Komentáře a recenze 28

9
Trochu se to táhlo, ale stále to byl dobrý film. :-)
Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
7
Začalo to slibně. Pak se to ze sebe ale snažilo příliš moc dělat dvojče Fincherova filmu Zmizelá, čímž si pod sebou snímek trochu uřízl větev. A Simple Favor zprvu zaujme svými relativně dobře napsanými dialogy a docela dobrým skromným humorem, přičemž tomu napomáhá i sama Anna Kendrick, která teda fakt zraje jak víno. Ovšem očividně to psal někdo, kdo s krimoškami příliš zkušeností nemá, tudíž když se rozjede krapet složitější investigativní linka s pátráním po tajemné a charismatické kámošce hlavní protagonistky, nemá to úplně tu správnou šťávu. Je to škoda, protože co se týče humoru, dialogů, nebo hereckých výkonů, nevedl si film vůbec špatně. Ovšem v žánru, ve kterým se divákovi prezentuje, hodně zakolísal, díky čemuž se ze spousta pasáží staly jen takové slátaniny. Ale docela mě to bavilo. Celkem sympatické, obstojně natočené, herečky krásné... Jen to nemělo šmrnc. A škoda toho.
brcolka
brcolka
1 045 bodů
7
Tak tenhle film je něco mezi bláznivou komedií a thrilerem. Bláznivka v podobě velmi akční matky která má obrovské množství energie a rádo jí napne do pomoci někoho koho zná pouze pár dní. A naopak nespokojená žena a manažerka jak toho dokáže využívat
martin2560
martin2560
786 bodů
6
Taková holčičí kriminálka....ale koukatelná.Film plyne pohodově,sem tam se i zasmějete a u toho vás to nutí přemýšlet o co vlastně jde...Ve finále zjistíte že film má jisté kvality...po druhé bych si to ale nechal ujít.
KajkaFajka
KajkaFajka
723 bodů
7
Film o takové nesourodé dvojici strašně ambciozní matce která má snad čtyřiceti hodinový den a pak o velmi ambiciozní mladé ženě která je pohlcena svou prací a na ostatní moc nehledí a tak je schopná využít i takovou mladou ženu. Ale při podvodech se z ní naopak stane velmi dravá a silná soupeř
lukas-gajdos
168 bodů
7
Tenhle film jsem už viděl před delší dobou, každopádně musím říct, že se jedná o docela dobrý počin a ztotožňuji se s komentáři pode mnou, že je to taková slátanina Zmitelé a Dívky ve vlaku, aneb, to co teď frčí. Zápletka je zajímavá, leč už viděná, zvraty opět zajímavé, leč už viděné i v tomhle duchu. Ačkoliv se jedná o zajimavý psycho-thriller, musím přiznat, že jsem vše předem dokázal předvídat. Blake Lively je krásná žena, ale do téhle role mrchy se nehodila, přišla mi tam přeafektovaná, zatímco Anna Kendrick konečně zahrála normální, obyčejnou holku, která umí být i chytrá a ne jen namyšlená. Ve filmu se mi líbí komediální prvky, využití moderních technologií, ala live stream, povedená kamera, šikovné kostýmy a vcelku fajn dialogy, každopádně v běžném životě se tohle stát nikdy nemůže, protože to ani fungovat nemůže, vše tak nějak drží na knap a vychazí představitelům tak, jak přesně chtějí, aníž by počitali s vícero variantami. Jako příběh fajn, ale mám rád reálné příběhy, na dobrou noc ale dobrý snímek
janmolek
janmolek
46 bodů
7
Na toto som dlho čakal, skvelé herecké obsadenie Blake Lively a Anny Kendrick. Chémia medzi tými herečkami bola neskutočná. Blake ukázala, že nepatrí len do TV seriáloch ale aj na filmové plátna. Nakoľko som mal česť prečítať si aj knihu musím povedať, že aj v tomto prípade bola kniha určite lepšia
Eva_S
Eva_S
42 bodů
9
Za mě jeden z nejlepších filmů roku 2018. Pokud máte rádi filmy typu Zmizelá, doporučuji zhlédnout, protože tohle je ještě mnohem lepší. Film v sobě spojuje humor, akci, mysteriózní prvky a některé scény nutí k zamyšlení "co by kdyby". Děj má rychlý spád. Za mě 90%, jelikož závěrečná scéna byla už trochu přitažená za vlasy a děj filmu je tak trochu předvídatelný.
silvie-nakladalova
5 bodů
6.5
Blake Lively si zahrala v beckovem filmu. Slusna zapletka a kdyby se patrani po stopach hrdinky ujala policie a ne Anna Kendrick jako Sherlock Holmes, mohl pribeh gradovat. Ve druhe pulce jsem se jiz nudila a sceny byly predvidatelne.