67%

Komentáře a recenze 46

sammikk_
sammikk_
348 bodů
7
Začátek filmu je takřka oscarová záležitost, zbytek určitě ne. Film je fajn scífko které je někdy skvělé a někdy nudné a nezajímavé, byl jsem rád za originální námět filmu ALE... film je v mnoha částech jako Rogue One. Proč? netuším měl snad režisér strach se distancovat od něčeho co mu vyšlo velmi dobře? Pravděpodobně.. Hudba od Zimmera je nádherná a nepopsatelná, a samotná hlavní postava Joshua je velmi fajn, sledovat zoufalce je vždycky fajn. No víceméně silné stránky filmu jsou : samotný worldbuilding, krásné cgi, námět, a hudba. Chtěl jsem napsat i příběh ale ten spíš ne, občas je vážně super nikdy ne tak moc. Až na těch pár chvil nudy v sále jsem i vlastně spokojenej, film nabídl velmi zajímavý film o budoucnosti a nestěžuji si. Více takových projektů!
Hacking
Hacking
300 bodů
9
Velmi pěkný film, audio a vizuál je perfektní. Rozhodně doporučuji.
roman21
roman21
293 bodů
8
Něco mezi Terminátor a Total Recall. Fajn sci-fi.
  • prostředí
  • hudba
DavidHajek
288 bodů
9
Deset z deseti bych dal, kdybych na to do kina chtel jit znova hned. 9/10 davam, protoze se klidne podivam na to hned znova, ale uz za to nechci davat 2 kila, takze znova se kouknu na VODu.
RileyJoy
RileyJoy
160 bodů
7
horší avatar
  • efekty super
  • opakujici se pribeh
Drover
Drover
134 bodů
5
Katalogová slátanina, jejíž autor má jakýsi prorocký syndrom, ve které se pere skvělý vizuál a design (jak může po tomto jakýkoliv tvůrce obhájit rozpočet 200 mega?) s nesmyslným připitomělým světem plným plochých připitomělých postav. To vše podané v klišoidním příběhu bez pořádné hlavy a paty, na kterém se střihači se svými dětskými nůžkami víc než vyřádili. Zparchantělá střihová skladba náhodně a bezúčelně boří celé scény, mnohdy není poznat, co se kdy odehrává a především proč mnohé flashbacky vstupují do děje zrovna v daný okamžik (za mě vyhrává cesta hrdinů autobusem, během níž se objevují náhodné výjevy stěží určitelného data, ve výsledku tedy není jasné, jak dlouho a kam hrdinové jeli, co vše se jim po cestě stalo atd.). Vyprávěcí absurdita vyniká tváří v tvář primitivní zápletce, jejíž zdánlivá esa v rukávu odhalíte už v prvních pěti minutách. Představený svět definují především stěží vysvětlitelné podivnosti jako obří vesmírná základna, která útočí na libovolné území na planetě bez ohledu na jakákoliv mezinárodní pravidla či hranice, neurčitelná povaha umělé inteligence (proč existují roboti-mniši? ...protože Gareth Edwards prezentuje ideu techno-optimismu těmi nejjednoduššími výjevy, které ho napadly. Proč Ken Watanabe jako robot přepíná mezi angličtinou a japonštinou bez zjevného důvodu? ...protože je to Ken Watanabe a to je jeho role v libovolném hollywoodském filmu.) a karikaturní postavičky, které samy o sobě nežijí, jen reprezentují různé ideje. John David Washington byl v Tenetu super, ovšem tam byl zamlžený charakter jeho Protagonisty jedním z pilířů vyprávění, zde naopak hraje jasně definovanou archetypální postavu a jeho charisma či osobitý herecký projev náhle neexistují. Alespoň se však vytváří zábavný kontrast mezi ním a Madeleine Yunou Voyles, která ho přehrává v každé scéně. Edwards prezentuje velké myšlenky skrze svět, který stojí na vodě, a nezajímavé postavy. Staví do kontrastu apokalyptické výjevy a klasickou hudbu, což je to první, co člověka napadne. Je to tvůrce s nesmírným vizuálním talentem, jemuž by však producenti neměli dávat rozpočty pro jeho vlastní scénáře. Navzdory kriticky pojaté recenzi se mi však na Stvořitele koukalo hezky, značnou část filmu jsem se kochal a začínající Madeleine Yuna Voyles mě velmi bavila. 5/10
samosato
samosato
124 bodů
5
skôr mal stvoriť lepší film 💀💀💀
hannah97
hannah97
116 bodů
7
Za ten vizuál prostě musím. Sorry not sorry
maradusek
maradusek
84 bodů
7
U tohoto filmu všichni chválí vizuál. Ale už si neuvědomují, že je to právě tento film, který vzbudil pozornost jedním detailem - byl natáčen na kameru, která stojí jen 120 000 CZK. No, málo to peněz není, ale najít dnes film točený kamerou levnější než jeden milión bude těžké. Tvůrci filmu odvedli tedy velký kus práce a jsem rád, že lidé si viuzualní stránku filmu pochvalují. Ja také. Ale pochvalují si i zbytek filmu. Užil jsem si to, brečel jsem a se zážitkem jsem spokojený!
  • vizuální stránka filmu
  • herci
  • postavy