Komentáře a recenze 51

2 487 bodů
7
7/10
Kuca25
2 132 bodů
10
Bože, to je film. Musím říct že když jsem viděl záběry z filmu říkal jsem si tohle může být pecka. A taky že byla. Dokonce jsem měl nějakou určitou představu z traileru a snímek nakonec byl o dost jinej a mnohem lepší. Skvělej scénář, kamera i humor, ale co je nejlpeší jsou herecké výkony. McConaughey je poslední dobou zárukou kvality. Hunnam je mým čím dál více vyhledávaným hercem. Farell je zde úplně ale úplně jiný a hlavně skvělý. Úpřímne většinou mi ve filmech nesedí a zde je to má snad nejoblíbenější postava a nakonec Grant, kterej si mě poslední dobou získal je tu k nepoznání. V životě by mě nenapadlo aby se objevil v takové roli a nakonec mu neuvěřitelně sedla. Nebojím se říct že Gentlemani jsou nejlepší film roku 2020.
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
8
Už podle anotace, trailerů a hereckého obsazení muselo být mnohým lidem jasné, že Guy Ritchie bude ve svém nejnovějším filmu opět používat šablonu svých divokých a akčně hravých filmů jako Sbal prachy a vypadni, Snatch nebo RocknRolla. Jeden by si řekl, že tohlecto věčné kopírování už musí člověka omrzet, ale opak je pravdou. Guy Ritchie je opravdu velice zdatný scénárista a režisér, i přes určitou podobnost s jeho předchozími ikonickými snímky jsou Gentlemani velice svěží, zábavnou a chytlavou jízdou, které dominují skvělí herci a hlavně parádní dialogy, dosahující až tarantinovského levelu. Snímek se ale nevyhnul určitému negativnímu trendu, který jsem vypozoroval už v Ritchieho předchozích filmech, čímž je určitá chaotičnost ve vyprávění samotného děje. Ten film jede na plné koule, nezdržuje se nějakou pomalou expozicí, prostě to hned na diváka rychle vypálí, přičemž i když jsou scény zábavné a dobře natočené, člověk se v tom občas zbytečně ztrácí. Gentlemanům se to ale dá více méně odpustit, hlavně kvůli nesmírně uspokojujícím dialogům a zajímavým vtipným postavám, které drží celý snímek pevně na nohou. Velice milé překvapení, tak nějak jsem čekal, že po všech těch jeho předchozích titulech to bude jen vohraná písnička, nad kterou mávnu rukou. Příště si dám už většího majzla!
65David21
65David21
1 909 bodů
9
Výborná zábavná gangsterka Guye Ritchieho, kde hlášky padají o sto šest a kulky ze střelných zbraní nezůstávají pozadu. Vše je vyšperkováno pěkným, hravým a rychlým tempem, díky čemuž se nenudíte ani na vteřinu. To vše je podpořeno skvělými hereckými výkony v podstatě od všech zúčastněných. Spletitý příběh plný překvapeních je jen velmi příjemný bonus :). 90-95%
alfamovies
alfamovies
1 893 bodů
8
Tak tenhle film se povedl. Po dlouhý době jsem viděl film, který byl jak úžasně obsazen, tak úžasně napsaný. Akční kriminálka s nádechem komedie dokáže zpříjemnit dobu v karanténě. Rozhodně bych ale rád zmínil herce Colina Farrella, který se na svoji roli, oproti Artemis Fowlu, perfektně hodil. Nejen, že je to výborný herec, ale hlavně mám na mysli jeho hlášky, které mi zněly v hlavě ještě dlouho potom. Za mě 80%.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
8
Gentlemani od Guye Ritchieho nabízí rozporuplný zážitek, kde první půlka působí mírně zmatečně a zdá se být spíše na půl plynu. Ovšem druhá část filmu, nesoucí geniální nápady, výrazně zvedá laťku a posouvá film k vyšším výšinám. V porovnání s geniálním Podfuckem (Snatch) se Gentlemani nemůžou úplně rovnat, avšak nelze opomenout, že se mu dosti blíží. Film zaujímá vlastní unikátní místo v žánru kriminální komedie. I přes prvotní zmatenost v první půlce, představuje Ritchie opět natočil kvalitní kus kinematografie, který nakonec pohltí svým geniálním a vzrušujícím vyvrcholením.
naineko
naineko
1 549 bodů
6
Zatím Ritchieho nejslabší "gangsterka". Celek je trochu překombinovaný a kvůli tomu příběh v závěru logicky lehce klopýtá. Herce si umí vybrat a pohlídat, postavy dobře napsat, takže tohle fajn. Trochu mi chyběla syrovost, bylo to takové moc načančané.
Pedro24
Pedro24
1 504 bodů
9
Ritchie mě dostává víc a víc.
ob_ver
ob_ver
617 bodů
8.5
Předně musím vypíchnout tempo a soudržnost snímku, myslím výjimečné. Když jsem uvažoval nad slabými místy, při kterých bych se snad mohl zamýšlet nad nepohodlností polohy, a kroutil se tak v sedačce, na žádné jsem nepřišel, jako by mě přikovali. Je to sice hra na jistotu, ostrovtipem a nápaditostí, zejména k nelibosti pravověrných fanoušků tvůrce, šetří, ale dostane tak příležitost být oceněn trochu širším publikem – pokud se tak stane, a já v to doufám, naprosto zaslouženě. Farrell mi konečně po Bruggách v nějaké roli i sednul, na jeho výstupy se nešlo netěšit. Grant v nestandardní roli vskutku baví. A McConaugheyho talent prostě zraje, když vzpomenete na jeho hošánkovské výkony, sto a jedna.
Cvalda
449 bodů
9