82%

Komentáře a recenze 50

sammikk_
sammikk_
348 bodů
9
No vida, tohle bylo něco netypické. Projekt je extraordinární a barevný, má to obrovskou paletu barev a zajímavých triků s kamerou, celkově je to natočeno krásně. Výkony herců jsou též dost nadstandartní, ale musím vyzdvihnout dva výkony a to Emmu Stone a Willema Dafoea. Ti předvedli dost netypické výkony a posouvá to projekt mnohem výš. Celková myšlenka a rádoby zápletka je zvláštní? řekl bych, ale.. ono to funguje a ve výsledku dost dobře. Nečekal bych že u něčeho takového bych dokázal vydržet dvě hodiny a půl se stoprocentním focusem. Je to fakt skvělý, a myslím si že si to zaslouží větší spotlight. Je to originální, a umí to vyprávět svůj silný příběh přeměny člověka, v obale humoru, bizarnosti, a dávkou sexu.
Bublaga
Bublaga
252 bodů
9
Just wow! Po prvním zhlédnutí vím, že tohle bude jeden z mých nej filmů. Je to jako vstup do Alenčina fantaskního světa za zrcadlem místy v kombinaci s estetikou Karla Zemana a kostýmy z klipů Lady Gaga. Brilantní herecké výkony, kterým vévodí Emma Stone jako Bella Baxter. Film rozvíjí několik témat (emancipace, společenské konvence, role ženy a muže, vztah rodiče a dítěte...), ale zároveň zůstává srozumitelný a vyprávění ani jednou nespadne řetěz. Obludně krásné, dojemně vtipné. Škoda, že na Chudáčky už nikdy nepůjdu úplně poprvé. Vy co ještě ano, užijte si to!
pavel paleček
pavel paleček
233 bodů
7
Zajímavý a zvláštní film. Někomu se to bude líbit, někdo zase bude cítit znechucení. Já jsem někde mezi tím a v kině to za to stojí. Hodnotím 70%
mismaseon
mismaseon
164 bodů
6
“Romantický film” čti “erotický film”…zdlouhavé, ale v některých místech úžasně zábavné.
Klimetka
Klimetka
127 bodů
10
Freak porno, ale božský. Emma šla očividně a na jistotu pro Oscara - neměla konkurenci.  Mám jí ráda od prvního filmu, v kterým jsem ji viděla (Zombieland).  Po La la landu, je to druhej zaslouženej plešoun a to mohla mít už tři doma, za Favoritku to dostat měla taky. To víme všichni. Yorgos asi bude její osudovej spolupachatel.
DK
DK
106 bodů
8
Příspěvek obsahuje spoiler!
Dominik_-_-
102 bodů
8
Příspěvek obsahuje spoiler!
fajfos
fajfos
66 bodů
8
Vlastně dost originální zábava.
Endru
Endru
57 bodů
10
Už několik dnů jsem přemýšlel, s jakým filmem by se to dalo srovnat, ale nemohl jsem si vzpomenout na žádný. Tohle byl opravdu jedinečný zážitek, na který asi nikdy nezapomenu. Herecké výkony, kamera a výprava jsou prostě nadpozemské.