Komentáře a recenze 8

6
Tak feťácký film jsem ještě nežral.
kery-
kery-
3 671 bodů
2
Artová píčovina sázející spíše na monotónní formu, než na hodnotný obsah. Od začátku do konce je to výsměch, hra o čas (dát tomu délku filmu) a peníze (když tam dáme 2 známá jména né úplně drahých herců, tak z toho možná i něco kápne). Nebavilo a pěkně sralo. Sice se říká "sto lidí = sto chutí", nebo že bychom měli názory ostatních snad i respektovat, ale tohle hodnotit pozitivně může pouze nesvéprávný kokot, a to je prostě fakt. Je vidět, že zdejším uživatelům z té karantény už pěkně hrabe...
Martrix
Martrix
2 449 bodů
5
Zajímavý nápad, nutně neznamená totéž, co zábavná podívaná. První třetina bez výhrad, realisticky napsané postavy vhozené do WTF prostředí, nebo konfrontované s WTF týpky. Realitní agent...paráda, satelit jakožto novodobá králíkarna pro spořádané ovčany, dobrý. Jako půlhodinový kraťas by to byl hezký satirický šleh. Jenže tvůrci měli nejspíš obavy, že by si rozvedením toho jednoho nápadu nevystačili, takže do toho zakomponovali ...nebudu spoilerovat, ale Krajní meze... . Čímž ovšem přesouvají vyznění Vivária jakožto "artové alegorie koloběhu konzumní společnosti", spíš do nezáživného sci-fi. Na podobnou notu jsem kdysi četl povídku. Nevadí mi, když mě tvůrci nějakou chvilku povodí, skládají jednu otázku za druhou a odpověď si nechají na závěr. Ale pak tedy očekávám něco WOW, nebo aspoň velmi uspokojivé potvrzení nějakého podezření. A to se tady vlastně nestalo. Pár momentů bylo fajn, ale jako celek neuspokojivé.
pitryx
pitryx
1 262 bodů
2
Dobrý nápad, ale to je vše. Celý film, tedy skoro celý, nepřináší nic vzrušivého a nakonec to dopadá tak, že divák má radost z nálezu něčeho, co ani pořádně nevidí. Já začal po hodině mačkat pověstné rychlé tlačítko. Takže ode mne desítka za ten nápad. Druhá a poslední je za tu malinkou sci-fi vložku. Synka bych umlátil tím rýčem. Také musím uznat, že i když byl nesympatický, zahrán byl skvěle. Mimochodem jsem stále čekal, kdy na mne z té papundeklové chaloupky vykoukne Pat a Mat. Taneční vložka byla také naprosto zbytečná.
matykavy
395 bodů
6
Zajímavý a hlavně originální film. Nemůžu hercům nic vytýkat, protože své role hráli skvěle. "Tupý mimozemšťan" se choval tak jak měl a hlavní postavy se chovaly přirozeně, jako normální lidé. Film mě bavil, ale když skončil, měl jsem vykulené oči z toho, že jsem vlastně nevěděl, jak to skončilo... Musel jsem se podívat na youtube videa, kde bylo vysvětleno co se stalo (teoreticky). 6/10 a doporučuji zhlédnout dvakrát.
luciefr
345 bodů
5
traumatizující.
Danoß
Danoß
298 bodů
9
na tento filmy se člověk musí dívat z odstupem. není to sice nijak propracovaný příběh ale za to taký uvolnění nevyžaduje po vás perfektní pozornost spíše vás provází dějem. titul misteriozní si to opravdu zaslouží. neříkám že tento film je nějaký skvost ale na nudné shlédnutí po večeru když chcete vyhnout je to vhodný kandidát. podle mého je v tom více než se na první pohled zdá představte se v podobné situaci a obraz se vám rázem obrátí.
  • adekvátní délka filmu
  • vinikajicí obsazení
  • nápad