Borsalino

72%

Komentáře a recenze 5

8
Tento snímek je pro mne jako milovníka filmové tvorby Jean-Paula Belmonda naprostým pokladem. To,že se zde spojil s další ikonou Francouzského filmu Alainem Delonem byl výborný nápad,které ocenili diváci po celém světě. Snímek táhnou právě dva zmiňovaní pánové a jejich obrovské charisma. Gangsterka jak se patří.
30 291 bodů
7
Tento film mi dlouho unikal a moc jsem se těšil na gangsterku s legendami francouzské kinematografie. Přišlo trošku zklamání. Myslím, že tato skvělá dvojice mohla dostat více akčních scén a bylo by to perfektní. Lehce uspavájící tempo, vše zabaleno do dokonale zpracovaného prostředí meziválečné Francie. Na oko moc pěkné. Belmondo svým živelným projevem trošku zastiňuje Delona. Je to pěkné, ale chybí tomu kapka šťávy navíc.
avenis
avenis
8 705 bodů
8.5
Na svou dobu se jedná o velmi kvalitní a zdařilý film z prostředí francouzského podsvětí. Dnes už nejsme zvyklí na děj posunující se zvolna a s tak dramatickými pauzami. Akční scény s přestřelkami mají dokonalou choreografii a krví se šetří. Výborná je scéna v úvodu filmu, kdy si Delon a Belmondo dávají přes hubu. Neméně působivé je upalování visících vepřových půlek na jatkách. (12.10.2014)
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 021 bodů
7.5
No jo, to je Marseille, rok 1930, krásná stará auta, krásný mladý Delon a neméně krásný mladý Belmondo, ... :-) Co k tomu říci? Je to výborně natočené, má to nezaměnitelnou atmosféru, je to oddechovka, nicméně druhý film už se v roce 1974 točit zas neměl. Zbytečné! Nedosahuje kvalit prvního, což bývá pravidlem. Hudbu, jejímž autorem je Claude Bolling, hodnotím rovněž pozitivně, divákovi se vryje do paměti zrovna tak jako oba dva hlavní představitelé. Působí jako bratři, k další spolupráci se ale odhodlali až bezmála po třiceti letech ve filmu "Poloviční šance". Napětí mezi nimi při natáčení bylo údajně hodně znát. Jean-Paul Belmondo nelibě nesl fakt, že Alain Delon bude na plakátech uveden dvakrát - jednou jako herec a jednou jako producent.
radek-prokopius
radek-prokopius
151 bodů