86%

Komentáře a recenze 28

N0rty
N0rty
159 bodů
10
Jakožto neznalý divák animované předlohy, mě tento seriál velice ohromil a nemohl jsem přestat hltat jednu epizodu za druhou, nakonec jsem se rázem ocitl u konce série. Podle toho, co jsem se dočetl, tak tvůrci dodržují předlohu, ale zároveň se nebojí experimentovat a propracovat některé nedomyšlené momenty autora. Celková atmosféra a dynamičnost po celou dobu seriálu je úžasná a je doplněna sympatickými postavami, které jednoduše přirostou ke srdíčku.
Fargotroniac
Fargotroniac
147 bodů
10
Perfektně zpravovaná manga do seriálového podání. Už od prvního dílu to diváka zaujme a jen tak nepustí. Seriál je to natolik ztřeštěný až je to prostě skvělá podívaná.
Drover
Drover
134 bodů
9
Vynikající a svébytná záležitost, která má potenciál přerůst v klasiku. One Piece se může zdát jako výzva, jelikož jeho přiznaná anime stylizace křičí z každého záběru a ty přepálené kostýmy, masky a barvy rozhodně nejdou ruku v ruce se zažitými televizními standardy. Nicméně pocit předražené porno parodie mě opustil již v půli prvního dílu a od onoho okamžiku jsem se už nechal naplno unášet vodami East Blue. Sledovat One Piece je jako balzám na duši, především tedy vidět, jak si tvůrci dávají záležet, nebojí se věnovat celou sezónu ústředním postavám - dopřát jim dostatek prostoru pro nadechnutí, dát jim náležitý background - ale zároveň suverénně uvádějí diváka do živého pestrého světa, představují jeho pořádky, budují podloží pro neuvěřitelně rozmáchlou ságu těžící naplno z předloh(y) a při tom všem ještě odvypráví plnohodnotný příběh. Akční scény jsou výborné a plné nápadů, s mile nadsazenou choreografií, a rozhodně není problém, že se v nich opakuje jeden kamerový objezd. Především má však One Piece šanci nastolit globální trend a nový precedent ve světě televizní tvorby svojí odvahou oprostit se od hry na realističnost. One Piece si nehraje na realistický svět či zpracování, naopak se nebojí naplno těžit ze svého původu a ukazovat nám věci, které jsme dosud neviděli, kombinovat výstřední až bizarní prvky a bez ostychů je divákovi napálit, přitom nám však zdejší hodnoty zůstávají jasné a jasně chápeme, co se děje a o co se postavy snaží. Kam tato nová fascinující větev dospěje je ve hvězdách, ale neskutečně mě to baví a chci tyhle hrdiny sledovat při dalším počínání a prozkoumávat s nimi oceán. A to je, myslím si, ta nejlepší vizitka, jakou může seriál mít.
Riv
Riv
96 bodů