Komentáře a recenze 17

8.5
Krásná podíváná a vynikající filmový zážitek.
Miller
Miller
2 220 bodů
10
Rozkošný filmeček, který plyne jako voda, která je modrá jako Newmanovy oči. Více méně se tam nic nedělo, ale mě to bavilo. Westerny miluji. Paul Newman opět sympaťák, Robert Redford poprvé sympaťák, slečna celkem dobře hraje. Navíc je zde krásně vykreslená naivita a sentimentlita, a samozřejmě, že i kostýmy, hudba a masky, a fauna. Zkrátka pěkný snímek. "Musím, a stejně neskočím!". 85% Rotten Tomatoes: 92% | FDb.cz: 87% | kfilmu.net: 97% | IMDb: 81% | Kinobox: 80% | průměr: 87%
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
9
Takový trochu méně tradiční western podle mě, ale velice zábavný. Paul Newman a Robert Redford jsou super, ale ne tak jako v Podrazu.
Dubínka
577 bodů
9.5
Opravdu vynikající film který prostě žádné negativum nemá. Naprosto vynikající Paul Newman a Robert Redford, výborná atmosféra, a skvělá hudba dělají z tohohle snímku jeden z nejlepších westernů, ikdyž je to podle mně western dosti netradiční. Film uteče velmi rychle, jeho stopáž je naprosto ideální, a na svoje stáří je podle mně velmi moderně a zábavně natočen. Vrchol celého filmu je ovšem v závěrečné scéně, která je opravdu geniální. Jen málokterý film si zaslouží tak plných a čistých pět hvězdiček.
Žid Baribal
Žid Baribal
410 bodů
8.5
Rozkošný filmeček, který plyne jako voda, která je modrá jako Newmanovy oči. Více méně se tam nic nedělo, ale mě to bavilo. Westerny miluji. Paul Newman opět sympaťák, Robert Redford poprvé sympaťák, slečna celkem dobře hraje. Navíc je zde krásně vykreslená naivita a sentimentlita, a samozřejmě, že i kostýmy, hudba a masky, a fauna. Zkrátka pěkný snímek. "Musím, a stejně neskočím!"