78%
Rozhněvaný muž
Tajemný H pracuje pro společnost, která v dodávkách každý týden převáží po Los Angeles stovky milióny dolarů.

Recenze: Rozhněvaný muž

Kinobox.cz
70%

Rozhněvaný muž působí jako ozvěna staré školy, kdy Clint Eastwood bez zbytečných řečí kosil padouchy ve velkém. Statham dokáže málomluvného hrdina prodat s téměř stejnou jistotou (minimálně v tomhle konceptu) a film si jednoznačně zaslouží své diváky. Je to jedna z nejlepších stathamovek? Určitě. Jeden z nejlepších Ritchieho filmů? Tady už bych byl o něco střízlivější.

47 099 bodů
7.5
Nejvážnější Ritchie ve své kariéře a přesto si dokázal zachovat svůj nezaměnitelný styl vyprávění, který miluju. Rozhněvaný muž je film natočený muži pro muže a na výsledku je to prostě znát. Žádné zbytečné řečičky. Jen nasr.ný Statham prahnoucí po pomstě. Ritchie tu příběhovou skládačku promyslel do posledního puntíku a ve chvíli kdy do sebe vše zapadne, tak si uvědomíte, že sledujete sakra dobrý film. PS: potěšila přítomnost Post Malone v mini roli kriminálníka.
31 278 bodů
7.5
Dlouho jsem byl z filmu hodně nadšený a říkal jsem si, že zase po dlouhé době sáhnu k vysokému hodnocení. Příběh se odehrává z více úhlů pohledu, atmosféra je hutná a Jason Statham hraje to, pro co se prostě narodil.. Ale poslední třetina naprosto obyčejná a zaplula do klasického akčního "koryta". I tak je to jako celek vysoce nadprůměrný akční thriller.
kunafix
kunafix
20 042 bodů
10
Řek bych, že to není úplně klasickej Guy Ritchie - z filmu samotného bych nepoznal, že to má na svědomí zrovna on. Ale to je vedlejší, protože to je stoprocentně dobrej film. Jsem rád, že si konečně někdo všimnul Scotta Eastwooda, protože nezávisle na svém slavném tátovi, on ten talent fakt má, je to fešák a umí hrát. Sice mi přijde jako mix mezi Fassbenderem a Evansem, maličko i do toho Eastwooda má, ale jeho zděděné pohledy určitě nejsou tak drsné. Tady si každopádně střihnul povedeného záporáka. Ostatní postavy také zaujaly a jatka se dají očekávat, ale až v takové míře? Uff. Samozřejmě mezi tím vším tam lítá Jason Statham, kterej sice zestárl, ale vizáž nemá vliv na akci a ta zde dělá polovinu filmu. Možná je až zbytečně moc drsnej a nezná humor ani úsměv, ale to neznamená, že není povedenej. Celkově z takovejch filmů mám prostě radost. Nemusíš u toho zbytečně moc přemejšlet, není to digitálně přehnané a přitom je to kvalitní a ne nějaké béčko.

Dodatečné informace

Původní název:
Wrath of Man (více)