67%

Komentáře a recenze 11

mottleone
mottleone
3 421 bodů
7
Důstojné pokračování slepičí klasiky, které by už divák v dnešní době nečekal!! Na úvod máme rekapitulaci původního příběhu a náhled na lepší život slepic. Otěže v příběhu dále přebírá potomek ústřední dvojice - dcera Molly; která si získá mladší publikum a jakmile se dostane do problémů, nastoupí pro starší diváky původní hrdinové, aby jí šli z lapálie pomoct - díky čemuž je film perfektně generačně vyvážený. Zatímco původní film byl zasazen do "koncentráku", dvojka si zvolila styl alá "vymejvárna mozků", což příběh přes drobnou repetetivnost značně osvěžilo. Jinak standartní ale pěkná animace, jednoduchá angličtina, nápaditost, humor a jedna překvapivě dost hororová scéna.. Možná to není tak silné jako první díl, ale je to kvalitní pohádka a sequel po dvou dekádách? Určitě ANO! 7,5/10
  • Důstojné pokračování
  • Mezigenerační vyváženost
  • Překvapivě hororová scéna🐥🪓
  • "Velká Slepice" se nutně vracet nemusela
Evah
Evah
2 145 bodů
6
Film byl dobrý, ale upřímně skoro to samé co jednička, nemyslím, že by film nabídl něco nového.
JaraSlama
JaraSlama
2 016 bodů
5
Film "Zrození nuget" se vrací k jejich úspěšnému počinu Slepičí úlet po 23 letech. I když film nabízí známý humor a hravost, tentokrát se zdá být více zaměřen na dětské publikum a ztrácí temnější tóny a dospělejší prvky, které dělaly původní dílo výjimečným. I přes zábavnost a svižné tempo filmu může chybět něco z původního kouzla a kreativity, přičemž se zdá, že sází na spíše na osvědčené postupy.
Jonák
Jonák
1 665 bodů
6
Film jsem sice viděl v němčině na hodině němčiny :DD, ale i tak ohodnotím. Vizuální stránka animace velmi pěkná (celkem i originální), celý příběh mi přišel sice jednoduší, ale rozhodně jsem se nenudil. Každopádně příjemná oddechovka, která nenáročného diváka i jistě potěší.
Jto_rating
Jto_rating
1 408 bodů
7
Důstojné pokračování po dvaceti letech pro novou generaci. Sice to není pro mě už tak děsivé ty scénky se sekerama a zabíjení slepic atd. Navíc to v tomhle není už "koncetrak", ale ani to tolik neva. Proč se opakovat že jo. Tentokrát tu mame výrobu ve velkém, a vše je větší než v jedničce. A zaměřuje se spíš na to jakože oblbovaky > šťastná kuřata > ve svalech se netvoří látky který způsobují že je maso tuhé (nějaký můj obor na škole kecy, koho to zajímá lol). Jo no prostě je to taková ta pohádka, která dělá z lidí špatný tvory. A je tu pár i hororovejsich scen atd. Ale prostě pokud nejste už děti není to ono a ty vtipi jsou taky pro novou generaci. Ale je to ok pro rodiče kteří viděli jedničku si takhle s dětmi pustit tento film s "čistší" animací.
  • atmosféra
  • scary scény
  • natahovanej konec
  • pár věcí co nedávají smysl, ale děti si nevšimnout tak co
sammikk_
sammikk_
330 bodů
9
Tohle jsem nečekal, navázat skvělým způsobem na jedničku která je přes 20 let stará, se nepovede jen tak někomu. Animační styl je pořád senzační. Snímek je pořád hravý, a nemá problém vytvořit úsměv. Jistě příběh neni nijak revoluční ale je dost hravý a nebojí se experimentovat. Za mě dost nečekaný comeback!
M66
M66
207 bodů