Úniková hra

65%

Komentáře a recenze 30

29 898 bodů
6.5
I když je to koukatelný snímek, nemám to prostě nic navíc. Průměrné prostředí i efekty, průměrní herci, průměrný již viděný scénář. Přesto film patří k těm ,které prostě musíte dokoukat, protože vám to prostě nedá. Konec naznačuje, že by mohl být druhý díl.. Šanci mu určitě dám..
22 285 bodů
4
Stejný pocit nenaplněného potenciálu a pocitu, že všechna řešení jsou o dost banálnější, než se tváří, jaké má člověk při skutečné únikové hře. Strašidelné nebo napínavé to nebylo ani v jediném okamžiku, postavy byly nezajímavé, provedení horší než rutinní. Dělaat horor v PG-13 taky není ono.
6
Teenege mix sawu, kostky a nezvratných osudů, který rozhodně nebyl vůbec špatný. Minimálně jako nenáročná oddychovka tohle funguje a (vzhledem k velikosti rozpočtu a tržbám) asi ještě pár únikovek možná proběhne.
6
Takže Úniková hra.... Režíruje Adam Robitel, který nám minulý rok nabídl Insidious 4: Poslední klíč (nejlepší díl série!) a scénář píší Bragi F. Schut (Hon na čarodějnice) s filmovou scénáristickou debutantkou Marii Melnikovou. Toto trio přitom stojí právě za Únikovou hru, která už z trailerů dávala najevo, že někdo chystá novou přístupnější variaci na Saw. Jaká ve výsledku je? Slušně vypadající trailery nelhali: Úniková hra je ve výsledku řemeslně zvládnutý produkt- svižný, zábavný a technicky dostačující. Robitel má celkem funkční vizuální cit a dokáže za málo peněz naservírovat slušně zvládnuté pasti, které ve výsledku strkají do kapsy téměř všechny pasti z filmové série Saw. Úniková hra je spíš PG-13 bratranec Sawu, než jeho přímý nástupce. Není tak brutální a především jeho postavy jsou tak nějak lidsky věrohodnější. Série Saw má ve finále lépe prodaný zvrat (téměř ve všech svých dílech) a především zajímavější. Tady jsem měl především ve finále pocit jako by si tvůrci mysleli, že diváka hodně překvapili a nenechali ho dýchat a mysleli si, že snadno strčili do kapsy finále z prvního Sawu, kterému se dodnes říká Hello Zepp. Ve finále ale finále žádným velkým překvapujícím zvratem není a vše to na rozdíl od prvního Sawu láká spíš k dalším možným pokračováním.... Přesto je Úniková hra ve výsledku fajn zábavný produkt. Prvních 20 minut je možná až příliš zdlouhavých a tak nějak zdržují děj, od 20 minuty to ale vše celkem důstojně začne utíkat a především to nějak funguje po všech stránkách. Každá jednotlivá úniková místnost je zajímavě dekorativně vymyšlena a především má Úniková hra velice dobré obsazení. Deborah Ann Woll je fajn, Taylor Rusell dokáže prodat přeměnu z tichého brouka v drsnou bojovnici o přežití, Jay Ellis neurazí, Tyler Labine je v pohodě a Nik Dodani zábavný, králem filmu je ale Logan Miller- tato bývalá Disney Channel hvězda je podle mně čím dál tím lepším hercem a pokud na sobě začne ještě víc pracovat a dočká se pár zajímavých rolí, větším mu velké herecké hody.... Robitel dokáže každé scéně dát ten správný nádech a především bojová sekvence na tripu je prodaná tak orientačně nefunkčně, že to ve výsledku funguje reálné. Konec pak celkem zklame, jelikož za mně obsahuje spoustu děr, které se ani nedají nějak smysluplně vysvětlit... a i když je epilogová scéna ve výsledku jedno menší WTF, celkem funkčně naláká na téměř jisté pokračování. Úniková hra se sice nezapíše do žádného žebříčku nejlepších horrorů nebo thrillerů všech dob, minimálně jako slušná oddechovka to funguje. A i když je ve finále pointa líná a několik scén přitažených až příliš za vlasy, Únikovou hru 2 si klidně do těch 2 let dám....
M3lios
M3lios
9 141 bodů
8
Keď sa spoja tvorcovia Kocky (ÁNO!) a tvorcovia SAWa (FUJ!) tak sa nedá čakať poriadne nič zaujímavé. No bol som milo prekvapený. Típci od Sawa dokázali ,že vedia točiť aj niečo iné ako krvavý seriál.....proste pokiaľ chcete niečo ako kocku ,mrknite na toto a nič moc od toho nečakajte. Budete prekvapení....plus k tomu sa chystá dvojka ,ktorá má dobrú jednotku. Čo viac si priať?
8 615 bodů
2
Afektované a otravné postavy umíraj v místnostech, protože jsou absolutně neschopní se soustředit na to důležité a radši se jen zbytečně hádaj. Po 40 minutách už mě to vyloženě otravovalo a doufal jsem, že co nejrychleji všichni ti slaboduší Američani umřou.
avenis
avenis
8 151 bodů
8
Neviděla jsem ani Saw ani Kostku, ale ten vstupní hlavolam mi nějaký film připomínal, jenže nemůžu přijít na to, který...
Dnes se to ve světě jen hemží Únikovkami všeho druhu. Akorát že lidi nesoutěží proto, aby si zachránili život ani pro výhru, naopak, za hru si platí. Tento film mě pobavil a zadarmo... Napjatá jsem byla celkem dost a ani snaha o vyřešení problému mi nechyběla... akorát moje řešení byla vždycky poněkud primitivnější, než ta filmová... Otázka je, zda by byla také tak účinná. :)
Riverdon
Riverdon
7 393 bodů
7.5
Mix KOSTKY a HRY. Jednou vidět stačilo, ale i tak udrží film Vaši pozornost od začátku až do konce.
Toren
Toren
5 165 bodů
8
7/10. Po dlouhé době tu máme zábavně napsanou a nápaditě zrežírovanou žánrovku, které podráží vaz (zcela nepochopitelně) překombinované finále, kterému dochází dech, logika i atmosféra. Fakt škoda. Takhle lze mluvit "pouze" o silném nadprůměru. Více: https://www.youtube.com/watch?v=msyO5g3gsyM
blazma
blazma
4 928 bodů
6
Escape room, je i dnes stále zábavná atrakce, kterou lidé a skupiny přátel rádi vyhledávají. Takže celkem logicky i tento film bude lákat, protože spoustu znám napadla myšlenka co kdyby to náhodou bylo doopravdy a fakt vám šlo o život. Tenhle film funguje. Snaží se vám dodat příběhy lidí, jejich osudy a důvod proč byli vybráni zrovna oni. Dokonce s nimi začnete mít i soucit a budete se o některé strachovat. takže příjemné překvapení.