ať už je slepý, nebo ne, starému muži se v žádném případě nevyrovná. (Cinemax)

    Žánry:DramaKomedie
    67%

    Sebastian Zöllner (Daniel Brühl), novinář píšící o výtvarném umění a oplývající přehnaně vysokým sebevědomím, plánuje velkou věc: napíše zásadní knihu o legendárním, ale téměř zapomenutém malíři Manuelu Kaminském (Jesper Christensen). Žák Matisse a přítel Picassa se kdysi proslavil jako "slepý malíř". Bezohledný a ambiciózní kariérista Zöllner se vydává na vzdálenou chatu vysoko v Alpách, kde stárnoucí umělec žije odloučený od světa, obklopený svými důvěrníky. Sebastian jako nezvaný host pronikne do Kaminského domu, života i minulosti, přičemž umělce bez dlouhých cavyků vezme na krkolomnou, šílenou výpravu za jeho láskou z dětství, která byla dlouho považována za mrtvou. Cestou se pomocí léček a drzosti pokusí odhalit Kaminského tajemství. Sebastian však záhy zjistí, že ať už je slepý, nebo ne, starému muži se v žádném případě nevyrovná. (Cinemax)

    Žánry:DramaKomedie
    8
  • Život - stavba povolena
    Život - stavba povolena (1997)
    Film
    67%
    9
  • Legenda o Pavlovi a Pavle
    Legenda o Pavlovi a Pavle (1973)
    Film
    66%
    10
  • Danni Lowinski
    Danni Lowinski (2010)
    Seriál
    66%
    11
  • 12
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    13
  • Polizeiruf 110
    Polizeiruf 110 (1971)
    Seriál
    62%
    14
  • Die Cleveren
    Die Cleveren (1998)
    Seriál
    Kriminální psycholog doktor Dominik Born (Hans Werner Meyer) je elitním odborníkem na všechny možné psychopaty, sociopaty, násilníky a vrahy. Společně s komisařkou Evou Glaserovou (Astrid M. Fünderich) řeší ty nejtěžší případy brutálních vražd, jaké se v Německu vůbec mohou odehrát. Jejich metody nejsou neobvyklé, ale přinášejí lepší výsledky, než je obvyklé. Možná i proto, že oba jsou mistry svého oboru. Černý humor a cynismus zajišťuje jejich dvorní patoložka profesorka Konstanze Kordová (Barbara M. Ahren).
    Žánry:Krimi
    62%
    Kriminální psycholog doktor Dominik Born (Hans Werner Meyer) je elitním odborníkem na všechny možné psychopaty, sociopaty, násilníky a vrahy. Společně s komisařkou Evou Glaserovou (Astrid M. Fünderich) řeší ty nejtěžší případy brutálních vražd, jaké se v Německu vůbec mohou odehrát. Jejich metody nejsou neobvyklé, ale přinášejí lepší výsledky, než je obvyklé. Možná i proto, že oba jsou mistry svého oboru. Černý humor a cynismus zajišťuje jejich dvorní patoložka profesorka Konstanze Kordová (Barbara M. Ahren).
    Žánry:Krimi
    15
  • Unser Lehrer Doktor Specht
    Unser Lehrer Doktor Specht (1992)
    Seriál
    Náš učitel doktor Specht je rodinný seriál autora Kurta Bartsche, režírovaný Wernerem Mastenem, Verou Loebnerovou a Karin Hercherovou, natáčený od roku 1991 v Německu. Jednotlivé díly měly délku 52 nebo 46 minut. Pro pozdější reprízy byly díly první série zkráceny na zhruba 45 minut. Kromě toho byly opatřeny alternativním, kratším intrem, které bylo navíc navrženo jiným písmem.
    Žánry:Drama
    62%
    Náš učitel doktor Specht je rodinný seriál autora Kurta Bartsche, režírovaný Wernerem Mastenem, Verou Loebnerovou a Karin Hercherovou, natáčený od roku 1991 v Německu. Jednotlivé díly měly délku 52 nebo 46 minut. Pro pozdější reprízy byly díly první série zkráceny na zhruba 45 minut. Kromě toho byly opatřeny alternativním, kratším intrem, které bylo navíc navrženo jiným písmem.
    Žánry:Drama
    16
  • Dobrodružství Hucka Finna
    Dobrodružství Hucka Finna (2012)
    FilmRole: Mark Twain
    Hucka Finna vychovává vdova Douglasová se slečnou Watsonovou. V domě slouží černošský sluha Jim. Huck spořádaně dochází do školy a kostela. Jedinou radostí jsou pro Hucka společně strávené chvíle s nejlepším kamarádem Tomem Sawyerem. Když se ve městě objeví Huckův chamtivý otec, alkoholik, který si činí nárok na Huckovo jmění, je jasné, že idyla malého města končí. Huck se dává na útěk. Doprovází ho Jim, který se snaží uprchnout před otroctvím. Vydávají se na dramatickou plavbu po dravé řece Mississippi do Ohia, kde otroctví neexistuje. V patách jim je nejen Huckův otec, ale také tři lovci otroků. Huck prožívá nejnebezpečnější dobrodružství svého života...
