?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Raul Correia: Filmy a seriály

  • Dům duchů
    Dům duchů (1993)
    Film
    Román Dům duchů chilské spisovatelky Isabel Allendeové vyšel v roce 1985. Autorka (dcera bývalého chilského prezidenta Salvadora Allendeho Gossense) v něm zachycuje pohnuté osudy tří generací rodiny Truebů, v nichž se zrcadlí společenské a politické změny v zemi v letech 1926-1973. Dánský režisér Bille August se ujal komplikovaného úkolu převést román do filmové podoby. Výpravný mezinárodní film, natočený v angličtině, s anglickými a americkými hvězdami, je pokusem vytvořit v popředí historické fresky osobitou reflexi individuálních příběhů několika postav, svázaných rodinnými pouty, utrpením, soucitem, vášní a nenávistí. Přestože Augustův snímek popisuje dobové události (na nichž se postavy podílejí), je kupodivu spíš rafinovaně natočeným melodramatem s prvky magického realismu než klasickým historickým filmem. Bohatý dobytkář Esteban Trueba se ožení s křehkou aristokratickou Clarou, s níž šťastně žije ve svém velkém venkovském domě. Citlivá žena, obdařená zvláštními jasnozřivými schopnostmi, však těžce snáší po léta narůstající rozpory s manželem, a po vyhroceném konfliktu Estebana opustí. Zatímco muž udělá kariéru jako pravicový politik, jejich dcera Blanca proti otcově vůli spojí svůj život s levicovým aktivistou Pedrem. Fašistický puč v roce 1973 rodinu rozbije (Esteban je zbaven své senátorské funkce, Blanca je vězněna, Pedro musí emigrovat), nad jejími členy však nepřestává bdít laskavý duch andělské Clary, dodávající trpícím a bloudícím odvahu vydržet a přežít. Augustův film není historickou politickou freskou ve stylu Bertolucciho DVACÁTÉHO STOLETÍ (jehož půdorys navenek připomíná). Klade důraz na osudové vztahy postav, jejichž role jsou důsledně rozděleny (andělská Clara, démonický Estebanův levoboček), na magii míst, v nichž se tyto vztahy realizují (dům, ulice, rodinný stůl), i na jednotlivé, pro smysl vyprávění důležité předměty (Clařina tajemná krabice, andělská křídla, hvězdy). Zvláštní roli mají i principy mužského vnímání světa (politici Esteban a Pedro), jež nejsou v souladu s ženským způsobem laskavého přetváření skutečnosti (Clara, Blanca). Režisérův moderní a inteligentní přístup k pokleslému žánru melodramatu dal vzniknout pozoruhodnému filmu.
    72%
    Román Dům duchů chilské spisovatelky Isabel Allendeové vyšel v roce 1985. Autorka (dcera bývalého chilského prezidenta Salvadora Allendeho Gossense) v něm zachycuje pohnuté osudy tří generací rodiny Truebů, v nichž se zrcadlí společenské a politické změny v zemi v letech 1926-1973. Dánský režisér Bille August se ujal komplikovaného úkolu převést román do filmové podoby. Výpravný mezinárodní film, natočený v angličtině, s anglickými a americkými hvězdami, je pokusem vytvořit v popředí historické fresky osobitou reflexi individuálních příběhů několika postav, svázaných rodinnými pouty, utrpením, soucitem, vášní a nenávistí. Přestože Augustův snímek popisuje dobové události (na nichž se postavy podílejí), je kupodivu spíš rafinovaně natočeným melodramatem s prvky magického realismu než klasickým historickým filmem. Bohatý dobytkář Esteban Trueba se ožení s křehkou aristokratickou Clarou, s níž šťastně žije ve svém velkém venkovském domě. Citlivá žena, obdařená zvláštními jasnozřivými schopnostmi, však těžce snáší po léta narůstající rozpory s manželem, a po vyhroceném konfliktu Estebana opustí. Zatímco muž udělá kariéru jako pravicový politik, jejich dcera Blanca proti otcově vůli spojí svůj život s levicovým aktivistou Pedrem. Fašistický puč v roce 1973 rodinu rozbije (Esteban je zbaven své senátorské funkce, Blanca je vězněna, Pedro musí emigrovat), nad jejími členy však nepřestává bdít laskavý duch andělské Clary, dodávající trpícím a bloudícím odvahu vydržet a přežít. Augustův film není historickou politickou freskou ve stylu Bertolucciho DVACÁTÉHO STOLETÍ (jehož půdorys navenek připomíná). Klade důraz na osudové vztahy postav, jejichž role jsou důsledně rozděleny (andělská Clara, démonický Estebanův levoboček), na magii míst, v nichž se tyto vztahy realizují (dům, ulice, rodinný stůl), i na jednotlivé, pro smysl vyprávění důležité předměty (Clařina tajemná krabice, andělská křídla, hvězdy). Zvláštní roli mají i principy mužského vnímání světa (politici Esteban a Pedro), jež nejsou v souladu s ženským způsobem laskavého přetváření skutečnosti (Clara, Blanca). Režisérův moderní a inteligentní přístup k pokleslému žánru melodramatu dal vzniknout pozoruhodnému filmu.
