56%

Komentáře a recenze 72

Vidly10
Vidly10
996 bodů
4
SPOILERY. No… začneme s pozitivy. Černobílá pasáž je výborná, Christian Bale je bůh a miluju Guns N‘ Roses. A to je asi všechno. Film se rozhodl míchat tři žánry dohromady, takovým způsobem, který nefunguje. V jednu chvíli máte až hororovou scénu s dětmi a Gorrem a za chvíli haha scénu s bohy. Využití silných témat je až směšné a charakter většiny postav se téměř nikam neposunul. Šílené tempo filmu neuvěřitelně škodí a kazí i něco tak skvělého, jako je cameo Strážců. Většina humoru je trapnější než půlka moderního MCU (kozy, Korg) a Russell Crowe je v tomhle filmu totálně zbytečný šašek. Je třeba přiznat, že Taika Waititi je výborný režisér a patří k mým oblíbeným, ale pro postavu Thora byl tím nejhorším, co jej mohlo potkat. Po každém záblesku dobrých pasáží se vynořila neuvěřitelná blbost, která to celé shodila (děti na konci). V jednu chvíli nám film ukáže, že Mjölnir měl Jane chránit, abychom později zjistili, že ji zabíjí. Celá pasáž Thorova a Janina vztahu působí strašně fajn, dokud si neuvědomíte, že je to nesmysl. V poslední době taky upadá kvalita CGI, ve kterém byl Marvel vždy na výši, i když po nedávných stížnostech VFX umělců, se není čemu divit. Pomaličku to zapadá do kvalit Sony filmů (Venom 2 a jiní), které mají velkou akci ve tmě, aby zakryli nekvalitní CGI. Přestože jsem sám na začátku řekl, že miluji Guns N‘ Roses, tak už mě písničky ve filmech nebaví a chci zpět doby, kdy jste poznali film podle hudby skladatele, a ne velkých hitů. Jako poslední přidám i poznatek ke stavu MCU v současné chvíli. Ve 4 fázi vyšlo už 13 projektů (v prvních dvou fázích vyšlo dohromady 12) a tenhle svět se nikam neposunul. Thor 4/10 průšvih jako hrom.
Veronika Rada
Veronika Rada
924 bodů
8
Kde není očekávání, není ani zklamání mně se to líbilo.
FiVe
FiVe
915 bodů
1
Tak tohle je průser. Jak mohl někdo zničit takovou značku. Teď už je to jenom thoř.
JamesConnorGeek
823 bodů
6
6/10 - Po prvním shlédnutí v kině jsem si film vcelku užil a dal jsem mu 4 hvězdy. Po druhém shlédnutí musím bohužel dát 3 hvězdy, neboli 6/10. Při sledování jsem si uvědomil, že postavy a příběh jsou fakt plochy a chování postav občas špatně napsané. Jedině, co jsem vnímal při sledování stejně je hudba a to, jak je film natočený. Uvidíme, co udělají s Thorem dále.
HanO
766 bodů
3.5
Pro mě šílené dílko, pravděpodobně vytvořeno pouze pro peníze, už toho na mě bylo opravdu moc.
thekalli
733 bodů
6
Po zkušenosti s druhým Strangem je Love and Thunder o poznání lepší podívaná. Celá sekvence na Gorrovo planetě je naprosto suprová. Ostatně Bale je jako záporák minimálně nejděsivější ze všech ostatních záporáků v celém MCU. Najde se tu i pár jiných dobrých scén ve kterých jsem cítil trochu pompéznosti, ale hrozně rychle skončí a vystřídá je komedie nebo cringe. Bohužel mě rozesmál asi tak jeden vtip, hádám že všichni víme který. Naopak cringee je tu podle mě spousta a film to dost sráží. Zároveň je nesmyslně dramaturgicky uchopený, což také nepomáhá. Závěrečná scéna mě překvapila a neurazila, říkal jsem si vlastně proč ne. Jo a Natalí Portman jsem si po deseti letech zpátky u Marvelu hodně užíval. 6/10
Milena107
729 bodů
8
Chris Hemsworth se mi líbil více v Ragnarokovi, kde bylo dost zábavných hlášek, ale tohoto herce mám ráda stejně jako Natalii Portman či Christiana Bale. Proto se na všechny tyto herce ráda dívám v jejich nových rolích, kde zrovna Bale podal prvotřídní výkon, až z něho mrazí, jak stále překonává své herecké hranice. Takže zábavný film s troškou smutku a pěkným a nezvyklým zakončením, aby toho smutku nebylo zase příliš.
N333meziiiz
N333meziiiz
664 bodů
4
Příspěvek obsahuje spoiler!
jajsemviktor_
jajsemviktor_
621 bodů
4
No, dlouho jsem neměl tak rozporuplné pocity jako po Thor Láska jako Hrom. Na jednu stranu fajn průměrná ododechová komedie, na stranu druhou to prostě ničí veškerou vážnost Marvel vesmíru. Začneme hezky od začátku. Všechno tohle humorizování a dělaní z thora vtipkující figuru tak nějak začalo už v Ragnaroku, kde to ovšem ještě nebylo tak hrozný, ale už to začalo. Pak vyšel trailer na tohle a mě bylo jasný, že se bude jednat o šílenou a hloupou komedii, která bude zesměšňovat celou marveláckou kosmologii, ale tak nějak jsem si to nechtěl přiznat. A jak to tedy dopadlo? No, začněme s plusy, mezi které patří jednoznačně Gor. Podle mě je to jeden z těch lepších MCU záporáků, opravdu je temný, je drsný, má motivaci a zvlášť v této barevné střeštěné komedii vynikal svou hloubkou, vážností a temnotou. Mezi další plus patří hudba, ať už se jedná o Welcome to the Jungle nebo jiné hity, tak to sem prostě sedne, dokresluje to atmosféru a potěší vás to. Jako další plus tady mám Strážce Galaxie. A ano, byly zde úplně nepodstatní, většina z nich ani nepromluvila, ale jen pár těchto chvil s nimi mě sakra nahajpovalo na třetí strážce. Pak další plus je vizuál, i když barevná paleta je trošku přepísklá tak třeba ta černobílá planeta v konstratu s tím svítivě žlutým bleskem od Dia bylo něco krásnýho. No a teď se přesuneme na mínusy. Jako první tu mám humor, a nechte mě to pls vysvětlit. Jako komedie to funguje dobře, ale jako součást Marvelu, no. Já mám prostě rád Marvel vesmír, a tento film to svým humorem docela kazí. Prostě ten film si dělá srandu ze všech pravidel marvel vesmíru, takže potom nevěřím na jejich důležitost a pravost. Špičkou trapnosti je pak třeba vyzobrazení bohů. Bohové v Marvelu jsou prostě badass krutý mašiny, mocní vládci. A tady opět jsou vyzobrazení jako neschopní, rozmazlení lakomý debilové. A zase, kdyby to bylo třeba v nějaké parodii, tak se zasměji, ale když je to součást MCU, tak je to horší. Protože pak to MCU působí prostě hloupě. To je asi můj největší problém s tímto filmem. Samozřejmě se tam najdou i další filmařské nedokonalosti, ale to se mi zde rozebírat už nechce Jako oddechová komedie fajn. ale jako validní MCU film....