Komentáře a recenze 32

9
Rozhodně nejlepší film, který kdy Netflix udělal
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
4
Jak se do píči volá, z prdele se ozývá. Nebo taky vysírá dostatečně dost sraček. Taková nezáživná, odsypávající, rychlá, dobrodružná akčňárna, co nepřinese vůbec nic novýho, a kde hlavní aktéři, hrají sebe sama. Skála svalnatého dobrodruha, co si zuby čistí opičími výkaly, a koupe se v anakondí krvy. Ale je svým způsobem, vždy hodný. Reynolds, asi stačí říct jen debila, tu odlehčenou část Skály, co na vše, odpoví vtipem a dvojsmyslem. Mně to ale z největši části mrzí. Doby kdy se točili Pravdivé lži, Indiany a Dannyho parťáky se jen musí dále a dále recyklovat, pro líné prdele scénaristů a znuděné režiséry, které si teď všechny sbírá Kurvfix, a já nechci vůbec vědět, co stane když se zapíše i Tarantule. Doufám, že si Vy, korporátní svině, pěkně naplníte polštáře prašulema, a pohodince si hovět do postýlky, a spokojeně u toho usínat, že děláte prospěšnou věc. Ale co, ať si každý sleduje, co ho baví, ale ty Gaynoldsi, ty už se neopovažuj něco šprechtit slovanštinou, jen nám děláš ostudu! Moje hypotéza, ale nebylo to třetí zlaté vejce, bráno jako metafora pro plešku The Rocka? To je kurva velké překvapení, že jsem vytáhl něco konkrétního z filmu, co?
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
7
SWITCH WEEK 2 / 2) RED NOTICE. Úprimne som čakal niečo horšie ale toto bola príjemná oddychovka so sympatickými hercami, slušnou akciou a super humorom. U filmu som sa náramne bavil a užíval som si príbeh ktorý uznávam že nebol vôbec originálny ale to mi ani až tak nevadilo. Lokácie sa už tiež objavili vo veľa filmoch a už asi nikto nevymyslí novú ale hlavné je že film bol dobrý. Herecké výkony Dwayna. Ryana a Gal Gadot môžem len chváliť ale škoda že sa nejedná o niečo originálneho a je to len obyčajná blbina ktorá na mňa zapôsobila a zabavila. HODNOTENIE: 7/10
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 341 bodů
4
Podle trailerů člověk očekával mnohem větší průser a přitom se jedná o průměrnou, jednoduchou podívanou. Vše co film nabízí jste už pravděpodobně někde viděli. Výpůjčuje si nápady kde může, u všech Indiana Jonesů, u Mission Impossible, u Jackieho Chana, u Lovců pokladů a mohli bychom pokračovat. I ty lokace jsou už okoukané. Hlavní důvod proč to funguje je Rock a Reynolds, jejich základní šarm a energie. Sice hrají své typické já ze všech filmů, ale tím že jsou spolu to vytváří aspoň něco atypického a bez nich by film vůbec nic nenabízel. Kdo tu bohužel vůbec nefunguje je Gal Gadot, která svou roli zlé, drsné zlodějky nedokáže prodat (Pravděpodobně skrze režiséra, který asi řekl hercům, hrajte své typické role, ale Gadot narozdíl od pánů nic takového zatím nenašla). Film krom pár zabavných sekvencí (Řím, vězení) nabízí spíš průměrné sekvence a scény, které jsou pospojované něčím, co by mělo připomínat příběh. Na scénu s býkem bych nejradši zapomněl. Je to prostě průměr průměrů, ale zabavit se u toho dá, když chcete jen vypnout po práci. Není to nic nutného k vidění, stejně na to každý zapomene do týdne. Až na toho býka, takové hrozné digitální efekty se vrací v podobě nočních můr. Více ZDE!
sQelle
sQelle
2 814 bodů
6
Film zachycující Ryana Reynoldse v roli Ryana Reynoldse, The Rocka v roli The Rocka a Gal Gadot v roli Gal Gadot. Všichni tři hrají své typické role posledních několika let, funguje to, ale že by mě to zvedlo z gauče?
2 487 bodů
5
5/10
Martrix
Martrix
2 449 bodů
6.5
Rawson Marshall Thurber svůj stín nepřekročil ani s takto hvězdným obsazením. Raynoldsovo špičkování na jednu stranu celý film odlehčilo, na druhou už to začíná být ohrané, protože to vypadá, že v jiném módu ani hrát neumí. Co se týče vzájemné chemie s Rockem, tam problém není...Rock je profi sidekick. Spíš mi mezi ně moc nesedla Gal Galdot, která působila podivně rozjíveně. Celou tu honbu za vajíčky zakončuje rádobytwist v závěru, který nebyl ani chytrý, ani vtipný. V součtu je Red Notice klasická netflixová průměrárna na zakázku, která nevyuživá hvězdného potenciálu velké trojky, ani rozpočtu jak by mohla. Výprava, lokace, hudba, akční scény...to vše totiž působilo fajn(i když...digibýk byl strašný). Přesto je díky slaboučkému scénáři Red notice něco, jako stará bondovka...ale bez Bonda i bez záporáka.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 271 bodů
6
Po všemožné mediální masáži,to přišlo.Vsude sem četl jak Netflix představí svůj nejdražší film,s hvězdným obsazením..no hvězdné obsazení se opravdu dostavilo,bohužel ale bez kýženého úspěchu..rayn reynolds to tam zkouší všemožně hlaskovat,ale bez úspěchu,až moc to tam tlačil... příběh celk ušel,ale i tak mi to přišlo tuctové, žádny krach ale taky žádná pecka,ale na netflixovske poměry velmi dobrý film
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
6
Heist příběh ve stylu rychle a zběsile, tzn. fyzika a něco jako realističnost se neřeší. Akce, vyjma té úplně první, je přestříhaný nepřehledný guláš. Reynolds, The Rock a Gal Gadot hrají na úrovni, z čehož první dva zmiňovaní ukazují své klasické archetypy. Závěrečný příběhový zvrat lze tušit, ale přesto potěší. 6/10
naineko
naineko
1 549 bodů
7
Dětem se to líbilo. Víc než Muž z Acapulca a Honkongu. Skála hraje Skálu (každopádně kloubouk dolů, že si nechal nabančit od holky), Deadpool hraje Deadpoola, Gal Gadot poloha zaporačky neskutečně seděla. IndianaJonesmomenty bez obvyklé IndianaJonesprázdnoty, takže v podstatě plus.