?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Karl-Ernst Horbol: Filmy a seriály

  • Nic než pravdu
    Nic než pravdu (1999)
    FilmRole: Reporter 3
    Anděl smrti z Auschwitzu, i tak je nazýván neblaze proslulý nacistický lékař Dr. Josef Mengele, který má na svědomí více než 300 000 mrtvých v koncentračních táborech. Ve fiktivním příběhu režiséra Rolanda Susa Richtera je vyhrocen problém jeho morální odpovědnosti za veškeré spáchané zločiny. Mengele se zde jako starý a nemocný muž vrací z Argentiny do Německa a touží před soudem obhájit své činy a svůj vědecký přínos lidstvu. Jeho obhájcem se stává, víceméně z donucení, mladý právník a novinář Peter Rohm, který sám sbírá léta informace o jeho zločinech. Převzetím případu Rohm vstupuje na tenký led, je ohrožen nejen okolím, ale i svým vlastním svědomím, bojujícím s profesionalitou.
    Žánry:DramaKrimiThriller
    73%
    Anděl smrti z Auschwitzu, i tak je nazýván neblaze proslulý nacistický lékař Dr. Josef Mengele, který má na svědomí více než 300 000 mrtvých v koncentračních táborech. Ve fiktivním příběhu režiséra Rolanda Susa Richtera je vyhrocen problém jeho morální odpovědnosti za veškeré spáchané zločiny. Mengele se zde jako starý a nemocný muž vrací z Argentiny do Německa a touží před soudem obhájit své činy a svůj vědecký přínos lidstvu. Jeho obhájcem se stává, víceméně z donucení, mladý právník a novinář Peter Rohm, který sám sbírá léta informace o jeho zločinech. Převzetím případu Rohm vstupuje na tenký led, je ohrožen nejen okolím, ale i svým vlastním svědomím, bojujícím s profesionalitou.
    Žánry:DramaKrimiThriller
    1
  • Ten, který přišel
    Ten, který přišel (1985)
    Film
    Drama na motivy záměny identity, která se vyskytuje jak v reálném životě, tak ve fikci, vypráví příběh dvou vojáků bojujících společně v první světové válce. Karl (Joachim Latsch) a Richard (Hans-Use Bauer) se stanou blízkými přáteli, když si odpykávají trest v německém zajateckém táboře. Jednoho dne se Karlovi podaří uprchnout a jde do Richardova domu, kde hledá útočiště a vydává se za Richarda. Richardova žena Anna (Kathrin Waligura) se ale nikdy nevzdala naděje, že její manžel ještě žije – což je možnost, která by Karlův nový život rozbila na kusy. Richard ve skutečnosti v zajateckém táboře nezemřel. Tento film sdílel hlavní cenu na filmovém festivalu v Berlíně v roce 1985.
    Žánry:Romantický
    73%
    Drama na motivy záměny identity, která se vyskytuje jak v reálném životě, tak ve fikci, vypráví příběh dvou vojáků bojujících společně v první světové válce. Karl (Joachim Latsch) a Richard (Hans-Use Bauer) se stanou blízkými přáteli, když si odpykávají trest v německém zajateckém táboře. Jednoho dne se Karlovi podaří uprchnout a jde do Richardova domu, kde hledá útočiště a vydává se za Richarda. Richardova žena Anna (Kathrin Waligura) se ale nikdy nevzdala naděje, že její manžel ještě žije – což je možnost, která by Karlův nový život rozbila na kusy. Richard ve skutečnosti v zajateckém táboře nezemřel. Tento film sdílel hlavní cenu na filmovém festivalu v Berlíně v roce 1985.
    Žánry:Romantický
    2
  • Architekten
    Architekten (1990)
    FilmRole: n.A.
    Architekt Daniel Brenner, kterému táhne na čtyřicet, získá svou první velkou a lukrativní zakázku: navrhnout kulturní centrum pro satelitní městečko ve východním Berlíně. Nabídku přijme s podmínkou, že si sám vybere, s kým bude pracovat. Tímto způsobem se znovu setkává s bývalými kolegy a přáteli – většinou architekty nebo studenty architektury, kteří si mezitím zvolili jiné povolání kvůli osobním zábranám nebo ekonomickým omezením. Společně vyvíjejí koncept, o kterém doufají, že bude pro veřejnost přitažlivější než konvenční a nudné stavby typické pro Německou demokratickou republiku. Nicméně jejich ambiciózní plány jsou opakovaně mařeny konzervativními nadřízenými. S rostoucí frustrací má Daniel potíže udržet rovnováhu mezi kariérou a rodinným životem: jeho žena Wanda chce odejít do Západního Německa.
    Žánry:Drama
    67%
    Architekt Daniel Brenner, kterému táhne na čtyřicet, získá svou první velkou a lukrativní zakázku: navrhnout kulturní centrum pro satelitní městečko ve východním Berlíně. Nabídku přijme s podmínkou, že si sám vybere, s kým bude pracovat. Tímto způsobem se znovu setkává s bývalými kolegy a přáteli – většinou architekty nebo studenty architektury, kteří si mezitím zvolili jiné povolání kvůli osobním zábranám nebo ekonomickým omezením. Společně vyvíjejí koncept, o kterém doufají, že bude pro veřejnost přitažlivější než konvenční a nudné stavby typické pro Německou demokratickou republiku. Nicméně jejich ambiciózní plány jsou opakovaně mařeny konzervativními nadřízenými. S rostoucí frustrací má Daniel potíže udržet rovnováhu mezi kariérou a rodinným životem: jeho žena Wanda chce odejít do Západního Německa.
    Žánry:Drama
    3
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    4
  • Polizeiruf 110
    Polizeiruf 110 (1971)
    Seriál
    62%
    5
  • 6

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.