82%

Komentáře a recenze 50

Rotterstain
Rotterstain
39 bodů
0
doporučuji pustit trailer s tím, že jestli vám to připadá divné, tak samotný film je MNOHEM divnější. velká část černobílá, tváří se artově s divnou a nepříjemným hudebním podkladem, nicméně je to často jen nechutný. Úplně mě unikl smysl tohoto filmu a ani jsem nepochopil kdo je cílovka. Celkový zážitek natolik negativní, že si dám na chvíli do kina detox
joseph97
17 bodů
8
V prvé řadě tento snímek mě velmi příjemně překvapil. Tvorba režiséra Lathimose mě doposud míjela, ale po tomto filmu se rád podívám i na jeho předchozí počiny. Vyzdvihl bych kameru a výpravu, protože to tvoří hlavní charakter filmu. Místy jsem si i připadal jako bych sledoval film od úplně jiného režiséra (pouze podoba lokací a jejich záběrování). Herecké výkony, jedním slovem, perfektní. Snad každá zásadnější postava pro děj je zde skvěle vybraná a sice Emma Stone hraje roli ženy, která poznává svět a utváří se díky tomu její osobnost, velmi dobře, tak moji favorité jsou Mark Ruffalo a Willem Dafoe. Toto je snad první film, kde mi Mark sedl herecky asi nejlépe a jeho extravagance a postupná šílenost tvoří s Emmou skvelé duo. Dafoe opět exceluje a tam není co vytknout.
Film se rozjede celkem pozvolně, ale jakmile se dostaneme na první destinaci mimo původní Anglii, tak tempo se více méně až na pár škobrtnutí drží.
Zcela objektivně se nejedná o film pro běžného diváka a budete muset přijmout onu podivnost snímku, jeho neortodoxnost a explicitu. Pokud jste fanoušek artovějších filmů, určitě má tento film co nabídnout, ale naprosto rozumím i opačným názorům na tento film.
James1911
James1911
13 bodů
5
film je to určitě skvělý což o to,ale bohužel nesnáším černobílé filmy,takže jsem to po cca 10 min vypnul.Nemuzu hodnotit
O_sud
O_sud
11 bodů
10
Vizuálně působivé a herecké výkony bezkonkurenční. Zasloužený Oskar pro Emmu. Delší stopáž není na škod - zakoukáte se do osudů Belly a najednou zjistíte, že se koukáte na závěrečné titulky. Tak takhle prostě ano.
Marečátko
5 bodů
9