    52%
    Hucka Finna vychovává vdova Douglasová se slečnou Watsonovou. V domě slouží černošský sluha Jim. Huck spořádaně dochází do školy a kostela. Jedinou radostí jsou pro Hucka společně strávené chvíle s nejlepším kamarádem Tomem Sawyerem. Když se ve městě objeví Huckův chamtivý otec, alkoholik, který si činí nárok na Huckovo jmění, je jasné, že idyla malého města končí. Huck se dává na útěk. Doprovází ho Jim, který se snaží uprchnout před otroctvím. Vydávají se na dramatickou plavbu po dravé řece Mississippi do Ohia, kde otroctví neexistuje. V patách jim je nejen Huckův otec, ale také tři lovci otroků. Huck prožívá nejnebezpečnější dobrodružství svého života...
    17
  • Hände weg von Mississippi
    Hände weg von Mississippi (2007)
    Film
    Jsou letní prázdniny a desetiletá Ema je zpátky na babiččině farmě se svými milovanými zvířaty. Tohle léto je ale všechno jinak. Pan Klipperbusch náhle zemřel a jeho synovec Albert se chce zbavit jeho kobyly Mississippi a na zděděném pozemku plánuje postavit supermarket. Emina babička Mississippi od Alberta koupila, ovšem ten chce najednou koně za každou cenu zpátky. Podle závěti pana Klipperbusche totiž může pozemek zdědit pouze za podmínky, že se bude o Mississippi dobře starat. Ema se rozhodne překazit jeho záměry a zachránit před bezohledným byznysmenem Mississippi i místní obchůdky.
    Zdroj: Febiofest 2008
    52%
    Jsou letní prázdniny a desetiletá Ema je zpátky na babiččině farmě se svými milovanými zvířaty. Tohle léto je ale všechno jinak. Pan Klipperbusch náhle zemřel a jeho synovec Albert se chce zbavit jeho kobyly Mississippi a na zděděném pozemku plánuje postavit supermarket. Emina babička Mississippi od Alberta koupila, ovšem ten chce najednou koně za každou cenu zpátky. Podle závěti pana Klipperbusche totiž může pozemek zdědit pouze za podmínky, že se bude o Mississippi dobře starat. Ema se rozhodne překazit jeho záměry a zachránit před bezohledným byznysmenem Mississippi i místní obchůdky.
    Zdroj: Febiofest 2008
    18
  • Anleitung zum Unglücklichsein
    Anleitung zum Unglücklichsein (2012)
    FilmRole: Prüfer Musikschule
    Tiffany Blechschmidové táhne na třicet. A světe div se, je to velmi náladová, neurotická, podezřívavá a rozporuplná mladá žena. Přestože prodává v gurmánském berlínském obchodě "cukrovinky štěstí", sama o něm nemá valné mínění. Každý malý kousek štěstí, který kdy zažila, byl vykoupen větší či menší pohromou. Nechápe, co na něm každý vidí. Musí být štěstí vždycky spojováno s láskou? A proč se pokaždé, když ho konečně máme na dosah, musí něco pokazit?
    52%
    Tiffany Blechschmidové táhne na třicet. A světe div se, je to velmi náladová, neurotická, podezřívavá a rozporuplná mladá žena. Přestože prodává v gurmánském berlínském obchodě "cukrovinky štěstí", sama o něm nemá valné mínění. Každý malý kousek štěstí, který kdy zažila, byl vykoupen větší či menší pohromou. Nechápe, co na něm každý vidí. Musí být štěstí vždycky spojováno s láskou? A proč se pokaždé, když ho konečně máme na dosah, musí něco pokazit?
    19
  • Playa del futuro
    Playa del futuro (2005)
    Film
    Stále více Němců si splnilo sen o stáří prožitém ve slunném Španělsku. Iberský poloostrov je mezi vystěhovalci čím dál oblíbenější. Ve filmu „Pláž budoucnosti“ od Petera Lichtefelda se hlavní hrdina s tímto životním cílem setkává spíše náhodou, protože ve skutečnosti hledá jen lepší práci a svou velkou lásku. Je to teprve jeho druhý celovečerní film.
    Žánry:DramaKomedie
    52%
    Stále více Němců si splnilo sen o stáří prožitém ve slunném Španělsku. Iberský poloostrov je mezi vystěhovalci čím dál oblíbenější. Ve filmu „Pláž budoucnosti“ od Petera Lichtefelda se hlavní hrdina s tímto životním cílem setkává spíše náhodou, protože ve skutečnosti hledá jen lepší práci a svou velkou lásku. Je to teprve jeho druhý celovečerní film.
    Žánry:DramaKomedie
    20

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.