?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Jörg Gillner: Filmy a seriály

  • Takarajima
    Takarajima (1978)
    Seriál
    Mladý Jim Hawkins se vlivem událostí vydává hledat legendární poklad obávaného piráta, kapitána Flinta. Během plavby k Ostrovu pokladů převezme Jimův nejlepší přítel John Silver velení lodi a odhalí svou pravou tvář nelítostného piráta, který kdysi býval Flintovou pravou rukou. Jim se cítí zrazený a musí se vyrovnat se svými smíšenými pocity a postavit se Silverovi, který stále považuje jeho a Jima za přátele.
    Žánry:Animovaný
    83%
    Mladý Jim Hawkins se vlivem událostí vydává hledat legendární poklad obávaného piráta, kapitána Flinta. Během plavby k Ostrovu pokladů převezme Jimův nejlepší přítel John Silver velení lodi a odhalí svou pravou tvář nelítostného piráta, který kdysi býval Flintovou pravou rukou. Jim se cítí zrazený a musí se vyrovnat se svými smíšenými pocity a postavit se Silverovi, který stále považuje jeho a Jima za přátele.
    Žánry:Animovaný
    1
  • Smutná neděle - Píseň o lásce a smrti
    Smutná neděle - Píseň o lásce a smrti (1999)
    FilmRole: Chefkoch Istvan
    Snímek, který nás zavede do Budapešti 30. let, vznikl podle románu Nicka Barkowa Das Lied vom traurigen Sonntag. Je nejen příběhem osudové lásky jedné ženy ke dvěma mužům, ale i příběhem o zrodu jedné z nejslavnějších písní světa, jež získala hořký přívlastek hymna sebevrahů. Krásná Ilona a její přítel László vedou vyhlášenou a elegantní budapešťskou restauraci, kam přicházejí za skvělými jídly ti největší prominenti, včetně vysokých důstojníků nastupující nacistické smetánky. Jednoho dne se tam objeví i pianista András, který zaujme Lászlóa svým procítěným mistrovstvím. Z citů melancholického mladíka s uhrančivým pohledem, který se neubrání lásce ke krásné Iloně, se jednoho dne zrodí stejně melancholická píseň Smutná neděle. Její historie je právě tak pohnutá jako doba, v níž vznikla. Za jejích tónů opustilo dobrovolně tento svět mnoho lidí a píseň se stala prokletím i pro jejího tvůrce.
    Žánry:DramaRomantický
    79%
    Snímek, který nás zavede do Budapešti 30. let, vznikl podle románu Nicka Barkowa Das Lied vom traurigen Sonntag. Je nejen příběhem osudové lásky jedné ženy ke dvěma mužům, ale i příběhem o zrodu jedné z nejslavnějších písní světa, jež získala hořký přívlastek hymna sebevrahů. Krásná Ilona a její přítel László vedou vyhlášenou a elegantní budapešťskou restauraci, kam přicházejí za skvělými jídly ti největší prominenti, včetně vysokých důstojníků nastupující nacistické smetánky. Jednoho dne se tam objeví i pianista András, který zaujme Lászlóa svým procítěným mistrovstvím. Z citů melancholického mladíka s uhrančivým pohledem, který se neubrání lásce ke krásné Iloně, se jednoho dne zrodí stejně melancholická píseň Smutná neděle. Její historie je právě tak pohnutá jako doba, v níž vznikla. Za jejích tónů opustilo dobrovolně tento svět mnoho lidí a píseň se stala prokletím i pro jejího tvůrce.
    Žánry:DramaRomantický
    2
  • Leichensache Zernik
    Leichensache Zernik (1972)
    FilmRole: Hilgert
    67%
    3
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    4
  • Polizeiruf 110
    Polizeiruf 110 (1971)
    Seriál
    62%
    5
  • Großstadtrevier
    Großstadtrevier (1986)
    Seriál
    62%
    6
  • Lota ve Výmaru
    Lota ve Výmaru (1975)
    Film
    Johann Wolfgang von Goethe (1749-1832) byl autorem románu Utrpení mladého Werthera, který se za Goetheho života dočkal dramatizace a odstartoval německé romantické hnutí. Kniha vypráví o mladé lásce a sebevraždě. V tomto východoněmeckém filmu, natočeném podle knihy Thomase Manna, je Lotte (Lilli Palmer) ženou, která posloužila jako předloha pro hrdinku románu Werther. Přijíždí na návštěvu do Goetheho rodného města a její zážitky zde strašidelně kopírují epizody z knihy. Goethe je v tomto velmi korektním, komunistickou stranou sponzorovaném, antihrdinském filmu vykreslen jako pompézní starý nudný člověk a jeho přátelé jako podlézaví pochlebovači.
    Žánry:Drama
    62%
    Johann Wolfgang von Goethe (1749-1832) byl autorem románu Utrpení mladého Werthera, který se za Goetheho života dočkal dramatizace a odstartoval německé romantické hnutí. Kniha vypráví o mladé lásce a sebevraždě. V tomto východoněmeckém filmu, natočeném podle knihy Thomase Manna, je Lotte (Lilli Palmer) ženou, která posloužila jako předloha pro hrdinku románu Werther. Přijíždí na návštěvu do Goetheho rodného města a její zážitky zde strašidelně kopírují epizody z knihy. Goethe je v tomto velmi korektním, komunistickou stranou sponzorovaném, antihrdinském filmu vykreslen jako pompézní starý nudný člověk a jeho přátelé jako podlézaví pochlebovači.
    Žánry:Drama
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.