Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství

67%

Komentáře a recenze 59

8
7/10. Tak tohle se povedlo, Sam Raimi tuctovou Marvelovku pozvedá o třídu výš jen škoda toho poměrně prostého scénáře, který je zbytečně jednoduchý a plochý bez hloubky ( takže klasický marvel). Jen jsem od titulu s názvem Dr. Strange v mnohovesmíru šílenství čekal něco bláznivějšího a zajímavějšího.
slord
slord
3 832 bodů
8
Rukopis Sama Raimiho sa dá poznať, viac by sa mi možno páčilo, keby sa ujal réžie minuloročného Spideyho, ale aj táto prvá hororová Marvelovka mi spravila radosť. Po vizuálnej a hudobnej stránke je to veľmi dobré, čo sa týka príbehu, tak sú tam nejaké diery, chcelo to možno dlhšiu stopáž, kde by sa to dalo lepšie ukotviť. Cumberbatch je ako Strange skvelý, ale určite si kradne hlavne priestor pre seba Elizabeth Olsen ako Wanda, od postavy Americy Chavez som čakal, že bude otravná, no prekvapivo to bola dosť sympatická postava, treba určite spomenúť cameo role, niektoré boli dosť fajn (jedna však určite ostatné zatienila, snáď sme túto postavu v tomto podaní nevideli naposledy). Rating PG-13 bol vyťažený na maximum, pri niektorých scénach som bol prekvapený, že to ešte do tohto ratingu spadá, hororové prvky tu fungujú na jednotku a užíval som si aj pomrknutia na Evil Dead. Nie je to bezchybný film, avšak čo sa týka Marveloviek, tak tých s takýmto osobitným zjavom nie je až tak veľa a teší ma vždy keď sa takáto objaví. 8/10
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
2
Dr. Radim Uzel v mnohovesmíru mužské erekci a sexuální výkonnosti. Doctor Divnej se mi oficiálně sprotivil už v posledním Spajdr-Gayovi, a tím už patřičně mohu celý Mrdvel jebat do prdele, a spokojeně si plout v odpadní vlně. Ale zatím uštědřím ještě jednu hvězdu, už se mi ty odpady začínají kvantovat v mozku, to by vedle pavučin a pilin rozdováděl velký chaos. // Tak, a teď nastavíme recenzi podle toho, jak by to černý kocour hodnotil v tom multivesmíru of "Madness", jediné šílenství je, že se v 14,000,605 vesmírů nenašla jediná kočka, která by dala pět hvězd, ale všechno postupně. Whitekocour - Ten se od černého liší snad jen v té pozitivní nátuře, a nevidí svět natolik černě jako jeho protějšek, ale zato miluje všechny komiksový srančičky od Mrdvelu, a lepší film než Avengers: Infinity Gore neviděl, a má dobrý vztahy se psy, a žere hlemýždě z chodníku. On by dal čtyři hvězdy, ale zase, kdo potřebuje takové kočky mít doma? Ultrablackkocour - ten krom ultra ve jméně nemá jiné poznávací znamení, než že si ultra libuje v černotě, a sledováním takovým exkrementů mu ještě narůstá jeho úchylka na mastnoty. On by dal při nejlepším odpad, a šmakoval si v příšerné akční cheografii, a nudných soubojí. Teď to bude celkem vostrý jak struhadlo, protože takovej Pussykocour vyhledává jen porno parodie Avengers, Tchoře, Bulka apod. a čistě jen komentuje scény, kde se nešuká. Například v jeho hodnocení najdete Assvenger: Secret Thor's. Bonner, Spider-Man: Cum in home, Black Widow - BDMS Crown underground's, Captan Homorica: Tin ass.. Takže, pokud nežerete hovna ke snídani, asi jste pochopili, že tohle by moc neklapalo, a buďte rádi za mně. To taky není moc dobrá zpráva, ale prostě, učte se matiku, jezte brokolici, a nesedejte si do sedaček hromadné dopravy. Bůhví jaký feťák tam seděl před vámi..
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
6
Hodnotenie: 7/10. Nový Doktor Strange je celkom pekným úkazom ako zničiť kúzlo prvého filmu. Dvojka je sama o sebe zlá ale v niektorých bodoch je naozajpodarená. Film ma zaujal hlavne preto pretože má hororové prvky. Aj keď to je pravda tak som prekvapený že Marvel vytvoril polovičný horor. Aj keď viem že filmy od Marvelu sú niekedy až príliš neudržané nad hranicou medzi dobrým a zlým tak tento film Marvelu trocha prešiel do zlého. Inak celkom som sa aj bavil. Očakávanie: 6/10.
kknk2
kknk2
2 955 bodů
7
Marvel se čím dál tím víc upírá k paralelním světům, díky čemuž jeho filmy nabývají na potrhlosti. V případě druhého Doctora Strange můžeme mluvit o naprosté nevyzpytatelnosti děje a šťastné náhodě. Teď je jen na divácích, jak přijmou jeho béčkové ladění šmrncnuté dark fantasy.
