57%

Komentáře a recenze 22

Pavliss
Pavliss
897 bodů
6
Žánry: nadpřirozený horor, filmové drama, mysteriózní film, filmový horor, filmový thriller, duchařský film, | Scénář: Gary Dauberman, | Režie: Gary Dauberman, | Produkce: James Wan, Peter Safran, | Hudba: Joseph Bishara, | Kamera: Michael Burgess, | Střih: Kirk M. Morri, | Produkční společnosti: New Line Cinema, Atomic Monster Productions, The Safran Company, | Distribuce: Warner Bros., Warner Bros. France, InterCom, | Rozpočet: $27miliónu, | Tržby: USA $74,152,591, Celosvetově $228,552,591, |

Annabelle, byla značka ba dokonce kult co fungoval pro hororový fanoušky co mají rádi starou dobrou školu a ne řezničinu
ScarFace_V8
ScarFace_V8
880 bodů
8
Prolog - do úvodu nejděsivější panenky všech dob. Act I.. – Nic moc se neděje, blbka šmejdí, objevuje, všechno ohmatá a přivolá na sebe pohromu. Act II. – rozuzlení. A epilog – všechno dobré. Takhle by se dal film rozdělit. Konečně nějaké využití Warrenů jinak než jako supr vymítače… i když tam 80% filmu vůbec nebyli. Jak píšu výš – v první části se moc neděje a slouží pro budování základu pro postavy. A pak to přijde! Hodně temná hodinka s poměrně cool momenty s docela dobře vybudovaným napětím a jumpscary, které si dávaly docela na čas se také daly skousnout. Jen mimointeriérová vyumělkovaná mlha působila docela trapně. Vlkodlak mě příliš nezaujal jakoby tam ani nepatřil. Nevěstu a převozníka bych ale docela rád viděl i solo. SPOILERS: Na to že ve filmu umře jen jedna slepička, vše drželo celkem v napětí. V epilogu však všichni úplně v pohodě – „Ale tak vůbec nevadí Danielko, že jsi na nás vypustila pohromu v podobě démona, který před dvaceti lety brutálně rozhadroval bandu sirotků s jejich pečovateli na jednom statku“. Bohužel výše zmínění démoni, kterých Annabelle využívala tam byly jenom aby někdo dělal bubu, ale jinak jsou úplně neschopné a nepoužitelné děsivé elementy. Když už mají přesílenou náladu a ve spárech svojí oběť... proč to prostě neskončí? DJ Valak v Nun taky udělal blitzkrieg a nikdo si ničeho ani nevšiml když posedl Maurice.
Lady Di
Lady Di
369 bodů
9.5
Třetí díl Annabelle se mi opravdu velmi líbil. Říkalo se, že se od tohoto snímku nic moc neočekává, ale mě bavil. Chvilku teda trvalo, než se to rozjelo, ale pak to stálo za to. Bála jsem se, lekala jsem se a to je přesně to, co od hororu očekávám a chci. Samozřejmě tam byla úplně blbá postava, která se i přese všechna varování prostě musela vloupat do té mistnosti, všechno osahat a všechno vypustit a kterou jste měli sto chutí uškrtit, nebo ji přáli smrt, jelikož si ji zasloužila potom, co udělala. Ve filmu tentokrát nebyla jen Annabelle, ale i jiní démoni a to se mi hodně líbilo - nevíte co na Vás bafne teď.
Booste356
Booste356
138 bodů
4
Příspěvek obsahuje spoiler!
snek
95 bodů
4
Jestli nemáte nic lepšího na práci a viděli jste předchozí dva díly tak si to aspoň trochu užijete. Pro lidi kteří tuto sérii neznají tak je to pouhá nudná ztráta času. Jsem fanoušek série Annabelle a měl sem potíž neusnout u tohoto dílu.
stalkicz
stalkicz
56 bodů
5.5
Film ktery vas vylozene neurazi, bohuzel vas ani nicim nenadchne. Videl jsem predchozi oba dily a nedokazu rict o cem byli a bojim se ze za nejakou dobu tento skonci stejne :) Cela serie bohuzel skoncila jako laciny teenagersky produkt. /spoilery/ Ve filmu jsem nenasel zadny originalni hororovy prvek, neco co bych jinde uz nevidel. (Mozna barevna projekce demonu u Judy v pokoji tady si nejsem jisty. Cela zapletka s ozivlou sbirkou demonickych predmetu zustala trestuhodne nevyuzita. A ze se v tom hororu nikdo pomalu ani neskrabl...No ne ze by museli nutne lide umirat po skupinach pro dobry horor, ale pokud to chteli postacit na atmosfere tak se to moc nepovedlo.../
LUCKYYY
21 bodů
5
Upřímně řečeno, snad nejhorší film z “Warren universe”, snad horší než Sestra. Neříkám, že by měli s Annabelle přestat, ovšem tímto stylem ne-e. Kromě Annabelle udělali vlastně ze všech těch “zlých entit” nicoty. Křečovité grimasy mladé Warrenové byly jak z hororu typu Scary Movie, a příběh celkově, nic moc.