56%

Komentáře a recenze 72

Ethan Hunt
Ethan Hunt
620 bodů
6
Veliké zlepšeni po nezdařilém Dr. Strange, jelikož jsou tady aspoň motivace postav, má to nějaký tvůrčí humor, ano u Dr. Strange byla horová atmosféra, ale ta se moc nehodí do Marvel filmů, především když víte, že nikdo nemůže umřít. Zpátky k Thorovi, který má zajímavého antagonistu. Gorr má super scény a nesnaží se zničit celý vesmír, jak je to už u Marvelu zvykem, takže veliké plus. Máme kvalitní hrozbu a solidní motivaci hrdniny, který hledá svůj smysl života. Je to asi neslabších 6/10, ale myslím si že to má ideální příběh hrdiny, ale prostě se tu nacházejí trapné momenty a dialogy mezi Tohrem a Jane, které jsou nudné a nezajímavé a kazí celkovou atmosféru.
Tom.kom
578 bodů
5
Humor mi až tak nevadil, spíše to jak nakládal se samotnou postavou Thora z kterého udělal doslova šaška. Hlavním tématem filmu je pak rakovina a místo toho, aby postavy zvážněly a promluvili si o tom, začnou se bavit o hovně?! A když Sif skoro umírá samozřejmě se nesmí opomenout další hloupý vtip, aby se celé kino náhodou nezapomnělo zasmát. Jedině Christian Bale jakožto Gorr celý film zahraňuje, protože tak děsivý a skvěle prokreslený záporák tu v rámci MCU dlouho nebyl.
Kocka_11
Kocka_11
502 bodů
5
Ak by som nebol takým veľkým fanúšikom Marvel Thora tak by som tomuto filmu dal by som možno trochu vyššie hodnotenie. Lenže opak je pravdou. Thor Ragnarok je doteraz môj obľúbený thor film a nerátajúc Avengerov topka fáze 3. Preto keď som zistil, že Taika Waititi bude režírovať ďalšieho Thora tak som očakával parádnu, farebnú, komediálnu, autorskú a miestami až gýčovu letnú jazdu. No a to som dostal. Preto sa možno zdá divné, že dávam filmu 5/10, no bolo to na mňa až moc. Dovolím sa nazvať milovníkom naozaj prehnanej a prdlej komédie. Ostatné Waititiho filmy ako Králiček jojo, Thor: Ragnarok či Čo robíme v temnotách sú pre mňa top záležitosť. No v tomto prípade to Taika podľa mňa prehnal. Jeho autorstvo a schopnosť dokonalo balancovať vážnosť a komédiu sa v tomto filme len ťažko hľadá. Ak by som nevedel, že to režíroval Taika Waititi tak by som povedal, že to je len trochu farebnejšia a komickejšia Marvelovka. Tento film ponúka absolútne dokonalého záporaka Gorra, ktorého ale film nevie dosť dobre využiť. Téma o tom, že Jane má rakovinu je neustále valcovaná komédiou, komédiou a ďalšou komédiou. No a práve v tom je Thor: Láska a hrom horší ako jeho predchodca - nevie dobre balancovať vážnosť a komédiu. Preto musím žiaľ povedať, že Thor 4 je pre mňa premrhanou príležitosťou a film s takým potenciálom bol spláchnutý do záchoda len preto aby sa diváci v kine vkuse 2 hodiny smiali.
memphistto
499 bodů
6.5
Předchozí thor byl podle mně skvělý, měl jsem vysoké očekávání i tentokrát, ale přiznám se, že jsem se nebavil ani z poloviny, tak jako minule. Vtípky se příliš nepovedly. 3koda, tak snad další thor dopadne lépe :)
Sir.Hovado
Sir.Hovado
452 bodů
4.5
Příliš hraní a málo komiksovýho nářezu. Rozumim tomu, že se chce Waititi vyblbnout a má fakt prdel z toho, kolik mu na to dávaj peněz, ale dobrej film to fakt nedělá.
Shifuvmaster
Shifuvmaster
437 bodů
3
Hlupák Thor debil hlášky
ondrejxsima
ondrejxsima
374 bodů
6
Tento film mě zklamal. Pro začátek bych chtěl říct, že film není vyloženě průser. Nezačínal totiž vůbec špatně. Skvělé představení hlavního záporáka a jeho motivu. Skvělý úvod s thorem, který byl vtipný způsobem, který se do dané situace hodil. Ale od konce úvodu to šlo s filmem totálně z kopce. Do humoru se totiž zapletlo drama. Vtipy se smutnými scénami byly špatně vyvážené. Například: Jane s thorem na vesmírné lodi s pohledem na monumentální vesmírné delfíny vtipkují a baví se. Pak se najednou Jane svěří s tím, že má rakovinu, načež thor projeví lítost a o pár sekund později zase všichni hláškují a vtipkují, jako by nic. Film pak působí, jako by měl minimální hloubku a jako by neměl žádnou pointu. Dále lze opět vidět tlak na lidi pracující se cgi, jelikož po většinu soubojů nejde prakticky nic vidět, plno pásáží je pro děj absolutně zbytečných a finále taky za moc nestojí. (ve finále hlavní hrdina zase použije nějakou op schopnost, o které do teď nikdo nevěděl, že ji má) Jediná nápaditá část, krom úvodu byla černobílá, která ale taktéž mohla být provedena lépe. (je zajímavá jenom jejím vizuálem, nikoli příběhem) Zkrátka je film humorně nevyvážený, scénářově zkratkovitý, nesmyslný a hlavně překvapivě ne moc dobrý. Průměrný americký blockbuster s vysokým rozpočtem si prostě představuji jinak 5,5/10
Rufikus
Rufikus
350 bodů
2
Špatně napsaná parodie, která dehonestuje Thorovu minulost a mitologii téhle postavy. Absolutně nechápu proč do takové "vtipné" slátaniny dávají témata rakoviny. Zkrátka když jsem vyšel z kina, tak mi z tohoto filmu bylo zle. Jo a nechápu názor, když někdo řekne, že to je to samé jako Thor Ragnarok, protože ten mi sednul a užil jsem si ho.
Berik_
274 bodů
8
Na snímek jsem se těšil. Film se mi velmi líbil. Dokonce bych řekl že to je i o něco lepší než Thor Ragnarok. Gorr the God Butcher v podání Christiana Bala byl úžasný. Thorovo vztah s Jane byl skvělý. Audio se mi líbilo. Mrzí mě že film byl moc krátký. Většina vtipů byla dobrá, ale bylo jich tam moc. Například řvoucí kozy mi přišli na poprvé vtipné, následně když jsem je slyšel po třetí tak už mi to malinko vadilo. Jinak jsem si film užil. 8/10