84%

Komentáře a recenze 32

p.a.douch
p.a.douch
8 374 bodů
9
Jako malej kluk jsem tenhle film strašně žral. V dnešní době ty triky už asi moc dětí nezaujmou, ale v době mého mládí to byla absolutní bomba. Na to že to bylo natočené v roce 1955 je to světový výkon. Herecké kreace partičky kluků jsou obdivuhodné a práce Karla Zemana na scénáři i jako režiséra jsou zkrátka velmi dobré. Mám tenhle film rád.
avenis
avenis
8 184 bodů
8
Na dobrodružné filmy jsem moc nebyla, ale Cesta do pravěku neoddělitelně patří k mému rannému dětství. Těch loutkových dinosaurů jsem se opravdu bála a všemu jsem věřila. A toho zabitého mi bylo opravdu líto. Takže kdybych měla hodhotit očima pětiletého dítěte, tak dávám 8.
squirrelpool
squirrelpool
7 017 bodů
10
Tenhle film jsem jako malý opravdu miloval. Jurský park a Cesta do pravěku to byly moje nejoblíbenější filmy. Díky nim jsem se chtěl stát paleontologem, aniž bych věděl jak se tomu vlastně říká. Konkrétně v tomhle případě na tom mají velikou zásluhu pánové Zeman s Burianem. Umění pana Zemana jsem objevil a ocenil, až později, ale neuvěřitelný talent mistra Buriana mě fascinuje dodnes. Dodneška si pamatuji jak jsem sledoval souboj stegosaura s jedním mě dosud neznámím dravcem, a jak mi bylo stegosaura líto, ale zároveň se mi líbil ten dravec. Po tom ten zběsilý úprk jednoho z kluků před tím masožravým pštrosem. Nádhera
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Naprosto boží klasika. Dneska už by se to mladší generaci asi vůbec nelíbilo a považovali by to za naprostou hrůzu. Jenže pro mě, byl a pořád je zkrátka film, co se hravě vyrovnává s dnešními Jurskými parky. To jak si poradili s vyobrazením našich dinosaurů.. Je prostě důkaz, že málo je někdy hodně. Nebo jednoduché nápady, jsou mnohdy nejlepší. Fakt skvělá klasika.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
7
toto je prostě klasika.
bidlobox
3 802 bodů
9
Díky panu Augustovi, Díky Zdeňku Burianovi a díky filmovému mágovi Karlu Zemanovi jsme se mohli podívat do pravěku dávno před Jurským parkem a počítačovými triky. Už v padesátých letech 20. století nás tam Karel Zeman dokázal vzít jako nikdo před ním a jako nikdo po něm. Kombinací hraného a animovaného filmu dokázal vytvořit živoucí svět trilobitů, dinosaurů a mamutů sugestivní natolik, že naše dětské oči vzplály zvědavostí, touhou po poznání a úžasem. Fantastický, dobrodružný a zároveň poučný příběh čtyř chlapců, kteří se vydají na dřevěné loďce proti proudu času, je zároveň cestou do dětství toho každého z nás.
kery-
kery-
3 671 bodů