86%

Komentáře a recenze 28

p.a.douch
p.a.douch
8 378 bodů
10
Pana Režiséra a jeho dílo mám rád. Tři hlavní hrdiny taky. Když si člověk uvědomí, že film má skoro 3 hodiny a uběhne jak voda - to o něčem svědčí. Hudba Ennio Morricone - opět pěkná. Kamera Tonino Delli Colli - taktéž. Clint Eastwood, Lee Van Cleef a Eli Wallach, ti hoši jsou doopravdy hodný, zlý a ošklivý. Brutální svět a ošklivé umírání - zkrátka žádná selanka. Mě film bavil, a tomu kdo ho neviděl, vřele doporučuju.
  • Tucovi hlášky "Kdokoli mě zradí a nechá mě na živu, neví nic o Tucovi. NIC!!!"; "Když musíš střílet, tak střílej a nemluv!"
Matli
Matli
8 300 bodů
10
Pro lepší zhodnocení filmu zkouknuty všechny tři díly najednou. A ještě k tomu jsem si vychutnal SE verzi. Opět výbornej Clint a jeho drsný a dloooouhý pohledy. Chytlavá a výborná hudba (ale na tak jako v: Pro pár dolarů navíc). Snad jediná vada na kráse dle mého názoru je zbytečné líčení občanské války, bez ní by měl film běžnou dvouhodinovou stopáž a třeba by působil ještě lépe....a třeba taky ne. Finální scéna na hřbitově je luxusní a nezapomenutelná. 90%
avenis
avenis
8 238 bodů
10
Není způsob, jak stručně vyjádřit velkolepost tohoto krále westernů. Geniální nadčasovost, díky níž film pořád vypadá, jako by byl natočený včera. Fantastická hudba Morriconeho, báječné dialogy, komplikovaný děj... prostě všechno je na zlatou medaili.
Všechny scény s Clintem jsou potěšením pro oko i ucho (Županičův dabing) a za nejsmutnější a současně nejněžnější scénu považuju tu s mladým umírajícím vojáčkem.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 015 bodů
10
Myslím si, že tento třetí western Sergio Leoneho je ze všech nejlepší. Excelentní wester se zajímavým příběhem. Je to opravdu skvostně zrežírováno a skvělé herecké výkony. Ta hra očí, zejména v závěrečné části, to až naskakovala husí kůže! A hudba Ennio Morriconeho? Prostě geniální! Vím, že by se tomuto westernu rovněž dalo ledacos vytknout. Nicméně výsledek je perfektní a nezapomenutelný. Je to srovnatelné se "Sedmi statečnými", nebo s legendárním filmem "Tenkrát na západě". Je zajímavé, jak Sergio Leone natahuje stopáž: "Pro hrst dolarů" 99 min., "Pro pár dolarů navíc" 132 min., "Hodný, zlý a ošklivý" 161 minut. A zrovna tak je odstupňovaná kvalita od nejnižší až po nejvyšší. Jo, jo. "Jsou dva typy lidí", říká Joe, řečený Blonďák, ošklivci Tucovi. "Jedni mají nabitou pistoli, a ti druzí kopou. Tak kopej!" Je to drsné, ale napětí to udrží stoprocentně, o tom nemůže být pochyb. Příběh "Hodného" (The Good) Joea, "Zlého" (The Bad) Sentenzy a "Ošklivého" (The Ugly) Tuca se musí každému vrýt do paměti, na to nelze jen tak zapomenout.
jirka26
6 288 bodů
9.5
Leone a western? Ten chlap se pro to narodil.
mojmir.sedlacek
6 047 bodů
10
Tak mě Budvárek konečně ukecal, abysme se na to podívali. Dlouho jsem to odkládal a dlouho se těšil, no a nakonec jsem asi spokojen. Dostalo se mi toho, co jsem očekával - Leone, Morricone, frajeři v hlavních rolích, oškliví špageťáci v těch vedlejších a nádherné záběry a scény. Jediné, co mi na tohle filmovém pamlsku vadilo, bylo (pozor, drobný spoiler!) intermezzo s bitvou občanské války. Na Tenkrát na západě se mi líbila jistá minimalističnost a intimita, která byla po celou dobu zachována, tady mi ty velkolepé, skoro až válečné scény trochu překážely a neseděly vedle těch minutových záběrů do rozdrásaných tváří pistolníků:). Faktem ale je, že mi to zážitek nezkazilo, a musím uznat, že plné hodnocení jsem dal i mnohem horším filmům...
Petrson
Petrson
4 166 bodů
9
Pro mne jeden z vrcholů westernu, herecky, obsahově, režijně...
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9.5
Jeden z nejlepších westernů vůbec,TnZ pro mě o něco silnější zážitek bez chyby a s perfektní hudbou,ale i tu nechyběla výborná hudba,herecké výkony a humor.To,že mezi sebou soupeří ve světových žebříčkách napovídá tomu,že ital Sergio Leone patří mezi elitu westernového žánru.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů