?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Alois Maria Giani: Filmy a seriály

  • Königlich Bayerisches Amtsgericht
    Königlich Bayerisches Amtsgericht (1969)
    Seriál
    Královský bavorský okresní soud je německý komediální televizní seriál. V letech 1968 až 1972 ho produkovala ZDF a má 52 epizod. Děj se odehrává v Německé říši krátce před první světovou válkou a točí se kolem soudních řízení Královského bavorského okresního soudu ve fiktivním bavorském městečku Geisbach. Téměř všichni herci mluví bavorským dialektem. V seriálu hraje mnoho známých bavorských herců, jako jsou Gustl Bayrhammer, Hans Baur a Max Grieser.
    Žánry:DramaKomedie
    82%
    Královský bavorský okresní soud je německý komediální televizní seriál. V letech 1968 až 1972 ho produkovala ZDF a má 52 epizod. Děj se odehrává v Německé říši krátce před první světovou válkou a točí se kolem soudních řízení Královského bavorského okresního soudu ve fiktivním bavorském městečku Geisbach. Téměř všichni herci mluví bavorským dialektem. V seriálu hraje mnoho známých bavorských herců, jako jsou Gustl Bayrhammer, Hans Baur a Max Grieser.
    Žánry:DramaKomedie
    1
  • Es muß nicht immer Kaviar sein
    Es muß nicht immer Kaviar sein (1977)
    Seriál
    Ne vždycky musí být kaviár je televizní adaptace stejnojmenného románu rakouského autora Johannese Maria Simmela. V režii Thomase Engela kráčí Siegfried Rauch ve stopách O. W. Fischera, který ztvárnil hlavního hrdinu "Thomase Lievena" již v roce 1961, pouhý rok po vydání bestselleru. Seriál je jedinečný tím, že na konci každé epizody nabízí malou kuchařskou show. Kniha také obsahuje recepty, protože "Thomas Lieven" je zkušený amatérský kuchař.
    80%
    Ne vždycky musí být kaviár je televizní adaptace stejnojmenného románu rakouského autora Johannese Maria Simmela. V režii Thomase Engela kráčí Siegfried Rauch ve stopách O. W. Fischera, který ztvárnil hlavního hrdinu "Thomase Lievena" již v roce 1961, pouhý rok po vydání bestselleru. Seriál je jedinečný tím, že na konci každé epizody nabízí malou kuchařskou show. Kniha také obsahuje recepty, protože "Thomas Lieven" je zkušený amatérský kuchař.
    2
  • Die Schatzinsel
    Die Schatzinsel (1966)
    Minisérie
    Přehled filmu „Ostrov pokladů“ (1966) Tento východoněmecký a československý hraný film představuje adaptaci klasického dobrodružného románu Roberta Louise Stevensona. Je však důležité si uvědomit, že se nejedná o přímou a věrnou adaptaci knihy. Místo toho jde o velmi volné a stylizované převyprávění, které mísí pirátské dobrodružství s tehdy populárním žánrem: euro-westernem. Shrnutí děje (Základní zápletka) Základní zápletka zůstává stejná: mladík Jim Hawkins získá mapu pokladu a vydává se na plavbu na odlehlý ostrov. Verze z roku 1966 si však dovoluje značné odchylky: Zasazení děje: Zatímco román je zasazen do 18. století, tento film má výrazný nádech „Divokého západu“ 19. století. Postavy používají revolvery a nosí kostýmy, které připomínají spíše kovboje než klasické piráty 18. století.
    78%
    Přehled filmu „Ostrov pokladů“ (1966) Tento východoněmecký a československý hraný film představuje adaptaci klasického dobrodružného románu Roberta Louise Stevensona. Je však důležité si uvědomit, že se nejedná o přímou a věrnou adaptaci knihy. Místo toho jde o velmi volné a stylizované převyprávění, které mísí pirátské dobrodružství s tehdy populárním žánrem: euro-westernem. Shrnutí děje (Základní zápletka) Základní zápletka zůstává stejná: mladík Jim Hawkins získá mapu pokladu a vydává se na plavbu na odlehlý ostrov. Verze z roku 1966 si však dovoluje značné odchylky: Zasazení děje: Zatímco román je zasazen do 18. století, tento film má výrazný nádech „Divokého západu“ 19. století. Postavy používají revolvery a nosí kostýmy, které připomínají spíše kovboje než klasické piráty 18. století.
    3
  • Kommissar, Der
    Kommissar, Der (1969)
    Seriál
    Der Kommissar (Komisař) je německý televizní seriál o skupině detektivů z mnichovské kriminálky. Všech 97 epizod, natočených černobíle a poprvé odvysílaných v letech 1969 až 1976, napsal Herbert Reinecker. V hlavní roli komisaře Herberta Kellera se představil Erik Ode. Kellerovými asistenty byli Walter Grabert, Robert Heines a Harry Klein, kterého v roce 1974 nahradil jeho mladší bratr Erwin Klein.
    Žánry:DramaKrimi
    76%
    Der Kommissar (Komisař) je německý televizní seriál o skupině detektivů z mnichovské kriminálky. Všech 97 epizod, natočených černobíle a poprvé odvysílaných v letech 1969 až 1976, napsal Herbert Reinecker. V hlavní roli komisaře Herberta Kellera se představil Erik Ode. Kellerovými asistenty byli Walter Grabert, Robert Heines a Harry Klein, kterého v roce 1974 nahradil jeho mladší bratr Erwin Klein.
    Žánry:DramaKrimi
    4
  • Noc, ve které přišel ďábel
    Noc, ve které přišel ďábel (1957)
    Film
    74%
    5
  • Joseph Balsamo
    Joseph Balsamo (1973)
    Seriál
    72%
    6
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Kommissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charismatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charisma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    7

Našli jste chybu nebo něco chybí? Napište nám.