78%

Komentáře a recenze 28

blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
8
Zvláštní. Moje první zhlédnutí dopadlo katastrofálně. Vypl jsem to po 15 minutách, a jen si pamatuju jak Statham mastí na hajzlu Angry Cocks. Klasická ritchiovka, která ale není tak klasická, jak se na pohled zdá. Já nikdy nepochválím jeho dřívější tvorbu, ale tohle je dost veliké překvapení, aspoň na Silvestra. No nic, už nás jen čeká v Televizních novinách Ray Kontajner, a Lucie Zborhovná, aby nám při silvestrovských novinách sesumírali nejlepší nepovedené klapky v Ulici, a Růžové ordinaci, kdo dostal flákanec za poslední rok parlamentu, a samozřejmě, vtipné zvířatko na konci. Bez dalších slov, pusťte si to, a film s velkými kvality se pozná tak, že se ani nesnažím pindat na něho můj podřadnej a primitivní humor. Belisimoooo....!!!!!
2 481 bodů
8
8/10
Martrix
Martrix
2 449 bodů
8
Stará dobrá pomsta, tentokrát v kabátku od Ritchieho. Přehlídce okázalých scén vévodí osvědčení manekýni, jimž byly jejich role ušity na míru. Hudební doprovod Christophera Bensteada dává vyniknout nejen chvílím, kdy chlapci za zvuků samopalů a svištících pěstí skotačí po molu, ale především okamžikům, které tomu předchází. Skvělý návod jak udržet diváky v napětí, protože co si budeme povídat...i když je tato nejnovější kolekce evropského a nepsychopatického Tarantina vystajlovaná a na první i druhý pohled zaujme...ve skutečnosti je to "jen" vyřizování si účtů mezi drsným chlápkem a partou týpků, kteří si udělali z agentury převážející peníze pojízdný bankomat. A vono se to nějak zvrtlo... . Statham jakožto jeden z mála herecky schopných vytloukačů mozků, opět zabodoval...ten chlap by mohl být i můj urolog a stejně by mi byl sympatický. Ta zmiňovaná okázalost mi v případě Guy Ritchie nejen nevadí, ona se mi vysloveně líbí, protože v jeho podání je to filmové cingrlátko, které pouze zdobí dobře vystavěný (byť jednoduchý) příběh, který je osázený plastickými postavami a pospojovaný kvalitními dialogy. Tak nějak si představuju Vánoční stromeček. A tentokrát pod ním není jeden z těch dárků, kdy z načančané krabice vypadnou důchodky a sada ponožek. Spokojenost.
Miller
Miller
2 220 bodů
8
Tak v první řadě smekám hercům - všichni byli super, překvapil mě dokonale kamennej Statham, kterej by pohledem mohl řezat diamanty, vedlejší herci super, především ale mladej Eastwood, kterej mimochodem absolutně vyrostl do taťky :), snad bude po tátovi i výbornej herec. Z počátku mě režie filmu trochu štvala, ale když začne druhá sekvence, absolutně krásně to zapadne, a tím se to hodně vyváží. Akce klasicky skvělá, Ritchie to ani jinak neumí, co ale hodně "stand-out"uje je výbornej, hodně temnej soundtrack. Dávám čtyři, protože by to možná mohlo bejt o něco dělší, nebo spíš trochu víc odvyprávěný z pohledu vojáků, a trochu míň z pohledu tý dovozový služby, a hlavně proto, že konec mohl bejt uspokojivější - ale i tak to bylo super, skvěle jsem se bavil a dávám 80 %
InJo
InJo
1 832 bodů
7.5
Asi není úplně překvapení, že patrně nejlepší, nejtemnější a nejstylovější stathamovku natočí zrovna Guy Ritchie (v módu diváčtějšího a méně radikálního S. Craiga Zahlera). Náramně badass krimi thriller a pravděpodobně nejlepší "chlapácký" film poslední doby. Navíc bych doteď nevěřil, že Scott Eastwood může působit opravdu drsně a nebezpečně...
naineko
naineko
1 542 bodů
6
Tohle byl Guy Ritchie? Opravdu? Sherlocka nemusím. Ani Gentlasy. Sbal prachy nebo Snatch zas jo. Tenhle počin byl drásavý, stupňoval napětí a bral se strašně vážně. O to víc zabolí těch pár nedomrlostí, na které pozapomněli a chybějící rozvolnění na konci. Hudební podkres skvělý, obsazení a výkony fajn, zvraty a dějová linka-nelinka příjemně zvolené, hlavní skorosuperhrdina nevadil ani nepřekážel. Jen to jako celek tak úplně nefungíruje.
thekalli
733 bodů
8
Nečekal bych, že po Gentlemanech a všech možných Wiccích se Ritchie pustí do takového tématu. A hle! Ono to vyšlo, a to jako opravdu suprově. Guy Ritchie zase ukázal, proč se řadí k nejlepším režisérům současnosti a z látky a příběhu, který není zvlášť dechberoucí dokázal díky svým dovednostem, a nepochybně skvělému soundtracku, udělat velmi zlý a parádní film, ve kterém mě bavila snad každá scéna.
JirekJirek
JirekJirek
133 bodů
9
Příspěvek obsahuje spoiler!
qlqlo
18 bodů
6
Asi nejslabsi Ritchieho film, tohle me fakt zklamalo. Necekejte zadnou cernou komedii, zadnej chytrej pribeh ani super cool zabery a hlasky, tohle je proste drsnej thriller, kde se toho moc nenamluvi, postavy jsou jen tak nacrtnuty aby se nereklo, pribeh je predvidatelnej a dal by se shrnout asi tak do dvou vet a jsou tu asi tak dve akce, takze ani Statham nedostane prostor neco poradne predvest. Furt je to sice Ritchie, takze natoceny je to naprosto sebejiste a herecka sestava je lahudkova a kdyby tohle natocil nejakej prumernejsi reziser, muze si gratulovat, jaky to ma skvely becko, jenze od Ritchieho proste cekam vic.
milos-cajthaml
16 bodů
3
Profesionálně zdatně natočený příběh známý už od dob westernu (osamělý mstitel). A stejně jako tam i tady se používají vyčpělá klišé. A poté co padouch ze všech padouchů ten nejpadouchovitější jako jediný přežije, zčistajasna se objeví mstitel poté co byl zmlácen až do bezvědomí a ztratil asi 5 l krve) a padoucha potrestá. Statham se zabydlel v rolí, kde má dvě polohy: trvale zarputilý výraz a střílení z pistole, kde nemine cíl. Ale že umí Statham i hrát dokázal v svých raných filmech. Je to taková pohádka s hollywwodským koncem. Jednohubka.