56%

Komentáře a recenze 72

blazma
blazma
4 928 bodů
2
Ragnarok přišel, ale až v tomto filmu. Tento film za mě zabil sérii marvelovského Thora a nejsem si jistý jestli jí nějaké pokračování dokáže oživit. Nechci se k tomu více vyjadřovat, protože tady nenacházím pozitivních slov.
Floridsky
4 376 bodů
4
Jak jsme se všichni těšili na Taikova Thora, tak tohle byl až moc Taika film. Humor zatáhnutý až do takového absurdna, že to vlastně nebylo ani vtipný. Dobře, párkrát jsem se zasmál, ale jenom tak 5ti procentům všech vtipů. Akční scény celkem slabé a ikdyž se film snaží o nějakou tu dramatickou linku, skřípe to. I tak odcházím spíše spokojen. Proč? 1)Bale je bůh herců a svým výkonem odpravil všechny záporáky MCU. 2)Po celým filmu hrajou Guns N Roses, dokonce i DIO a Slash (doufám že to byl on) si v soundtracku střihne solíčko, takže moje metalhead duše zaplesala. 3)Našel jsem se v Thorovi a jeho depresivním hledání štěstí. 4)Marvel a to je hlavní, dává konečně čím dál větší prostor režisérům uskutečnit svou vizi a jsem za to rád. PS: Jak se ukázalo, český překlad je opět mimo.
slord
slord
3 832 bodů
10
Taika Waititi naservíroval ešte šialenejší Ragnarok a ja mu to žeriem. Humoru je tu množstvo, čo určite každému nesadne, ale ja som sa bavil skvelo, a páči sa mi, že tie vážnejšie scény ten humor nekazí, balansuje to veľmi dobre a hlavne na konci na mňa emócie celkom doľahli a cítil som trošku mokro v očiach. Návrat Jane ma potešil, v tejto polohe ma bavila a iskrenie medzi Thorom mi prišlo dosť fajn, ďalej určite môžem len pochváliť ústredného zloducha Gorra, ktorého Christian Bale stvárnil výborne a konečne to nie je len taký zabudnuteľný záporák, ale má svoje dôvody, ktoré sa dajú pochopiť. Sympatická a zábavná Marvelovka, ktorá sa nehrá na niečo čo nie je a dáva to čo sľubovala a ja som s tým veľmi spokojný. A plus ešte chválim výber hudby, Guns n Roses milujem. 9/10
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
0
Hrome, to byla sračka. Tchóř mě o mnoho bavil, když měl těhotenské břicho, lil do sebe dvacet škopků budwaisera za druhým, a bylo to líné hovado, s leností si ještě vytřít prdel na záchodě (tak víte, kdo by nejlépe reprezentoval čecha..), ale jeho krize středního věku, a uvědomování si sebe sama je stejně zábavné jako čumět na šukání dvou jezevčíků. Bejkárnu jak hrom nezachrání ani vtipný snědý protinožec Tsatsiky. V ruku v ruce si společně s Jančou Kullkou dost střílí na účet teplých homohrdinům, a přistřihávájí jim červený plášť hanby a ostudy, svým bláznivým a napokraji sil i mírnou parodizací. Jen je rozdíl v tom, že Kullka maká u Wepříků a u DC Comics, zatímco Waituti pod křídly, nebo spíš za uši giga korporáta zdechlé krysy, co jen za vidinou mastnýho výdělku tahá za cecíky, a za ledviny, každou cenzuru, jen aby vydělal. Dalo mi to celý zabrat, ono víte, když už nějaký pátek nevidíte žádnou marvelovku, ještě k tomu normální, je těžké se zorientovat v nových postavách, hlavně odhadnout kdo co nosí mezi nohy. Jen by mně nenapadlo, že i komiksy se mezi sebou vykrádají, a udatný Viking se musí utkat s dalším fialovou špínobublou z kosmíru, s osečeným trávníkem na bradě. Ale tentokrát pro záchranu dětí, tak charita vždy každého okouzlí. Christian Bojler mě zklamal, protože jsem konečně pochopil americký cipo, a jsem zvyklý ho vidět jen v psychopatických rolí, ale tady mi přišel jak vyschlý pedofil v dětským koutku, takže mám dilema. No a, s Natašou Portmanovou budu mít nadále erotický sny o eutanaské anální a jedné noci, ta holka nikdy zklamat nemůže, tak prosím, nedělejte z Natálky chlupatého chlapa. A velký kopanec do mrtvoly. Proč Iron Golemu, Kapitánovi Amegayriky stačí jenn uhozené tři díly, ale rozmazlený princátko z assgardu musí mít vždycky něco navíc? Třeba čtvrtej díl?
