?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Giovanni Filidoro: Filmy a seriály

  • Napoletani a Milano
    Napoletani a Milano (1953)
    FilmRole: Antonio Esposito
    66%
    1
  • Dekameron
    Dekameron (1971)
    Film
    Filmová verze Boccacciova Dekameronu z roku 1970 tvoří součást takzvané Trilogie života (Trilogia della Vita), do níž se dále řadí CANTERBURSKÉ POVÍDKY (1971) a KYTICE Z TISÍCE A JEDNÉ NOCI (1974). Jak patrno, Pier Paolo Pasolini se zaměřil na slavné soubory povídek, propojených rámcovou situací (v níž se vypráví a naslouchá) a dopřávajících značný prostor pro projevení národního ducha a lidového živlu. Jak režisér sám uvedl, šlo mu o tu skupinu lidstva, která se v budoucnosti - když dosáhne vyššího ideologického uvědomění - promění z plebejské třídy v proletariát. K nejslavnějšímu dílu italské renesance (psáno bylo 1348-1353) přistoupil Pasolini velice samostatně a originálně. Zrušil například jeho rámcové podmínky, tj. situaci, kdy se deset vypravěčů - sedm vážených paní a tři jinoši reprezentující vrstvu florentského patriciátu - uteče před zuřící morovou nákazou roku 1348 do idylického prostředí venkovského sídla, aby holdovali dobrému jídlu, tanci, hrám a čas si krátili po deset dní vyprávěním deseti příběhů. Tak jako vůči těmto vznešeným vypravěčům, projevil Pasolini úplnou ignoraci také k milostným a dobrodružným příběhům ze světa (nejednou exotického) aristokratů a panovníků; ve svém výběru preferoval lidovost a italskost.
    Žánry:DramaKomedieErotický
    65%
    Filmová verze Boccacciova Dekameronu z roku 1970 tvoří součást takzvané Trilogie života (Trilogia della Vita), do níž se dále řadí CANTERBURSKÉ POVÍDKY (1971) a KYTICE Z TISÍCE A JEDNÉ NOCI (1974). Jak patrno, Pier Paolo Pasolini se zaměřil na slavné soubory povídek, propojených rámcovou situací (v níž se vypráví a naslouchá) a dopřávajících značný prostor pro projevení národního ducha a lidového živlu. Jak režisér sám uvedl, šlo mu o tu skupinu lidstva, která se v budoucnosti - když dosáhne vyššího ideologického uvědomění - promění z plebejské třídy v proletariát. K nejslavnějšímu dílu italské renesance (psáno bylo 1348-1353) přistoupil Pasolini velice samostatně a originálně. Zrušil například jeho rámcové podmínky, tj. situaci, kdy se deset vypravěčů - sedm vážených paní a tři jinoši reprezentující vrstvu florentského patriciátu - uteče před zuřící morovou nákazou roku 1348 do idylického prostředí venkovského sídla, aby holdovali dobrému jídlu, tanci, hrám a čas si krátili po deset dní vyprávěním deseti příběhů. Tak jako vůči těmto vznešeným vypravěčům, projevil Pasolini úplnou ignoraci také k milostným a dobrodružným příběhům ze světa (nejednou exotického) aristokratů a panovníků; ve svém výběru preferoval lidovost a italskost.
    Žánry:DramaKomedieErotický
    2
  • It Started in Naples
    It Started in Naples (1960)
    FilmRole: Gennariello
    63%
    3
  • Velký souboj
    Velký souboj (1972)
    FilmRole: Old John
    Spaghetti western Velký souboj natočil italský režisér Giancarlo Santi, který předtím působil jako asistent režiséra Sergia Leoneho na natáčení filmů Hodný, zlý a ošklivý (1966) nebo Tenkrát na Západě (1968). Do hlavní role obsadil hvězdu westernů Lee Van Cleefa, který zde ztvárnil postavu bývalého šerifa Claytona, který se vydává na vlastní pěst vykonat spravedlnost a očistit jméno nespravedlivě odsouzeného vězně Phillippa Wermeera (Alberto Dentice). Ten byl křivě obviněn z vraždy vlivného patriarchy Saxona, který po sobě zanechal tři pomstychtivé syny. Ti na Wermeerovu hlavu vypsali vysokou odměnu tří tisíc dolarů, na kterou si dělá zálusk každý bandita v okolí. Wermeer představuje lákavou kořist a před lovci odměn ho na poslední chvíli zachrání bývalý šerif Clayton. Ten je přesvědčen o jeho nevině a společně se vydávají do Saxon City, aby se postavili trojici prohnilých bratrů i za cenu nevyhnutelného krveprolití. (Česká televize)
    Žánry:WesternKultovníDrama
    62%
    Spaghetti western Velký souboj natočil italský režisér Giancarlo Santi, který předtím působil jako asistent režiséra Sergia Leoneho na natáčení filmů Hodný, zlý a ošklivý (1966) nebo Tenkrát na Západě (1968). Do hlavní role obsadil hvězdu westernů Lee Van Cleefa, který zde ztvárnil postavu bývalého šerifa Claytona, který se vydává na vlastní pěst vykonat spravedlnost a očistit jméno nespravedlivě odsouzeného vězně Phillippa Wermeera (Alberto Dentice). Ten byl křivě obviněn z vraždy vlivného patriarchy Saxona, který po sobě zanechal tři pomstychtivé syny. Ti na Wermeerovu hlavu vypsali vysokou odměnu tří tisíc dolarů, na kterou si dělá zálusk každý bandita v okolí. Wermeer představuje lákavou kořist a před lovci odměn ho na poslední chvíli zachrání bývalý šerif Clayton. Ten je přesvědčen o jeho nevině a společně se vydávají do Saxon City, aby se postavili trojici prohnilých bratrů i za cenu nevyhnutelného krveprolití. (Česká televize)
    Žánry:WesternKultovníDrama
    4
  • Anche se volessi lavorare, che faccio?
    Anche se volessi lavorare, che faccio? (1972)
    FilmRole: 'Agonia'
    • Netflix
    54%
    5

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.