sQelle
sQelle
2 814 bodů
6
Tak už je to oficiální a multiverse se stává realitou. Po dlouhém natahovaném startu čtvrté fáze se se Spider-manem a Dr. Strangem začínají odehrávat zajímavé věci. Název šílenství je zcela na místě a vlastně pokud se někdo nedokázal zorientovat ve světě MCU doteď, tak teď už je pozdě. Lehký hororový nádech a osobitý styl Reimiho přináší zase trošku něco jiného, ačkoliv jsou zde klasické Marvel šablony, tak na čtvrté fázi je vidět, že chce být aspoň trošku experimentální. Za lehkou nevýhodu považuji, že je potřeba znát děj hned několika seriálu (WandaVision, What If?,Loki), což je trošku průser ve státech, kde není možné si legálně tyto seriály pustit. Jasně člověk to asi zvládne i bez seriálů, ale Marvel o té kompletnosti je a tady prozatím ztrácí. Hlavní protagonisti jsou skvělí a průchod různými universi je strhující. Hororové prvky jsou zábavné a je to na MCU zase trošku jiná liga. Zdá se, že je tenhle film dost rozporuplný, jenže mě prostě Strange a Wanda bavili i v předešlých dílech, takže tady jsem je hltal s náležitou chutí.
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
4.5
Doctor Strange v mnohovesmíru přeplácané nudy. Postavu nejmocnějšího čaroděje světa jsem měl rád již v komiksech a první film mne doslova uchvátil. Pokud máme Endgame brát za konec první série seriálu a nyní najela druhá, tak se skutečně snaží být větší, lepší, pompéznější s ještě větším množstvím efektů, odkazů a třpytek. Jenže na tomhle kvalitní dílo nevystavíte. Kde jsou ty časy, kdy se mluvilo o Nightmareovi jako hlavním padouchovi a cestě skrze sny. Při psaní díla nastávají nebezpečí ve dvou cestách: cestování časem a paralelních světech. První zvládl Marvel na výbornou, ale v paralelních světech dosud tápe. Animovaný Spider-Man to zvládl, Loki taky, jelikož ten sám o sobě koncept víceméně představil a byl o postavách. What If, Bez Domova a Mnohovesmír šílenství o postavách příliš nejsou (s výjimkou epizody What If o Strangeovi, kde byl větší character development než v celém tomhle filmu). Na vývoj se příliš nesoustředí, hlavně že ale dostaneme camea oblíbených hrdinů z jiných sérií. Po posledních několika filmech si již začínám říkat, zda další Marvel filmy za peníze stojí. Ještě se rozmyslím, ale do kina už možná nezavítám. MCU mělo skončit Endgamem, nyní je to již jen velký guláš. 45%
2 487 bodů
2
2/10
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 263 bodů
7.5
Konečně první fim Marvelu ze 4 fáze který stojí za to.Audiovizualni stránka byla naprosto dokonalá,a to přinejmenším.Dej jako i u ostatních Marvelovska,je trochu strohý a přímočarý,ale nalejme si čistého vína na Marvel koukáme hlavně kvůli akci,vtipu nebo audiovizualu.ten se tu fakt povedl.ale samozřejmě toto není nejlepší film od Marvelu,za to je nejlepší ze 4.faze.A závěrem je vidět jak chce Marvel prolínat své seriály a filmy,páč když neuvidíte seriál Wandavision tak budete ve filmu docela tápat.
Kuca25
2 132 bodů
8
Divím se, že má druhý Doctor Strange tak chladné přijetí. Pro mě to byla velmi zajímavá podívaná, která sice nebyla nijak extra propracovaná co se odkazu a scénáře týče, ale na druhou stranu vizuálem se mi líbila snad nejvíce. Sam Raimi má skvělý cit pro to aby vše na plátně vypadalo skvěle a mě jeho styl prostě baví. Doctor Strange byl opět něco nového co sice v kostře naprosto opakuje všechny marvelovky vůbec, ale aspoň výplň byla zcela jiná. Samotný Doctor Strange mě tolik nebavil, ale například Benedict Wong či Scarlett Witch, tak ti byli perfektní. Svým způsobem se mi líbí vývoj Wandy, určitě více než v jejím seriálu, který tomu všemu předcházel, ale její změna chování od Ultrona až sem je rozhodně rozsáhlejší než u většiny postav. Konec všeho byl poněkud nešťastně udělán, na tom vidím asi největší slabinu snímku. Myslím tím způsob, kterým byla tak rychle poražena. Nové postavy byli zprvu příjemné sledovat než hned přišlo zklamání v jejich nic nedělání, ale prostě celkově to bylo hezky barevný, tajemný a zkrátka jiný. Musím říct, že jsem se bavil.