82%

Komentáře a recenze 10

kknk2
kknk2
2 989 bodů
7
Suzume patří k těm líbivým dětským animákům, jež se snaží ohromit vizuálem a nějakým pěkným příběhem. To se do jisté míry daří, náročnějšímu obecenstvu však neunikne průměrnost pointy, díky které je Suzume jen dalším „nekonfliktním“ anime. 75 %
marie-kolarova
marie-kolarova
2 835 bodů
8
Půvabná animace, pohádková love story, něžně realistická, s výraznějšími ozvěnami často hrozících přírodních katastrof, s kterými mají v Japonsku podstatně více zkušeností než v tuzemských podmínkách. Svižně plynoucí děj, který ani na chvíli nenudil. Nerušila mě ani předvídatelnost děje, protože jsem byla zvědavá i na drobné nuance klasického příběhu o lásce, ztrátě a schopnosti obětovat se pro druhé.
Spiridon
1 234 bodů
7
Jedná se opět o velmi nádherný vizuální počin od talentovaného Makoty Šinkaie. Animace je klasicky na špičkové úrovni s podmanivou paletou barev. Tento road trip příběh po nádherném letním Japonsku obohaceném fantaskními prvky se povedl na výbornou. Skladby, jenž ve filmu zazní, jsou jako vždy bravurní a dokážou velice dobře podtrhnout danou atmosféru jednotlivých scén. Co se týče kouzelné atmosféry snímku a strhující gradaci příběhu nemám co vytknout. Problém podle mě nastává v ústřední romanci hlavních protagonistů, jenž nefunguje tak dobře a oraganicky, jak by měla a celkově mi připadá až moc podobná romanci postav jako v jeho předešlých snímků. Ústřední mytologie tohoto fantasy světa mi příjde mnohem zajímavější a trošku lépe zpracovaná než v předešlém díle Tenki no ko, ale musím podotknout že občas působí dosti zmateně. Celkově se jedná o nádherný snímek s překrásnou letní atmosférou, která dokáže dojmout a zároveň přinášet vizuálně epické momenty.
Jacques.
Jacques.
29 bodů
10
Moje první anime. Nic jsem o tom nečetl a neočekával. Byl jsem maximálně překvapen,fascinován,pobaven a ke konci emocionálně rozebrán 🤯 Byl jsem v kině ,kde je Atmos. Rozhodně doporučuji dobrý zvuk. Soundtrack filmu je zásadní k prožitku.
Kalimanga
Kalimanga
5 bodů