71%

Komentáře a recenze 29

MajklCZsk
MajklCZsk
2 369 bodů
8
Pohodová rodinná zábava, kterou jsem si strašně užil. Oproti jiným pohádkám má i nějakou slušnou formální estetiku a Sonic je zpracovaný skvěle. Kdybych měl děti, tohle bych jim pustil mnohem raději než nějaké současné disneyovky.
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
8
Už aby bylo pokračování. Snímek je nabitý nejen skvělými akční scénami, ale je zároveň doprovázený humorem. Když jsem viděl poprvé Detektiva Pikachu, byl jsem zklamaný. Byl to dobrodružný film, ale scházel tak humor. Za to tady je ho až dost. Myslím, že za to může hlavně skvostný Jim Carrey, který se po čtyřleté pauze vrátil zpátky do kina. A stojí to za to. On, jakož to Dr. Robotnik, je perfektní. Je to takový záporný Ace Ventura. Myslím, že hlavně kvůli němu, byste měli film vidět. Za mě 85%.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
6
Podívaná především cílící na děti, kterou si ale dokáže užít i divák staršího vydání. Film má spoustu narážek a odkazů na jiné filmy, pár cool momentů a pomrknutí pro starší publikum. Minimálně scéna z baru odkazující na X-manovského Quicksilvera potěší snad každého. Re-designovaný Sonic působí dobře a Jim Carrey jako záporný element funguje výborně. Fajnová rodinná zábava
Nevka
Nevka
1 503 bodů
6
První verze nadpozemsky rychlého "ježka" byla naprosto odpudivá a zcela oprávněně zdvihla vlnu fanouškovské nevole a znechucení. Tvůrcům naštěstí došlo, že tudy cesta nevede, a rozhodli se problém řešit. I díky tomu nakonec nevadí, že je samotný film nijak neurážející a možná mírně nadprůměrnou podívanou. Kouká se na něj totiž celkem dobře, a pokud nečekáváte nic světoborného, slušně se pobavíte. Příběh je vlastně taková jednoduchá "hobití cesta tam, a zase zpátky". Na nic si nehraje a stojí hlavně na mírně dětinském humoru, na který buď přistoupíte, nebo ne. V tomto ohledu má tak dost společného s Harley Quinn. Hlavní pozornost na sebe ale strhává Jim Carrey, který ztvárnil roli "Doktora Robotnika". Jeho herecký výkon je podobný Masce, a Jim se opět vyžívá v excentrickém chování své postavy. V českém dabingu ho navíc ztvárnil Bohdan Tůma, který už se na Carreyho projev dokonale adaptoval. Pokud jste z Prahy a máte raději originální znění, můžete vyrazit do Cinema City Slovanský dům, kde Sonica promítají anglicky (bez titulků). Milovníky původní hry pak potěší velké množství videoherních odkazů, kterými se tady opravdu nešetřilo. První půlku filmu mě tak neuvěřitelně otravovala jen dost podivná hudba. Nejde mi o samotné herní motivy, ale o "výplňovku", která doslova ničila každou méně akční pasáž. Pokud máte děti, nebo jste prostě jen fanoušky modrého ježka, určitě využijte možnost a kino navštivte. Užijete si hodinu a půl slušné zábavy, která zdatně sekunduje loňskému hernímu snímku: Detective Pikachu.
HNTR
HNTR
1 037 bodů
8
Sonic dost překvapil oproti Pikachuovi, hodně to tahá Jim Carrey, bez něj by to bylo na 3*, ale jinak ten film taky funguje.
Wolf77
Wolf77
987 bodů
9
V původním traileru ježek Sonic vypadal doslova obludně, ale studio vyslyšelo kritiku fanoušků a Sonica předělali a vyplatilo se. Je přesně takový jaký by měl být. Je to velmi příjemná podívaná, která je spíš nebo více pro děti, ale i dospělí se u toho budou příjemně bavit a myslím, že nebudou zklamáni. Je to vtipné, zábavné a svojí délkou je to tak akorát. Takže velmi příjemný filmový počin. Filmy podle her většinou moc nepovedou, ale tohle je ukázka toho, že i dobrý film podle hry se dá natočit. Takže to za návštěvu kina určitě stojí.
Pavliss
Pavliss
897 bodů
7
Jeff Fowler natočil solidní rodinnou podívanou, která šlape, má fajn hrdinu i záporáka, hezky se na ni kouká
CarnTheSlayer
CarnTheSlayer
877 bodů
6
Ježek Sonic je v podstatě jen další z řad obyčejných klišé pohádek. Kdyby mi bylo sedm let, nebo jsem se aspoň dokázal mentalitou do svých dětských let vrátit, tak bych si to asi užil víc a možná bych se i nějakým těm vtipům pořádně zasmál než abych se tomu jen tupě uchechtl s nějakým tím chrochtáním. Jim Carrey hraje jako ve většině komedií, kde se objevuje, svou typickou roli takového toho "šoumena" a začíná s tím být trochu nudný, když je k tomu všemu jeho záporná role taková obyčejná a ne úplně výrazná. Všiml jsem si, že tohle někteří lidé považují za lepší film než Pokémon: Detektiv Pikachu, no musím s nimi silně nesouhlasit, páč ten je o 360 stupňů dost lepší. Ve výsledku je Ježek Sonic průměrná pohádka pro děti, nic světoborného krom toho, že se jedná snad o prvního hranou adaptaci této populární videoherní značky nenabídne.
JamesConnorGeek
823 bodů
8
Slušná rodinná jízda, která pobaví všechny věkový diváky. Film je skvěle ztvárněnou herní adaptaci a fanoušci Sonica můžou jen jásan a oddechnout si, že to dopadlo naštěstí na jedničku! 80%
sugi
752 bodů
8.5
… s očekáváním , že Sonic dopadne jako jiné pokusy o zfilmování legendárních herních postav - Mortal kombat , Street fighter , Pixely a jiné , jsem po shlédnutí Sonica byl velice a příjemně překvapen ….. Sonic má děj , má vtip , má duši , prostě tvůrci udělali FILM a né jen kopii hry …. I Jim Carrey se hodí na roli profesora , ale občas přehrává , on to ani jinak neumí.... Sonic je zdařilá transformace s herních konzolí na plátna kin …..