    1
  • Mistério da Estrada de Sintra, O
    Mistério da Estrada de Sintra, O (2007)
    Film
    Léto roku 1870. Dva spisovatelé, Eça de Queiroz a Ramalho Ortigão, se rozhodnou napsat společný detektivní román pro deník "Diário de Notícias". Je možné, že příběh, který napsali jako fikci, je založen na skutečném případu? Tato otázka podněcuje konflikt mezi oběma spisovateli a vede je k téměř smrtelnému souboji. Lisabon je v pohybu. Jeden zločin následuje druhý v příběhu, kde je láska silnější než tradice. Vše se odehrává zběsilým tempem, jako ve hře.
    67%
    Léto roku 1870. Dva spisovatelé, Eça de Queiroz a Ramalho Ortigão, se rozhodnou napsat společný detektivní román pro deník "Diário de Notícias". Je možné, že příběh, který napsali jako fikci, je založen na skutečném případu? Tato otázka podněcuje konflikt mezi oběma spisovateli a vede je k téměř smrtelnému souboji. Lisabon je v pohybu. Jeden zločin následuje druhý v příběhu, kde je láska silnější než tradice. Vše se odehrává zběsilým tempem, jako ve hře.
    2
  • Capitães de Abril
    Capitães de Abril (2000)
    Film
    64%
    3
  • Oeil qui ment, L'
    Oeil qui ment, L' (1992)
    Film
    V této mystické komedii cestuje Felicien z Francie do Portugalska krátce po skončení první světové války. Zdá se, že jeho nedávno zesnulý otec investoval spoustu peněz do továrny, která se nachází v odlehlé vesnici, a on se přijel podívat, jak se investice zhodnotila. První náznaky o skutečné situaci v městečku získá, když ho vozka odmítne zavézt dál a nechá ho na silnici, která je prakticky poseta opuštěnými berlemi. Po krátkém putování se setkává s místním hodnostářem, který ho má provést po okolí, a potkává kněze a umělce. Kněz mu poskytne další indicii o událostech, které se ve vesnici odehrávají, když naznačí, že je naprosto znechucen nekonečnými zázraky, které se tam dějí. Od té chvíle se začnou dít neuvěřitelné náhody, vize a zázraky v obrovském množství.
    Žánry:FantasyKomedie
    Režie:Raoul Ruiz
    63%
    V této mystické komedii cestuje Felicien z Francie do Portugalska krátce po skončení první světové války. Zdá se, že jeho nedávno zesnulý otec investoval spoustu peněz do továrny, která se nachází v odlehlé vesnici, a on se přijel podívat, jak se investice zhodnotila. První náznaky o skutečné situaci v městečku získá, když ho vozka odmítne zavézt dál a nechá ho na silnici, která je prakticky poseta opuštěnými berlemi. Po krátkém putování se setkává s místním hodnostářem, který ho má provést po okolí, a potkává kněze a umělce. Kněz mu poskytne další indicii o událostech, které se ve vesnici odehrávají, když naznačí, že je naprosto znechucen nekonečnými zázraky, které se tam dějí. Od té chvíle se začnou dít neuvěřitelné náhody, vize a zázraky v obrovském množství.
    Žánry:FantasyKomedie
    Režie:Raoul Ruiz
    4
  • Škola končí
    Škola končí (2005)
    Film
    Poslední dny ve škole jsou vždycky speciální. Léto už klepe na dveře, učitelé i žáci myslí na cokoliv, jen ne na učení, a je to poslední šance pro milence posunout se vpřed. Tento rok škola plánuje výlet, který třídu rozdělí. Paříž pro kulturu nebo španělskou riviéru pro zábavu? Holky hlasují pro to první, kluci pro to druhé. Až na jednoho, který by rád, aby ho holky měly rády...
    Žánry:Komedie
    36%
    Poslední dny ve škole jsou vždycky speciální. Léto už klepe na dveře, učitelé i žáci myslí na cokoliv, jen ne na učení, a je to poslední šance pro milence posunout se vpřed. Tento rok škola plánuje výlet, který třídu rozdělí. Paříž pro kulturu nebo španělskou riviéru pro zábavu? Holky hlasují pro to první, kluci pro to druhé. Až na jednoho, který by rád, aby ho holky měly rády...
    Žánry:Komedie
    5

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.