6.4

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Lino Salemme: Filmy a seriály

  • Černý stín Vesuvu
    Černý stín Vesuvu (1987)
    SeriálRole: Gigi Sposito
    V metropoli italského jihu, Neapoli, vládnou dva klany tajné zločinecké organizace camorra, které mají rozděleno město podle svých mocenských zájmů. První z nich, vedený Donem Peppem Caritou, má pod kontrolou přístav. Druhý, v jehož čele stojí Gaetano Bonanno, řídí obchod s drogami. A právě vysoké zisky z nelegálního obchodu s drogami vyvolávají roztržku mezi oběma šéfy, vrcholící v krutém, pomstychtivém boji.
    Žánry:DramaKrimi
    Režie:Steno
    77%
    V metropoli italského jihu, Neapoli, vládnou dva klany tajné zločinecké organizace camorra, které mají rozděleno město podle svých mocenských zájmů. První z nich, vedený Donem Peppem Caritou, má pod kontrolou přístav. Druhý, v jehož čele stojí Gaetano Bonanno, řídí obchod s drogami. A právě vysoké zisky z nelegálního obchodu s drogami vyvolávají roztržku mezi oběma šéfy, vrcholící v krutém, pomstychtivém boji.
    Žánry:DramaKrimi
    Režie:Steno
    1
  • Umučení Krista
    Umučení Krista (2004)
    FilmRole: Accuser
    Další z řady filmů inspirovaných novozákonními evangelii je velmi osobním projektem herce a příležitostného režiséra Mela Gibsona, pokoušejícím se zachytit průběh posledních dvanácti hodin Ježíšova života (od zajetí v Getsemanské zahradě po ukřižování). Ve snímku Umučení Krista se „holé“ biblické texty (zkompilované Gibsonem a spoluscenáristou Benedictem Fitzgeraldem ze všech čtyř evangelií) stávají východiskem pro exaltovanou podívanou, kladoucí důraz nikoli na Kristovo učení či jeho božství, ale na jeho tělesné utrpení, jež má (v souladu s biblickým mottem z Izajáše) v publiku efektními vypravěčskými prostředky (obvykle spojovanými s mainstreamovou estetikou) vzbudit jednoznačnou emocionální odezvu.
    Režie:Mel Gibson
    72%
    Další z řady filmů inspirovaných novozákonními evangelii je velmi osobním projektem herce a příležitostného režiséra Mela Gibsona, pokoušejícím se zachytit průběh posledních dvanácti hodin Ježíšova života (od zajetí v Getsemanské zahradě po ukřižování). Ve snímku Umučení Krista se „holé“ biblické texty (zkompilované Gibsonem a spoluscenáristou Benedictem Fitzgeraldem ze všech čtyř evangelií) stávají východiskem pro exaltovanou podívanou, kladoucí důraz nikoli na Kristovo učení či jeho božství, ale na jeho tělesné utrpení, jež má (v souladu s biblickým mottem z Izajáše) v publiku efektními vypravěčskými prostředky (obvykle spojovanými s mainstreamovou estetikou) vzbudit jednoznačnou emocionální odezvu.
    Režie:Mel Gibson
    2
  • Dèmoni
    Dèmoni (1985)
    FilmRole: Ripper (as Pasqualino Salemme)
    • Netflix
    Není to jen Třaslavec, kdo může řádit ve vašem kině. V Berlíně se nachází nenápadné kino Metropol (ne nepodobné stejnojmennému sálu v Olomouci), kde se můžete nechat rozpárat na kusy hordou krvežíznivých démonů, evidentně trestuhodně zanedbávajících ústní hygienu, a následně se proměnit v neméně krvelačnou zombii. To vše v poctivém italském gore stylu, pod produkční záštitou Daria Argenta a v režii Lamberta Bavy, který, soudě podle nechutnosti a drastičnosti snímku, již tušil, že bude jednou s Kateřinou Brožovou a Simonou Chytrovou natáčet Princeznu Fantaghiro. Démoni se stali klasikou italského gore hororu osmdesátých let a věhlas si vydobyli i u nás už v předrevoluční době jako jeden z šeptandou hutně obestřených videopirátských hitů. Na rozdíl od většiny italských hororů, které mívají pomalejší tempo a tajuplnou atmosféru, jsou Démoni přímočarý osmdesátkový gore fest se spoustou akce, klasických splatter efektů a chytlavou syntetizátorovou hudbou Claudia Simonettiho vyšperkovanou dobovými rockovými hity od ikon jako Billy Idol, Saxon nebo Mötley Crüe. Věrni heslu doktora Frank-N-Furtera „Don’t dream it – be it!“ vracíme Démony z ohraných videopásek tam, kam patří, totiž do ztemnělého kina, odkud není tak snadné odskočit si na záchod jako doma od televize – zvlášť, když dveře sálu jsou zamčené a zvenčí se ozývají zlověstné zvuky nepříjemně připomínající heavy metalové riffy. (Festival otrlého diváka)