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
6
Láska ako hrom je samo o sebe celkom fajn film až na pár scénok pri ktorých som si povedal WTF ale celkový výsledok bol na moje očakávania dobrý. Oddychový film s humorom ktorý tam už nieje taký výrazný ako v Ragnaroku ale pár krát som sa zabavil takže som su to aj užil keďže veľmi nemusím Marvel tak som sa do pozretia tohoto filmu nejako musel prinútiť ale zistil som že filmy od MCU sú naozaj dobré. No oni boli dobré len som pozeral iné filmy. HODNOTENIE: 6/10
leafroller
leafroller
3 023 bodů
7.5
Problém se záporáky je v komiksových filmech bohužel velmi rozšířený. Většina je buď nějaká nedefinovaná síla z vesmíru, nebo oběť nějakého jevu, která je však veskrze dobrá a zlo páchá v podstatě z kladných motivací. Nebo proto, že nemá kontrolu nad vlastním tělem a myslí, to je taková druhá varianta. A to je bohužel i tento případ. Pan Bale je sice brutálně démonický a role mu výborně sedí, nicméně na závěr zklame (moje očekávání). Jediným skutečným filmovým badguyem tedy zůstává Joker. Pojmout filmy o Thorovi jako komedii byl opravdu geniální nápad. Zvlášť po trochu rozpačitých prvních dvou dílech. Ragnarok byl však již velmi vtipný a u tohoto dílu jsem se smál asi mnohem víc. Žádné předstírání reality, žádná umělá americká hloubka jako v Avengers. Thor se stal čirou zábavou, což je moc dobře. Působivou a efektní. Už to dávno není o tom, "kdo je hoden" a kdo není, je to o tom frčet dopředu a nesrat se s tím. Ano, přiznávám, že mi během koukání několikrát cukla ruka směrem k ovladači, zejména při přehnaně vypjatých romantických scénách, ale tím si celkový dojem nemusíme kazit. Co ho však pokazí spolehlivě, je dnes velmi rozšířená prezentace homosexuality jako něčeho běžného. A tak po panu Sulu, Batwoman a mnoha dalších, i zde máme kamínky, co se "vezmou večer u ohně za ruku" a ráno mají malý kamínek. Jsem možná poněkud konzervativní, nicméně jsem přesvědčen, že takové věci do filmů pro děti prostě nepatří. Penalizace 20%.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
1.5
První Thor byla nuda s divadelní vážností, druhý fungoval z mytologického hlediska, ale pohřbívaly jej scény na Zemi. Třetí kazily parodické prvky a ty jsou ve čtyřce znásobeny na maximum... a já si říkám: "Co to k*rva bylo?!" Máme tu ječící kozy, což jsou x let starý meme, navíc jej tu dávají do pomalu každé scény. Máme tu děti, které Thor obdaří svojí mocí a díky tomu drtí nepřátelskou armádu. Z bohů jsou udělaní neschopní idioti. A sám Thor je na tuto úroveň taktéž snížen. Je tu sice nějaký pokus o emocionální scény, ale když jste z celého filmu zhnusení, mají nulový efekt. A Bale chvílemi působil taktéž parodicky, škoda že vystřihli ony daleko temnější scény, ve kterých měl působit. Jestli je tohle vážně cesta, tak to s ním opravdu končím. Hodnocení: 15 %
Edward
Edward
2 487 bodů
3
3/10
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 271 bodů
3
Tam kde Thor ragnarok,fungoval jako celek,pobavil,člověk se zasmál a to v jednom případě,a čas u Filmi krásně plynul,to vše přesně u Thora Láska jako hrom nefunguje.za prvé je to točeno stylem jak pro malé děti,barvičky,kostýmy,dialogy(vyprávění)to vše je jak pro děti.Jal v předchozím Thórovi fungoval humor který byl neotřelý a v mnoha směrech inovativní,ve 4 Thórovi zdegeneroval,do trapného a vůbec ne vtipného rádoby humoru.A co finální akce?u Thora vždy byla velkolepá závěrečná bitva která trvala i přes půl hodiny,a tohle bylo co?pár máchnutí mečem a sekerou a to je vše?Thor záporaka vlastně ukeca?Thor ho vlastně ukeca k smrti.pritom by se to dalo tak dobře natočit,vždyť Gorr thé Godbutcher,je skvělá postava,která by zasloužila větší péči.celkove film mě vůbec nenadchnul,jít na to do kina sem zklamán
Kuca25
2 132 bodů
8
Upřímně jsem dost uvažoval na třema hvězdičkama, ale vzhledem k mé lásce k Thorovi jsem musel dát aspoň horší 4. Thor: Ragnarok byl a do dnes vlastně je jeden z nejlepších Marvel filmů vůbec. Waititi, tenkrát dokázal z nudného Thora udělat frajerského boha a všechnu akci vyždímat na maximum. Neuvěřitelně jsem se tedy těšil na Thora 4, akorát přišlo zklamání. Líbí se mi humor, ale aby musel být mermomocí v každé scéně, v každém momentě, to už je trochu moc. Jasně všichni jsme chtěli vtipný film, ale ne na úkor ostatních filmových prvků. Thor už vlastně vůbec nepůsobí jako frajer, ale spíš jako hlupák, jelikož vždycky musí prostě říct něco, ať už je to vtipný nebo stupidní, tak vždycky to musí zaznít. Jane Foster je taky docela dost jiná, až mi to přišlo zvláštní, ale na druhou stranu Valkýra je tady perfektní. Bezpochyby se jedná o nejlepší postavu snímku. Abych stále nemudroval, tak samotná akce mě taky hodně bavila a Guns and Roses miluju, takže to bylo taky fajn. Záporák si malou chválu taky zaslouží, ale co se týče všeho ostatního... No prostě se tvůrci utrhli ze řetězu a neuvědomili si, že nejde úplně ignorovat všechno co Thor dřív dělal.