64%

Komentáře a recenze 19

Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Co se zápletky týče, tak je vlastně docela dost rozbitá a akce a reakce mnohdy nedává úplně smysl. Nehledě na to, že jednání některých postav jde často přímo proti jejich přirozenému charakteru. Na stranu druhou je zde ale výborná chemie mezi Buckym a Samem, výborný baron Zemo (který ovšem někomu sednout nemusel, to chápu), spoustu skvělé akce a kulisy a vizuál celkově je samozřejmě vzhledem k rozpočtu nádherný. Celkově taková typická Marvelkovka, které bych za přivření obou očí asi dal těch 75%. Vlastně jsem se docela dobře bavil a to je nejdůležitější.
HNTR
HNTR
1 037 bodů
8
Musím říct, že první epizody pro mě byly spíš utrpení a docela jsem se i nudil. Nakonec jsem rád, že jsem vytrval a seriál nezatratil. Ta provázanost je prostě jedním slovem Marvel a ten build up několika dalších linek je obdivuhodný... Ať už je to Sam jako Kapitán Amerika, Sharon a nebo John Walker jako U.S. Agent. Třešničkou na dortu je pak poslední díl, kterému nechybí akce, dialogy a závěrečné rozuzlení. Upřímně čekám, co dalšího se na nás v MCU chystá, protože těch rozjetých linek je spousta. Seriál jsem si užil a rozhodně si ho někdy zkouknu znova.
Veronika Rada
Veronika Rada
924 bodů
10
Tak tohle je pecka. Jak nemám Marvel ráda tohle má hlavu i patu a dokonce myšlenku. Která může působit povrchně, ale v dnešní době je čím dál víc aktuální. Asi to lépe pochopí ti co se vyrovnávají s nějakým traumatem, ale myslím že to může pomoci i těm kteří žijí okolo lidí s traumatem, tedy pokud se otevřou myšlence že trauma si vybírá lidi, ne že si lidi vybírají traumata. Bonus je že se to točilo v Praze.
l0g0s
l0g0s
801 bodů