    63%
    Není to jen Třaslavec, kdo může řádit ve vašem kině. V Berlíně se nachází nenápadné kino Metropol (ne nepodobné stejnojmennému sálu v Olomouci), kde se můžete nechat rozpárat na kusy hordou krvežíznivých démonů, evidentně trestuhodně zanedbávajících ústní hygienu, a následně se proměnit v neméně krvelačnou zombii. To vše v poctivém italském gore stylu, pod produkční záštitou Daria Argenta a v režii Lamberta Bavy, který, soudě podle nechutnosti a drastičnosti snímku, již tušil, že bude jednou s Kateřinou Brožovou a Simonou Chytrovou natáčet Princeznu Fantaghiro. Démoni se stali klasikou italského gore hororu osmdesátých let a věhlas si vydobyli i u nás už v předrevoluční době jako jeden z šeptandou hutně obestřených videopirátských hitů. Na rozdíl od většiny italských hororů, které mívají pomalejší tempo a tajuplnou atmosféru, jsou Démoni přímočarý osmdesátkový gore fest se spoustou akce, klasických splatter efektů a chytlavou syntetizátorovou hudbou Claudia Simonettiho vyšperkovanou dobovými rockovými hity od ikon jako Billy Idol, Saxon nebo Mötley Crüe. Věrni heslu doktora Frank-N-Furtera „Don’t dream it – be it!“ vracíme Démony z ohraných videopásek tam, kam patří, totiž do ztemnělého kina, odkud není tak snadné odskočit si na záchod jako doma od televize – zvlášť, když dveře sálu jsou zamčené a zvenčí se ozývají zlověstné zvuky nepříjemně připomínající heavy metalové riffy. (Festival otrlého diváka)
    3
  • Demoni 2
    Demoni 2 (1986)
    FilmRole: Security Guard
    • Netflix
    60%
    4
  • Picari, I
    Picari, I (1987)
    Film
    59%
    5
  • Foto di Gioia, Le
    Foto di Gioia, Le (1987)
    FilmRole: Inspector Corsi
    Gioia je kyprá modelka na titulní straně časopisu Pussycat. V takovém povolání se dá čekat nějaký ten obdivovatel, ale její ctitel je krutý zabiják! Postupně vraždí její kolegyně z časopisu různými zvrácenými nástroji smrti. Gioia má to štěstí, že dostává sbírku fotografií, na kterých jsou zavražděná těla aranžovaná kolem jejích plakátů.
    Žánry:Horor
    58%
    Gioia je kyprá modelka na titulní straně časopisu Pussycat. V takovém povolání se dá čekat nějaký ten obdivovatel, ale její ctitel je krutý zabiják! Postupně vraždí její kolegyně z časopisu různými zvrácenými nástroji smrti. Gioia má to štěstí, že dostává sbírku fotografií, na kterých jsou zavražděná těla aranžovaná kolem jejích plakátů.
    Žánry:Horor
    6
  • Vanille fraise
    Vanille fraise (1989)
    FilmRole: Vito
    49%
    7
  • Demonia
    Demonia (1990)
    FilmRole: Turi DeSimone
    Profesor Malcolm Evans vede svou archeologickou expedici do Údolí chrámů v jihovýchodní Sicílii. Jeho společnice a bývalá studentka Liza Harrisová se těší na svůj první výkop. Liza cítí zvláštní souznění s údolím a její opakující se noční můry se zdají být silně spjaty s nedalekými ruinami. Přitahují ji pozůstatky kláštera ze 16. století a jeho hrůzná legenda o ukřižování. Místní vesničané povstávají, aby ochránili pohřbená tajemství svých předků, a Lizina posedlost odhalováním pravdy ji zavádí hlouběji do zakázaných ruin a dál od zdravého rozumu!
    Žánry:Horor
    47%
    Profesor Malcolm Evans vede svou archeologickou expedici do Údolí chrámů v jihovýchodní Sicílii. Jeho společnice a bývalá studentka Liza Harrisová se těší na svůj první výkop. Liza cítí zvláštní souznění s údolím a její opakující se noční můry se zdají být silně spjaty s nedalekými ruinami. Přitahují ji pozůstatky kláštera ze 16. století a jeho hrůzná legenda o ukřižování. Místní vesničané povstávají, aby ochránili pohřbená tajemství svých předků, a Lizina posedlost odhalováním pravdy ji zavádí hlouběji do zakázaných ruin a dál od zdravého rozumu!
    Žánry:Horor
    8

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.