71%

Komentáře a recenze 29

David Ženíšek
David Ženíšek
662 bodů
8
Velmi zábavná rodinná video herní adaptace. Jim Carrey je v tomto filmu skvělý a jeho roli si neuvěřitelně užívá. Postavy jsou velmi dobré a příběh takový trochu více obyčejný, ale k tomuto filmu se hodí. Prostě zábavná podívaná
gde
gde
648 bodů
6.5
Docela mě to překvapilo, na to jak to ze začátku vypadlo díky prvnímu traileru jako totálně fail, to nakonec byla oddychovka. Nic složitého, nic extrémně chytrého ale neurazí. Samozřejmě nejlepší byl Jim Carrey, který si vychutnal roli a krásně to zahrál.
Ku
460 bodů
4
Docela dobrý
mil0
mil0
439 bodů
7
Sonic the Hedgehog je akční komedie z roku 2020, která je založena na stejnojmenné videoherní sérii od Segy. Film režíroval Jeff Fowler a napsali ho Pat Casey a Josh Miller. Film sleduje příběh Sonica, modrého ježka, který dokáže běžet nadzvukovou rychlostí, a jeho přátelství s maloměstským policistou Tomem Wachowskim. Společně se snaží zastavit šíleného vědce Dr. Robotnika, který chce Sonica využít pro své experimenty. Film je určen především pro mladší diváky a fanoušky videoher, kteří si mohou užít humorné a dobrodružné scény s Sonikem a jeho nepřáteli. Film také nabízí sympatické a charismatické herecké výkony, zejména od Jima Carreyho, který hraje Dr. Robotnika s velkou energií a nadšením. Film také využívá kvalitní vizuální efekty, které zobrazují Sonikovy schopnosti a jeho interakci s reálným světem. Film však není bez nedostatků. Některé části příběhu mohou být považovány za předvídatelné nebo klišé, a některé vtípky mohou být považovány za hloupé nebo nevtipné. Film také nemá moc ambice nebo originality, a spoléhá se na osvědčené formule a stereotypy. Film také obsahuje několik případů zjevného product placementu, který může působit rušivě nebo nepřirozeně. Film je zábavná a lehká podívaná, která potěší zejména mladší diváky a fanoušky videoher. Film nenabízí nic převratného nebo hlubokého, ale je to slušná adaptace populární videoherní postavy. Film bych doporučil lidem, kteří mají rádi akční komedie s nadpřirozenými prvky.
  • Zábavné a dobrodružné scény s Sonikem a jeho nepřáteli.
  • Sympatické a charismatické herecké výkony, zejména od Jima Carreyho jako Dr. Robotnika.
  • Kvalitní vizuální efekty, které zobrazují Sonikovy schopnosti a jeho interakci s reálným světem.
  • Předvídatelný a klišovitý příběh, který nemá moc ambice nebo originality.
  • Hloupé nebo nevtipné vtípky, které mohou narušovat atmosféru filmu.
  • Zjevný product placement, který může působit rušivě nebo nepřirozeně.
jqkvbs
jqkvbs
323 bodů
8
7,5/10 Jednoduše neskutečné, příjemné překvapen! Sonic jako samotná postava je klasická zábava pro mladší/jednodušší publikum, co ale ve skutečnosti nepůsobí jako slabý článek, ale je vážně sympatická a velice, velice fajn. Jim Carrey jako Doctor Robotnik je naprosto perfektní a působí naprosto ikonickým, herním a šíleným dojmem. A James Marsden jako Tom je neskutečná father figure :DD. Akce je taky překvapivě velice dobrá a až na to, že na mě samotné finále nepůsobilo ani z poloviny takovým epickým dojmem jako akce v průběhu filmu, jsem si ji velice užil. Celkově to je veliká pecička, napěchovaná nejrůznějšími odkazy, ve které si každá věková kategorie najde to své.
Morra
235 bodů
7.5
A pak,že se jsou herní adaptace prokleté. Sonic je důkazem,že to prostě jde a že to jde sakra dobře. Ježour je sympaťák a každý pětník,který byl zainvestovaný do jeho předělání do konečné podoby se vyplatil. Stejně tak se vyplatilo angažovat Jima jako záporáka. Svou úlohu si vyloženě užíval a my jako diváci si to užíváme s ním. Nechybí humor,napětí a super akce. Takto by to mělo vypadat.
Matys
42 bodů
8
Velmi pěkný film pro malé i velké diváky. Velmi svižný děj, akční scény, nevtiravý humor, který masíruje bránici.. Doporučuji na relax a zlepšení nálady. ( A víš co je nejhorší úděl nejchytřejšího člověka na Zemi ? Mluvit se všemi těmi blbci kolem
RenakovaVendy
RenakovaVendy
37 bodů
4.5
Ježek Sonic nepřináší do filmového světa nic nového, kromě hezkého zpracování a digitálních efektů. Jim Carrey předvádí klasicky z jeho marnotrapných výkonů a děj je vlastně o ničem, ale pokud chcete, aby se děcka zabavila na pár hodin a nevadí jim poslouchat hlas Brzobohatého, tak prosím, ty dvě stovky za to stojí, ale pro dospělé to určitě není.