Mr. & Mrs. Smith

71%

Články 4

Pan a paní Smithovi se vrací v plné parádě. Svůj námět využívají lépe než oblíbený film
Recenze6. 2. 2024

Do života nájemných zabijáků Mr. & Mrs. Smith jsme měli příležitost nahlédnout předně v roce 2005, kdy je ztvárnili Brad Pitt a Angelina Jolie. Ze seriálu z 90. let si tato adaptace prakticky nic nebrala. Nový počin Amazonu našel způsob, jak celou tradici propojit: John a Jane Smithovi se stávají univerzálním titulem, který dostávají všechny páry, jež pracují pro specifickou tajnou agenturu. V nové verzi sledujeme tentokrát populárního Donalda Glovera a neokoukanou Mayu Erskine. Je to skvělá podívaná.

VOD tipy: Bratři Mašínové, hvězda Aquamana na motorce i remake Pana a paní Smithových
VOD2. 2. 2024

Víkendové tipy ze streamovacích služeb jsou opět tady. I tentokrát bude z čeho vybírat a zejména fanoušci českého filmu budou mít na co koukat. Na Netflix totiž dorazil největší favorit na České lvy a zároveň pro mnohé velmi kontroverzní počin Bratři.

Nejočekávanější seriály roku: vrátí se Hra na oliheň, Rod draka a dorazí i Batmanův záporák
Téma6. 1. 2024

Také počínající rok 2024 bude ve znamení velkých seriálových premiér i návratu zavedených diváckých hitů. Letos se sice fanoušci nedočkají očekávaného finále Stranger Things, druhého The Last of Us a nedorazí ani čtvrtý Zaklínač (The Witcher), i přesto je nadílka seriálových kousků opět nabitá k prasknutí a vybrat mezi nimi ty největší pecky bude mimořádně těžké. Jaké tituly by však neměly uniknout vaší pozornosti?

Pan a paní Smithovi se vrací v traileru. Mají šanci bez Brada Pitta a Angeliny Jolie?
Seriály8. 12. 2023

Snímek o páru dvou nájemných zabijáků z roku 2005 byl velkou událostí hlavně pro milovníky a milovnice showbusinessu. Brad Pitt si v době premiéry procházel rozvodem s milovanou Jennifer Aniston, s níž tvořil hollywoodský pár číslo jedna. A vrabci na losangelských střechách si štěbetali o tom, že za to může Angelina Jolie, do níž se během natáčení filmu zakoukal. Jak to dopadlo, už víme.