Komentáře a recenze 61

8
Příspěvek obsahuje spoiler!
Drover
Drover
134 bodů
8
Koncentrovaná dávka pozitivní energie, vypuštěná do světa v ten nejpříhodnější moment. Chalamet srší charismatem a táhne celý film kupředu, a už když se v první scéně dokonale hýbe po scéně spolu s kulisami, je jasné, že Wonka bude jedním z těch výjimečných kinozážitků. Wonka je oproti svým předchůdcům mnohem pohádkovější, což podporuje chytlavé muzikálové pojetí i mnohem stylizovanější svět, ve kterém se zbytečně nezabíhá do nudné sféry zákonitostí, zato se může divák naplno rochnit v jedné chytlavé a nápadité scéně za druhou, které dohromady formují specifický romanticky fantaskní svět v retro stylu Olivera Twisto. Žánrový posun sice zploštil zápletku, ale podobně jako v Karlíkovi jsou tím pravým kořením dílčí scény a tuna originálních a zábavných nápadů, a těch se tu opět dočkáme do sytosti. Chalamet se titulní role zhostil bez zaváhání a bez zaváhání prodává jak ztřeštěnou náturu svojí postavy ve stylu Johnnyho Deppa, tak i dojemný osobní rozměr. Je to prostě pan herec. A Hugh Grant jako Umpa Lumpa vtipně odkazuje na původní film, ze kterého Wonka vychází, a na omezeném prostoru vždy dokáže do scén vlít novou energii i styl humoru. Tahle značka zkrátka s každým filmem odhodlaně bojuje o status klasiky, a Wonka rozhodně není výjimkou.
Mr.Seba
Mr.Seba
93 bodů
9
miluju umpa loompa takže 9
maradusek
maradusek
84 bodů
10
nemám rád muzikály, velmi mě nebaví a nudí mě. Tohle je ale jeden z mých nej filmů, co jsem za poslední dobu viděl. Timothee je fakt slvělý! Film vás vnese do světa fantazie a na konci vás násilně vyflusne do špinavé chodby v kině, kde se na zemi válí popcorn, koše přetékají odpadky ale vy jste ještě stále v tranzu z té symfonie, která vám byla právě naservírována.
  • kamera
  • hudba
  • timothee ✨👀
MíRa2194
75 bodů
8
Krásná pohádka pro celou rodinu. Vtipné a zábavné momenty se střídají s vážnějšími a smutnými, které minimálně na mě fungovali. Hned od začátku to má spád, které možná ke konci trošku zpomalí, což působilo lehce zvláštně pro mě. Chalamet se mi do role Willyho Wonky extrémně hodil a celkově všichni herci zahráli dost dobře (překvapila mě kněz stvárněný Atkinsonem, kterého jsem ve filmu opravdu nečekal). Vizuální stránka filmu byla velmi poutavá. Animátoři si opravdu vyhráli s všemi čokoládovými věcmi, které působily až kouzelně. Dle mě se z Wonky stane za několik let oblíbená vanoční klasika ve stylu Sám doma atd.
Pipa24
64 bodů
7
Hodnocení přes 80 % je dle mého přehnané, ale příběh jsem si užila. Bylo to tak pozitivní, plné fanzazie s moooc čokolády, že po skončení musím běžet do nejbližší cukrárny a doplnit cukry. Wonka je milý kluk, snílek, který si plní svůj dětský sen, a po celou sobu ho neopouští optimismus, prostě víte, že to dá, nepochybujete, že to vyjde a takové filmy je dobré občas vidět. S trochou nadsázky se dá říci, že to je inspirativní podnikatelský příběh :-) Hudební části jsou trošku slabší, jako muzikál to moc dobře nefunguje, ale jako pohádka pro celou rodinu to určitě stojí za to.
Maltski
Maltski
62 bodů