61%

Komentáře a recenze 32

FAT_YODA
FAT_YODA
1 510 bodů
6
Velmi mi sedl humor a dobří herci hrají dobře, ale jen proto nemůžu dát nad 3 hvězdy filmu, který se víc než nesnaží. Ačkoliv jsem se stále celkem dobře bavil, nedočkal jsem se ničeho zajímavého. Raynolds hraje skvěle svou oblíbenou roli sama sebe a Johnson s Gal Gadot ho doplňují na prázdném papíře, kde stojí vše na této trojici. Plot twist, který byl první zajímavou události je zničen humorem a jeho následnou ignorancí, pak jako by někdo film ustřihl a místo konce dal trailer na druhý díl. Fajn jednohubka...
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
6
Náhodou na míň než na 3/5 to za mě není, snad tu nikdo nečekal žádné mistrovské dílo, ale jak už to u The Rocka klasicky bývá, jde hlavně o to pobavení, což si myslím že fungovalo docela dobře.
Jaroslaw 23
1 448 bodů
6
Průměrný blockbuster se vším všudy.Dvojice Johnson a Reynolds vrámci možností funguje,Gal Gadot mi zde neseděla a celkově škoda,že zde trpý hlavně scénář,akce a bohužel i předvídatelnost,zkrátka a dobře pokud chcete po práci vypnout a nepřemýšlet,tento film je na to vhodný.
HNTR
HNTR
1 037 bodů
6
Upřímně, jsem od téhle trojice očekával víc... Reynolds a Rock dejme tomu, ale i přes to hrajou pořád dokola to samé a ve filmu z nich podstatě nic nového nevyždímali... Ozvláštnění je však v tom, že hrajou spolu a poměrně to funguje. Bohužel do této chemie nezapadá Gadot, která je sice sympatická, ale tím to tak končí. Jinak je tu spousta vykrádaček z jiných filmů. Např. Indiana Jones... Normálně bych dal dvě hvězdičky, ale za Eda Sheerana a jeho referenci na GoT dávám tři.
Ronan369
Ronan369
804 bodů
8
Je to taká akčná sranda. Ako musím uznať že, akčné scény sú premakané, naša trojka predviedla, že nie sú najlepší herci len tak pre nič za nič, zmena prostredia bola dobrá, len škoda ,že to je complet efekty absolútne žiadna výprava a to sa na tom filme aj odrazilo. Čo sa týka humoru je taký suchší a ten zvrat ma neohromil tak ako mal. Taktiež tu chýba tá chémia medzi tými postavami, tie postavy sa absolútne nepoznajú. Ja by som to povedal takto, priemerný srandovný akčňák.
tindersticks
tindersticks
783 bodů
5
Nekomplikovaná variace na buddy-movie s průměrmými efekty, s předvídatelnými žerty a, jak to tak u těchto komedií bývá, naprosto nerealistickými scénami. Nicméně pokud tohle všechno dopředu víte, své dvě hodiny času, ve kterých nemáte co dělat zaplníte docela dobře,
N333meziiiz
N333meziiiz
668 bodů
5
Hodně průměrný filmový průmysl který sázel na slavné osobnosti, které už měly jméno, ale nedokázaly je plně využít. Ryan Reynolds a The Rock se snaží zachránit film svými klasickými vtipy; některé jsou dobré, některé špatné. Film je celkově silně průměrný, herecké výkony Gal Gadot jsou spíše průměrné, a sám o sobě film neměl ani smysl natáčet,z filmu jsem se neodnesl nic a vlastně žádné zapamatovatelné scénky si nepamatuju
IAmDodiK
IAmDodiK
342 bodů
7
Zajímavý konec který jsem nečekal.
jqkvbs
jqkvbs
323 bodů
6
Standartní, průměrný Netflix akčňák. Čekal jsem snahu o vtip každé dvě minuty. Fyziku-a-smysluplnost-postrádající akci, kde nikdo nebude vypadat že je vlastně v nějaké potyčce. Průměrný příběh s tunou očekávatelných plot twistů s ještě průměrnějším scénářem a guess what, nespletl jsem se ani v jedné věci. Pokud jste skutečně (ale opravdu skutečně) jednoduší diváci, red notice pro vás bude v pohodě jednohubkou, kterou když absolutně vypnete mozek a zavřete obě dvě oči, si možná budete dokázat i docela užít. Pokud ovšem nepočítáme závěrečných dvacet minut, který jsou bezkonkurenčně nejhorší části filmu a naštvali mě v tolika věcech že se až divím jak se jím to vůbec mohlo povést.
helena23
helena23
25 bodů