Případ Roubal

64%
Případ Roubal
Hvězdně obsazený seriál Případ Roubal je inspirován skutečnými, byť neuvěřitelně děsivými událostmi a činy, kterých se Ivan Roubal dopustil v 90. letech minulého století. Do role jednoho z největších sériových vrahů československé historie obsadila režisérka Tereza Kopáčová herce Hynka Čermáka. (Voyo)

Recenze: Případ Roubal

Kinobox.cz
65%

Rozhodně se dá říci, že Kopáčová znovu odvedla velmi profesionální práci. Případ Roubal má lákavý námět, smysluplnou dějovou strukturu, dobrý casting i prakticky neprůstřelnou technickou stránku. Vedle vynikajícího Metanolu či skvěle uchopenými vážnými tématy prošpikovaného Ochránce mu však schází něco, co by z lehkého nadprůměru udělalo zásadní událost, již zkrátka není možné minout.

4
Přijde mi velmi bizarní udělat jako vlajkovou loď nové placené platformy tuctovou kriminálku zaměnitelnou se vším, co je zdarma k vidění na ČT nebo i té Nově. Scénáři chybí témata a motivy, vybranou historickou událost neoživují žádným příběhem a jediný náznak osobního konfliktu v postavě obhájkyně je realizován tou nejbanálnější a nejhysteričtější formou..
9 279 bodů
6
Že kvalitní české seriály dělá jen produkce ČT, to se snaží mimo jiné NOVA vyvrátit touhle minisérií. V podstatě zajímavě rozehrané kriminální drama, které ale tvůrci podcenili. Někdy nestačí jen skutečný námět, chce to mít celou věc i dostatečně uchycenou. Obrovský amatérismus a laxnost v vyobrazení procesních věcí, ať už výslech zadrženého na policejní stanici, tak vůbec proces samotný. Tolik profesně filmových chyb - hudba přes dialogy (specialita TV Nova), dlouhé záběry na jeden pohled kamery, což způsobí často ukousnutý obraz. Ani postavy se nedařilo nějak vykreslit, obzvláště hlavní hrdinka se svojí super schopností používání naslouchátka, že slyší i šepot přes celou místnost. K ní fotřík, který zase v tolika ohledech působí neprofesionálně.. Výsledkem tak je těžce promarněný potenciál a jen další důkaz, že NOVA ještě potřebuje čas, s lepší produkcí by tomu přišlo napětí a daleko větší důraz na vůbec techniky ve filmu. Navíc vůbec není od věci to sestříhat a udělat z toho jeden 90minutový film, aspoň se vyhneme slabším momentům. 60%
Radovanes
Radovanes
1 172 bodů