71%

Komentáře a recenze 31

Ricmont
Ricmont
833 bodů
8
Nope či Nene je film který se vám bude líbit nebo ne. Podle mě nic mezi tady neexistuje. Ten film je totiž sám o sobě zvláštní. A ne každýmu může sednout. Sází totiž hodně na atmosféru než aby ukazoval přímo nějaké strašidelné scény. Takže pokud jste na jednoduché "BUBUBU" tak tohle nebude nic pro vás. Film si totiž budu je auru tajemná. I když se docela brzy dozvíte co způsobuje záhadné jevy tak ta rouška tajemná nepadne a film vám nabídne další záhadu.
Milena107
729 bodů
8
Je to fakt mysteriózní film a kdo věří v ufouny a UFO všeobecně, tak si to strašidelné napětí díky režiséru Jordanu Peelovi opravdu vychutná. Aby ne, když sourozencům Haywoodovým to cosi zabilo tak neočekávaně otce. Co to bylo se záhy potvrzuje a o strašidelné scény není nouze. Na film se dobře dívá, protože se zajímavě střídají působivé scény s relativním poklidem. Konec vyzněl trošku fádně, vnímavý divák si jej dopředu vlastně představil.
Ferlovsky
Ferlovsky
240 bodů
8
Film se mi líbil. Pomalý mysteriózní tajemný. Chvílemi až připomínal čelisti kde žralok půl filmu ani není vidět. Žraloka vystřídalo ufo a záběry na moře zase záběry na mraky. Každopádně to funguje a k filmu se někdy určitě vrátím.
  • ufo
pavel paleček
pavel paleček
234 bodů
5.5
Těšil jsem se na originální, napínavý spektákl a vymazlenou pointu na závěr. Hlavně jsem dostal bizarní ptákovinu.
Chipy
Chipy
169 bodů
7
Ani napodruhé se Peelemu nepovedlo vyrovnat fantastickému hororovému drama Get Out. Tentokrát tomu byl ovšem výrazně blíž, než se svým předchozím pokusem. Film začíná slibně a daří se mu budovat tísnivou a děsivou atmosféru. Vše kolem středu nabírá na obrátkách a skvěle stupňuje. Bohužel ke konci už to bylo s různými metaforami přehnané a filmu to spíše uškodilo a zanechalo to ve mně, i přes povedený zvrat, při odchodu ze sálu bez emocí. Škoda.
Foxy13
Foxy13
152 bodů