69%

Komentáře a recenze 35

lospollostepanos
lospollostepanos
211 bodů
3
Dobře, výhledy jsou hezký, ale tím bych asi tak skončil. Celková myšlenka příběhu není zas tak tragická, ale dala by se zpracovat určitě mnohem lépe. Herecké výkony jsou průměrné, hudba jsem si ani nevšiml že tam nějaká byla, příběh byl v některých částech až bolestivě předvídatelný, někde zase bylo použito -1000% mozku a zápletka byla fakt špatná. Mimochodem na konci docela kvalitní MrSavage play a weird ahh Thomas Shelby wannabe walk s cringe hudebním doprovodem. L film 35% za roztomilé slimáky
Kovy696
Kovy696
104 bodů
8
Dlouho jsem nečekal od filmu tak málo a nedostal takovou nálož která mi zcela převrátila pohled na tento film. Žádná prvotřídní kvalita ale za mě stojí za shlédnutí.
Mc.C-one
Mc.C-one
102 bodů
7
Po zhlédnutí tohoto fantasy survivoru musím říct že jsem si tento film perfektně užil. Millie Bobby Brown se na roli drsné princezny báječně hodí . Drak byl také super a lokace nádherné. hodnotím 7/10
Jakub Kryštof
Jakub Kryštof
72 bodů
6
Trailery slibovali zajímavý fantasy survival horror a já se opravdu těšil. Bohužel musím říct, že to nesplnilo moje očekávání. Snímek má zvláštní tempo, kdy závěr je takový dvojitý a za mě působil nějak nezaslouženě. Celá zápletka byla do jisté míry předvídatelná a to mě trošku mrzelo. Jsem rád, že Millie Bobby Brown dostala konečně serioznější roli a moc jí to tu sedí. Jinak určitě chci zmínit vizuální zpracování, které zde v některých záběrech je opravdu pastva pro oči, jen škoda, že v úzkých tunelech a jeskyni nestrávíme víc času. Bohužel k vizualu se váže i drak a jeho design byl pro mě slušný zklamání, prvek netradiční zorničky byl fajn dont get me wrong, ale jinak jsem velmi nespokojený a ať už to nerad přiznávám hodně mi to zkazil zážitek z celého snímku. I tak jsem se, ale rozhodně nenudil.
Daniel Binko
Daniel Binko
60 bodů
5
Kterak se mladá selka do královské rodiny provdala, aby tu rodinu mohla na konci zaživa upálit.
O.K., tohle je trochu zjednodušené. Jde o poněkud drsnější pohádku s emancipačními prvky (rozuměj, všechny mužské postavy tu jsou vykresleny jako svině nebo retardovaní blbci). Nic proti tomu, ale film je to hodně průměrný.
Btw.: V originále je drak samicí s ženským hlasem, což má ve scénáři opodstatnění, ovšem český dabing ze samice udělal zcela nepochopitelně samce, čehož mi smysl uniká.
Petter2000
45 bodů
2
Totální podprůměr. Nelogické chování postav a nekonzistence. Není v tom žádná myšlenka, preciznost ani přirozenost. Připomíná mi to období, kdy se kupovali v trafice filmy na DVD s hezkým plakátkem na papírovém obalu, ale vždycky to byla nějaká podprůměrná blbost (tohle má aspoň hezkej kabátek). MILLIE BOBBY BROWN… jestli někdo napsal, že je to dobrá herečka, po tom co viděl tenhle film, tak je to nadrženec, nebo by se měl vykašlat na hodnocení filmů, napumpovat si krev zpátky do hlavy a jednu si plesknout. Nesympatická, nepřirozená, se stálým výrazem v obličeji (psí oči). A když už se mračí, tak to podkopne scéna nějakou debilitou, nebo naopak, když bych viděl, že se na mě někdo takhle směje, tak mu nevěrím ani nos mezi očima…
Seddsy
Seddsy
28 bodů
8
Řekněme si narovinu, je to spíše temnější pohádka pro dospělé. Každopádně takovou roli plní skvěle. Dokáže zaujmout vizuálně, na příběh se lehce chytíme a pak jen užíváme dobré hraní hlavni hrdinky. Super jednorázovka s případným opakováním. neurazí, bez wow efektu, ale splní nadprůměrně účel.
videafotky
videafotky
24 bodů