Komentáře a recenze 18

8
Film napěchovaný budoucími superstar, kterým natrhne žílu ta nejmenší z nich.
kknk2
kknk2
3 007 bodů
8
Interview s upírem - zní to jako klasický upírský brak a on je to vlastně sympatický snímek s existenciální pointou. I přes jeho seriózní pojetí jsem se bavila, snad nejen kvůli tomu, že v dnešní době působí nezáměrně vtipně. Na Brada Pitta požírajícího krysy a blonďatého Toma Cruise jen tak nezapomenu. 80 %
2 487 bodů
5
5/10
stantheman
stantheman
2 399 bodů
7.5
Asi nejkrásnbější role Tomíka Cruise...tady mu to sluší...konečně jak natělo...docela vtipná podívaná
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
8
Rozhodně můj nejoblíbenější film s upíří tematikou. Pitt a Cruise překvapivě dost fungující dvojice a celý ten temný origin dává dost smysl. Dunst jako Claudie excelentní už tak v mladém věku a miluju ten její podivný, nevinně vinný vztah s Louisem. Brutalitě se meze nekladou a na tu dobu opravdu hravá podívaná. Masky by mohly být o něco kvalitnější, ale dá se na to koukat. V neposlední řadě skvělá hudba od Goldenthala. Trochu mě mrzí, že i přes 11 knih jsme se nikdy nedočkali jakéhosi pokračování a nebo případného rebootu, potenciál tam stále je a ten podpis Anny Rice se dá ve filmu nádherně zachytit.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Jo tak tímhle asi ta upírská mánie začala valice pěkný film,skvělé odsazení tady se da snad mluvit jenom o kladech tohoto film.Prostě jednen z nej upířích filmů.
Senkys57
Senkys57
973 bodů
7
Tenhle film snad nikdy nepochopím, ale rád se na to kouknu
Kverulant
Kverulant
222 bodů
9
Překvapivě i po letech zábavně existenciální nihilistický film o upírech, kteří si užívají masakry. Lidé jsou tu zcela bokem jako nebohé ovce sloužící pro obživu a rozptýlení upírů, něco takového v tak výpravné podobě už dnes asi nikdo nenatočí. Herecky tady exceluje Cruise a užívá si svého pansexuálního Lestata každou větou tak, že rychle zapomenete i na tu blonďatou paruku. Kdykoliv je na plátně vedle Pitta, je k pláči, jak je Pitt herecký neschopný dement, který ve většině scén jen stojí a tváří se jak znuděný zhulený playboy; k tomu "hraje" příšernou postavu humanistického upíra, který velkou část filmu odmítá pít lidskou krev a účastnit se na zvrácenostech, takže prostě totální kazišuk. I malá Dunstová s legrační dospěláckou replikou "How avantgard" a romantický gay upír Banderas ho suverénně přehrají. Strašná škoda, že se nenatočil nějaký další díl, kde by Cruisovi dělal parťáka někdo víc odvázaný a pořádně úchylný místo toho hňupa Pitta. Ano, upírské filmy se daly točit i temně, dospělácky, bisexuálně a zvráceně, než přišel kulturní mozkomor zvaný Twilight.